Sandero vs Punto

prethodna tema - sledeća tema

Mihajlod

Posto su ova dva modela trenutno najprodavanija u Srbiji i slicna po ceni bilo bi korisno da ih na jednom mestu uporedimo.
Ako neko ima iskustvo sa oba modela neka napise svoje utiske i iskustva. Ja trenutno vozim Punta a Sandera treba da dobijem u avgustu pa cu napisati utiske kad ih uporedim.  :-)1

ljubapo

Pre kupovine povedes decu(najbolje 2kom.) i smestis na zadnje sediste prvo zastave a onda sandera......odakle odma izadju e taj ne kupuj.Moja deca su posle ovoga testa izjavili da je sandero cool a da 10-ka gusi,da je mali.....mladjeg dva sata nisam mogao da izbacim iz sandera....

VeDuS

Ljubo, brate svaka ti dala za test! :to:
Dobra fora,a jos i ako pali to je za nas porodicne koji uz to jos i kampujemo.
Jos jednom  :respect:

Mihajlod

#3
Evo stigao je i Sandero pocetkom avgusta pa kao sto sam i obecao da napisem par reci o utiscima i uporedim ga sa Puntom.
Punto sam vozio neka 2-3 meseca i presao oko 2000km a Sandero 15 dana i 800km mesovite voznje (grad, autoput, magistrala, planinski put itd)
PUNTO EMOTION (full verzija bez ABS-a - 8999E)
SANDERO AMBIENCE 1.4 + elektro paket i suvozacev vazdusni jastuk (8600E)
Prvi utisak u gradu je bio razocaranje u Sandero ali vremenom sam promenio misljenje. Samo se treba navici na neke stvari - kvacilo, gas, polozaj za volanom.
Moj licni utisak sada je da je Sandero prilicno bolji auto.

Ukratko cu da nabrojim prednosti i nedostatke pa procenite sami koliko sta vredi.

Sandero prednosti:
1.Veci auto (dosta vise mesta od Punta narocito u gepeku i na zadnjem sedistu). Kod punta skidam tockove sa decijih kolica da bi ih stavio u gepek dok kod sandera staju normalno. Kad stavim cerku u njeno sediste kod punta nema dovoljno mesta za noge od suvozacevog naslona. Kod Sandera ima.
2.Jaci motor (1.4L, 75KS - Punto 1.2 60KS) - ovo se narocito oseca na uzbrdicama i sa ukljucenom klimom. Punto je lagan i zbog dobrog odnosa prenosa deluje prilicno zivahan u gradu -  cak i vise nego Sandero jer odlicno vuce na manjim obrtajima. Kad sa Puntom stanete na uzbrdici dodje vam da izadjete da pogurate dok je Sandero na Gocu dokazao da se bez ikakvih problema snalazi u ovakvim uslovima. 
Punto se odlicno ponasa od prve do trece brzine i u gradskim uslovima i tu mislim da je bolji od Sandera. Sandero je za klasu bolji od trece do pete - na otvorenom putu ne mogu da se porede. Ne znam ovo bas da objasnim ali je verovatno rec o drugacije resenom menjacu.
3.Volan - iako Punto ima meksi servo i dual servo sto je zaista lepo u gradu i kod parkiranja Sanderov volan je umereniji. Servo jeste tvrdji ali daleko od toga da je tezak volan. Pri vecim brzinama kod Punta lako izgubite pravac jer mu je volan jako osetljiv - dovoljno je pogledati u radio. Naravno nikad ne vozim sa upaljenim city servom. Ako zaboravite da iskljucite city stvar je jos gora. Veliki plus za volan kod Sandera - polozio je i na auto-putu.
4. ABS - Punto ima ABS samo u najskupljoj verziji 9600E
5.Menjac - precizniji kod Sandera. Iako mi se nesvidja oblik jer volim da drzim ruku odozgo bolji je nego kod Punta. Kod Punta ima neka plastika na vrhu menjaca koja zulja dlan kad drzite ruku odozgo. Nije ovo nesto izrazeno ali se primecuje.
6.Sanderio mnogo bolje lezi na putu i u krivinama - stabilniji je i udobniji za voznju. Mislim da sandero ima 15" tockove dok punto ima 14" (nisam siguran u ovo).
7.Rezervni tocak je kod Sandera pune velicine dok je kod Punta mali - ono ko od bicikla. I kod Sandera stoji odozdo spolja dok kod Punta u gepeku u rupi sto je po meni bolje jer kad natrpate gepek i pukne guma sve mora napolje.

