Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Injektori,pumpa visokog pritiska, turbi kompresor kod Dacije dizel  (Read 3277 times)

Zoran

  • Hero Member
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 4598
  • Auto: Sandero 1.4 base,mercedes L508DG
  • Zanimanje: propali student elektrotehnike,bivši trgovac, bravar - obrtnik, profesionalni vozač
  • Lokacija: selo Stojčići,Kreševo BiH

Vidim mnogi koji voze dizel varijante su zadovoljni sadašnjim stanjem. Interesuje ma zna li neko koliki je radni vijek (projektovani) za ključne dijelove kod dizela.Mislim na dijelove iz naslova.Kod benzinca je stvar jednostavnija, auto kupiš jeftinije a voziš se skuplje.Kod nekih proizvodjača su ustaljeni neki kvarovi godinama ( Land Rover - pumpa visokog pritiska, VW - turbo kompresori, Mercedes - injektori...).Da li ovi dijelovi kod dacije mogu da izdrže recimo 300000 km bez diranja ili treba računati prilikom kupovine auta na njihovu reparaturu ili zamjenu.

                                                                                                Zoran
Logged
Jednu tajnu dvije osobe mogu čuvati samo ako jedna od njih tu tajnu ne zna.

Munze

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 1508
  • Lokacija: Novi Beograd

I ja bih voleo da znam ako neko ima informaciju koje se pumpe ugrađuju u 1.5 dci motore. Da li su to još uvek one problematične pumpe Delphi i Lucas :banghead:
Drugaru je na Cliu III 2007. god, kupljen ovde otišla pumpa na 95000 km. Skroz se iskrunila, opiljci zeznuli sve dizne, a rezervoar je morao da se ispira. U pitanju je Delphi pumpa, a motor je 1.5 dci 70ks.
Ne mogu da verujem da Renault nije rešio ovaj preblem sa pumpom :bonk:

Kod benzinca je stvar jednostavnija, auto kupiš jeftinije a voziš se skuplje.

A kada uračunaš skuplje održavanje dizelaša to baš i nije tako :cul:
Logged

samsung

  • Full Member
  • ***
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 181
  • Age: 42
  • Auto: Logan dci ambiance+logan 1,6mpi laureat pack
  • Zanimanje: tamo neki prof.
  • Lokacija: Stara Pazova
  • pozdrav iz St.Pazov

Ugradjuju se i dalje delphi-lucas pumpe i navodno je otklonjen taj nedostatak tj, bolje odradjena cementacija tamo negde od 2004.god pa na ovamo...mada koliko ja znam i dalje se desavaju ti karakteristicni kvarovi..
Posto imam dva dci-a  clio 2004. sa 110.000km i logana 2006. sa 52.000km i znam za taj problem preventivno svremena na vreme dodajem neke sastojke u gorivo i u ulje koji definitivno veoma pomazu!!!

Zasto to kazem?

Na cliu mi se dok je bio jos nov(na loganu verovatno zbog terapije nije) ponekad culo cudno zujanje posle paljenja-ubedjen sam da je od pumpe visokog pritiska!!! Posle brze intervencije i dolivanja tih sredstava u ulje i gorivo nikad mi se nije culo vise i auto ide perfektno!!!! Kuc-kuc!
Logged
pozdrav iz St.Pazove

Munze

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 1508
  • Lokacija: Novi Beograd

Koji su to aditivi i na koliko kilometara ih dodaješ?
Logged

samsung

  • Full Member
  • ***
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 181
  • Age: 42
  • Auto: Logan dci ambiance+logan 1,6mpi laureat pack
  • Zanimanje: tamo neki prof.
  • Lokacija: Stara Pazova
  • pozdrav iz St.Pazov

Meni je definitivno pomoglo i spaslo mi pumpu visokog pritiska i brizgaljke ...

Znaci da se razumemo -pumpa se toliko cula da me je izludjivala a clio dci je presao tad oko 40.000km!!!