Punto prednosti:
1.Manja potrosnja - mislim da je razlika bar 2l na strani Punta
2.Sedista - daleko udobnija kod Punta. Kod Sandera me nervira sto mi ne podupiru ledja negde oko sredine. Mislim da kod skuplje verzije i to moze da se podesava ali kod ove moje to nema. Pocinju da me bole ledja posle izvesnog vremena dok punto ima zaista dobra sedista.
3.Unutrasnjost vozila (kvalitete plastike i pregrade za sitnice) - Punto je kvalitetnije odradjen sa dosta raznih pregrada. Iako je ovo subjektivno Sandero deluje bas jeftino unutra. Napominjem da je kaseta ispred suvozaca bolja kod Sandera.
4.Buka - po nekim testovima mislim da nije bilo neke vece razlike iako meni Punto deluje tisi. Mozda zato sto se lako vozi u manjim obrtajima
5.Kvacilo - iako je kod Sandera mekse licno mi se ne svidja sto je toliko visoko.
6.Migavci i svetla - nervira ono bip bip kod Sandera i svetla mogu da se upale bez kontakta. Kvalitet svetala (osvetljenja)  je odlican kod oba. I maglenke i obicni farovi dobro osvetljavaju put. Kod Punta podizanje farova radi na dugme preko el motora dok kod Sandera na neku polugu - verovatno preko sajle.

U ovim nivoima opreme koje sam poredio razlike su:
Punto ima putni racunar (prikazuje potrosnju i preostalu kilometrazu sa gorivom u rezervoaru)
Sandero ima daljinsko zakljucavanje/otkljucavanje iako oba imaju centralnu bravu - kod Punta mora da se okrene kljuc
Punto ima opciju otvaranja gepeka iz kabine
kod Punta moze da se podesava volan po visini
Sandero ima svetlo u gepeku
Sandero ima isofix drzace za decija sedista

Evo nadam se da ce nekom ovo biti od koristi. Mozda sam nesto zaboravio u brzini.
Pozdrav svima





Munze

Iscrpno poređenje  :respect:

Svarog

Imao sam prilike da pre nakoliko dana sednem u ovog najnovijeg Punta, poslednje isporuke iz Italije, pre nego što su definitivno počeli da ga rade u Kragujevcu, verzija od 1200 kubika. Meni on deluje nekako finije urađen unutra i sviđa mi se to što ima dosta mesta za sitnice. Mislim da su i na Loganima mogli da naprave kalup za plastiku kokpita tako da ima neka zgodna udubljenja, a to bi poskupelo izradu najviše za 1 evro, koliko bi se više trošilo plastike. Logan deluje stvarno nekako spartanski urađen, ali kad čovek malo bolje zagleda, ne može se reći da je Punto kvalitetniji. Samo je prijatniji za oko i eventualno malo preciznije sklopljen. Ispod haube mi se čini da je Logan kvalitetniji ili sam ja nekako više očekivao od Fiata.
Nisam bio u prilici da nešto mnogo vozim Punta, ali jeste nekako živahniji pri manjim brzinama. Jednostavno, pravljen je da bude gradski auto, a Logan je već nešto drugo. Očekivao sam da je Punto tesniji unutra, ali ipak nekako ima mesta, mada ne onoliko kao u Loganu. Zadnja klupa mu je isto visoka pa nije neudoban i za neka duža putovanja, do 100 ili 150 km. Loganom već možeš da se voziš pozadi i preko 300km i da ti nije neudobno. Punto mi je nekako tesan na vozačkom mestu, nekako kao da nemam gde noge da smestim.
U svakom slučaju, komšija koji je kupio Punta kaže da bi radije uzeo Logana, oduševio se, ali nije imao pare pa je morao da ide na ovo povoljno kreditiranje za Punta (kamata 4,5%).

Keka

Cale od druga uzeo Punto, ona socijalna varijanta das krs u otpad itd itd. Uzeo je osnovni model, koji nema naplatne nego crne felne, nema ABS, poklopac rezervoara se ne zakljucava, nema ni pripremu za radio......Farba je na unutrasnjim povrsinama kao da su deca farbala, nije glatka nego lici na temeljnu boju, gume su Conti EP, made in Romania (ako je to "domaci" auto zasto ne stave Tigar)......mislim da je za njega Sandero sa osnovnom opremom 10 u glavu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


VeDuS

Potpisujem! :write:

Iako ih stavljaju u istu klasu i porede po casopisima,ulicama i kafanama ta dva automoila su namenjena razlicitim vrstama vozaca i potreba.
Hoces po gradu-selu da se vozikas,pustis muzikicu i muvas klinke - Punto
Hoces porodicni auto,duza putovanja,komfor i udobnost - Sandero
Rekao bih i da imam vise pverenja u renoov motor 1.4 nego fijatov 1.2 ali to neznaci da je los,samo...

jasho

Citat: VeDuS poslato 24.08.2009. - 19:31
Potpisujem! :write:

Iako ih stavljaju u istu klasu i porede po casopisima,ulicama i kafanama ta dva automoila su namenjena razlicitim vrstama vozaca i potreba.
Hoces po gradu-selu da se vozikas,pustis muzikicu i muvas klinke - Punto
Hoces porodicni auto,duza putovanja,komfor i udobnost - Sandero
Rekao bih i da imam vise pverenja u renoov motor 1.4 nego fijatov 1.2 ali to neznaci da je los,samo...

ja bih punta ovog iz zastave pre nazvao penzionerskim autom! :kava:

Loganovac

E sad stvarno preterasmo, počinje pljuvanje kao na pojedinim (lošim) forumima... Jedno je reći da je Sandero bolji, ali ovo nam ne treba. Molim da se ubuduće uzdržimo od ovakvih tonova, nema nikakve potrebe, a nema ni efekta, naprotiv!
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Mihajlod

Evo da dodam na onaj moj prvi tekst jos malo utisaka. Vozio sam Sandera do Grcke i nazad i sad ukupno imam oko 3000 km i konacan utisak o autu.
Sve prethodno sto sam napisao stoji, veoma sam zadovoljan sa kolima. Imali smo u par navrata i kratke voznje po makadamu gde je doslo do izrazaja ogibljenje i visina vozila. Posto sam presao prvih 1000km malo sam dodao gasa na auto putu. Osim malo vece buke sasvim se lepo ponasa. Rekao bi da je 140km/h neka krstareca brzina iako moze i do 160 ako zatreba. Naravno zaboravite preticanja na uzbrdicama, jednostavno motor 1.4 nema dovoljno snage.
Ne bih rekao da je razlika izmedju Punta i Sandera toliko velika kao sto neki navode. Sandero jeste veci auto i bolji ali u gradu je Punto zakon. I posle 2 meseca voznje i dalje mi smeta tromost Sandera i ti kratki prenosi u gradskoj voznji.
Moja konacna ocena Sandero VS Punto = Sandero bez razmisljanja
Zaista za te pare dobijete i vise. Pitam se samo kakav je dizelas u odnosu na benzinca. Cuo sam da je motor dosta elasticniji sto mislim da je jedina mana sandera 1.4. Ako neko ima iskustva sa oba modela neka napise.
Pozdrav

carco

Dvoumim se između kupovine ova dva.

Lepa poredjenja ali nije bas moguce poredjenje motora razlicite snage, to mi je primedba.

Potrošnja mi je jako bitan faktor i izgleda da je tu punto bolji. Sa druge strane Sandero mi je  spolja lepši.


Deda

Ovako sam razmisljao kad sam kupovao auto.
Gledao i uporedjivao, a onda je presudio faktor porodice i kolicine stvari...
Punto mi se svidja kao auto, ali mi je mali.
Logan mi lezi u svakom pogledu.
Potrosnja mi je 7,   8,   9,    9,4 najvise ali zavisi od uslova voznje. Ako se neko cudi za ovu zadnju cifru, nek vozi auto 170, 180 sa ukljucenom klimom i petoro ljudi u autu, a ja sam to radio puno puta. Jeste opterecenje, ali nisam siguran da bi to mogao sa Puntom. Tacnije siguran sam da ovakvih petoro ljudi ne bi moglo komotno da se smesti kao u Logana, a o voznji ne znam...
Glasam za Sandera ili Logana, bez razmisljanja...
I nisam bas ljubitelj ovih sto izlze iz KG.. Nismo se mi pokazali .... :hm:

Loganovac

Citat: Deda poslato 12.10.2009. - 15:51
...nek vozi auto 170, 180 sa ukljucenom klimom i petoro ljudi u autu, a ja sam to radio puno puta.

Deda, da nisi malo preterao sa 1.4 motorom?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Ja sam nekako uspeo da se suzdrzim da ne pitam  :lau:
Zato je smanjio
CitatPotrosnja mi je 7,   8,   9,    9,4 najvise


Elem, ustanovili smo da je Punto bolji












































Od Yuga  :lau:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!