Kada sam mu pri prvoj promeni ulja sipao u motor liqui moly MoS2 i sipao i u nerednih nekoliko....i kada sam poceo na pun rezervar euro dizela da dodajem oko pola litre motornog ulja zvuk se izgubio i evo clio je na 110,000km i nema problema i zvuk se nikad nije ponovio mada sada sipam ulje u dizel samo povremeno tj. kada se setim u proseku na svaki 3. ili 4. rezervoar!!!

Dakle definitivno pomaze i nema kontraindikacija!

visitors can't see pics , please register or login
« Last Edit: 05.06.2010. - 10:10 by samsung »
Logged
pozdrav iz St.Pazove

bmiillan

  • Sr. Member
  • ****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 832
  • Auto: ex stepway by lovato lpg, renault megane, clk 200 kompressor
  • Lokacija: beograd

to je stari "trik" sa sipanjem ulja u dizel gorivo, mada ljudi tvrde da je bolje sipati dvotaktol nego
motorno ulje. samo nisam siguran da li na ovim novijim dizelima bas to moze da dovede do
produzenja radnog veka pumpe visokog pritiska (tkz bosch pumpe)
Logged
nemoj na silu uzmi veci cekic

samsung

  • Full Member
  • ***
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 181
  • Age: 42
  • Auto: Logan dci ambiance+logan 1,6mpi laureat pack
  • Zanimanje: tamo neki prof.
  • Lokacija: Stara Pazova
  • pozdrav iz St.Pazov

Pricam ti iz licnog iskustva....
Definitivno motoru ne smeta to ulje u gorivu i LM mos2 u ulju!

Sve ovo ja nisam izmislio vec su to saveti jednog  velikog majstora iz susedne nam drzave     www.autoservis-meic.hr

Ja to i dalje primenjujem....
« Last Edit: 05.06.2010. - 10:31 by samsung »
Logged
pozdrav iz St.Pazove

bmiillan

  • Sr. Member
  • ****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 832
  • Auto: ex stepway by lovato lpg, renault megane, clk 200 kompressor
  • Lokacija: beograd

nisam ni rekao da si izmislio nemoj odmah da se vredjas, forum i sluzi da podelimo iskustva
i saznanja
Logged
nemoj na silu uzmi veci cekic

samsung

  • Full Member
  • ***
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 181
  • Age: 42
  • Auto: Logan dci ambiance+logan 1,6mpi laureat pack
  • Zanimanje: tamo neki prof.
  • Lokacija: Stara Pazova
  • pozdrav iz St.Pazov

nisam ni rekao da si izmislio nemoj odmah da se vredjas, forum i sluzi da podelimo iskustva
i saznanja

Naravno...
Niko se neljuti-samo kazem. :to:
Logged
pozdrav iz St.Pazove

Veterinar

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 4884
  • Age: 33
  • Auto: Logan 1.5 dci (2006-2012. god.), Sandero Stepway 1.6
  • Lokacija: Beograd

Na drugom velikom servisu majstor je prokomentarisao kako je motor "suv" za tu kilometrazu. Od kupovine do sada ne opada nivo niti jedne tecnosti osim one za brisace.  :nami: Jedino je turbina umereno "masna", ali je majstor prokomentarisao kako bi bilo cudno da je ona suva potpuno i da je, s obzirom na kiometrazu, sve u redu. Na kompjuteru, svi pritisci i temperature su u redu, a sve dizne rade kako treba.
Logged

maticsbb

  • Newbie
  • *
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 2
  • Auto: Dacia Sandero 1.2 16v
  • Zanimanje: IT Sektor
  • Lokacija: Beograd

Malo je tema bajata ali mozda ima novih informacija. Da li se sada zna kakve su pumpe u Dacijama 1.5dci i da li stvaraju probleme kao sto stvaraju u Renault. Mislim na metalne opiljke koji se krune sa pumpe.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Page created in 0.156 seconds with 24 queries.