Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

zac

#750
Citat: Aleksabgd poslato 14.06.2015. - 22:01
Nisam pisao cene rolera i zatezaca klinastog kaisa posto sam dobio razne info od prodavaca da se kod mene ne menja zatezac kaisa vec samo roler. Vozilo poseduje servo uredjaj , nema klimu.

Ako moze neko predlog kao i pomoc oko zatezaca i rolera za klinasti kais.

:help:

Natezac PK kaisa se menja komplet, znaci ne samo roler, doduse ja sam ga remontovao...pa ako si vican mehanici mozes i sam da uradis, a ako ne onda en preporucujem popravku...evo tema o tome.. 

http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=4793.msg103479#msg103479


Citat: arhitekt poslato 15.06.2015. - 14:21
Pozdrav drugari,

Ne mogu vjerovati da se radi veliki servis na 32.000 KM!? Jeste da je prošlo 4 godine ali opet mala mi je kilometraža za veliki servis. Još čekam da mi pošalju predračun. Razmišljam čak i da raskinem godinu dana garancije a da tražim samo zamjenu ulja i filtera.

Savjet..... ?    :conf:

Moras odluciti sam, ali u principu potrosni delovi na starenej su samo kaisevi...spaneri, roleri i vodena pumpa mogu da cepaju do tih 60 000 ...verovatno i vise.... ja jos nisam menjao pumpu...a gazim 65-tu hiljadarku...ipak je na tebi...ne savetujm te samo kazem.  :wave:

speedo

I ja sam u istoj situaciji, samo sa još manje kilometara - 24 hiljade i vozim dalje...do naredne godine pa onda veliki servis. Ako detaljno pregledaš forum ima ljudi koji su vozili po pet, šest, sedam pa i više godina sa nekim manjim kilometražama. Servis (četvrti po redu, godišnji) sam uradio kod ovlaštenog servisa koji nije pravio problem oko četvrte godine, a čak smo i pričali o cijeni velikog servisa.

Aleksabgd

 Moze preporuka za kombinaciju zupcastog seta i vodene pumpe od onih iz mog prethodnog posta. Sto se tice zatezaca linijskog kaisa posalji mi oznaku lezaja i gde ima da se kupi  pa ce mi majstor i to zameniti. Ako sam razumeo menja se klinasti kais i taj zatezac ( ko zna on promeni samo lezaj) Nema neki zasebni roler preko kog jos ide kais-

Loganovac

#753
Citat: žac poslato 15.06.2015. - 15:39
u principu potrosni delovi na starenej su samo kaisevi...spaneri, roleri i vodena pumpa mogu da cepaju do tih 60 000 ...verovatno i vise....

Otkud španeri, roleri i vodena pumpa znaju koliko kilometara si prešao? Za tih 60.000km baba može celog života da vozi kilometar do pijace i kilometar nazad (30.000 dana ili nešto preko 80 godina), za koje vreme će motor raditi 30.000 x (10 min paljenje, isterivanje iz garaže, otvaranje i zatvaranje kapije + 10 min isto u povratku) = 600.000 minuta ili 10.000 sati, za koje vreme će se radilica okrenuti bar 600 miliona puta, neka bude da većinu vremena radi u leru na 1000 rpm. S druge strane, isti taj auto bi u nekoj brzoj pošti pomenutih 60.000km prešao za godinu dana u vožnji autoputem i magistralnim putevima, prosečnom brzinom od 60km/h. Dakle, motor bi radio svega 1000 sati, sa prosečno 2500 obrtaja - radilica bi napravila tek 150 miliona obrtaja. Koja sila ne bi dozvolila rolerima, španerima i pumpi da dočekaju onih babinih 600 miliona obrtaja radilice? Dakle, babinih 60 hiljada je ekvivalentno 240 hiljada kilometara u drugom slučaju? Da li da baba radi veliki servis tek posle 80 godina? Da ne pominjem slučajeve ljudi koji retko voze auto i imaju običaj da ga povremeno upale u garaži i ostave da radi 15 minuta u mestu? Taksi vozila?

Iz svih gore nevednih razloga neko je dao preporuku 60.000km ili 4 godine (uz preporuku da se za režim pretežno gradske vožnje i u slučaju taksi vozila ovaj interval dodatno smanjuje!) koja jednako važi i za kaiševe i za ležajeve, koja uz to, naravno, nije Sveto pismo, a koju vi, normalno,  ne morate to da poštujete.  :ne:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

jasho

Loganovac  :aplause:

p.s.
Ja takođe u sledećih mesec dana idem na veliki servis, trenutno je na satu 119.409 km, prvi veliki servis sam radio 2012 godine kod Žive na 58.190 km (pre puta na GO), tad su ugrađeni original renault delovi kaiševi roleri itd, osim vodene pumpe koja je bila zamenska (valeo ili Metelli :ces:?!)
Kad su skinuli fabričke kaiševi majstor je prokomentarisao da su u dobrom stanju i da bi mogli još da guraju, ali zato roler na španeru (zatezaču) su morali kompletno da menjaju, jer se ,,čuo'', tako da sam sklon praksi menjaj sve i ne misli se.  :whistling:

Sad ću najverovatnije u AK Krstevski, dali su mi pre par meseci dobru ponudu sa zamenskim delovima, kaiševi Gates, Dayco ili Hutchinson, vodena pumpa neka čije ime nisam zapamtio, sve sa rukama cc 200 eura, no još ću da se čujem sa njima da vidim konačno šta je u ponudi, nisam nesklon ni ovlaštenom servisu ukoliko ponuda im je ,,razumna''  :ziveli:

zac

Loganovc, Pa to je bar prosto utvrditi... prosto pitacemo @arhitekt-u  da li on uopste vozi taj auto ili mu samo radi u leru godinama..ako ga godinama nije ugasio, a cajger nije presao ni jedan kilometar onda svakako treba da menja i spanere i pumpu....jel oni zaista ne znaju koliko se tocak i radilica  puta okrenuli.....  :help:

kiconix

Preporuka je svakako napisana, da li ce neko raditi servis i pridrzavati se preporuke je indivdualna stvar.

arhitekt

Evo i da odgovorim,

Godišnje prelazim oko 8.000 km a to su uglavnom relacije posao-kuća (otprilike 7 km) i to brzom cestom gdje mogu malo da ga i pročepim. Ima tu i malo gradske vožnje ali najmanje ima rada na leru. Godišnje odem na nekoliko dužih putovanja i to bi bilo to.

E da, stigao mi je predračun iz ovlaštenog servisa, 135 KM (oko 70 evra) za zamjenu ulja, filtera, filtera zraka i kabine. Znači mali servis.  Valjda se ljudi sažalili, štal je već  :whistling:  Doduše, napisali su i da će tokom pregleda da me obavijeste ukoliko pronađu još nešto da treba da se radi.

Bitno da auto ostaje u garanciji još godinu dana a nagodinu ćemo već razmišljati o velikom servisu. :cool:

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

zac

@ arhitekt , Kao sto sam i mislio, prosecno vozis, miran sido 60k..... pohvala za servisera, nisu heli da te oderu bez potrebe...  :aplause:

Loganovac

Citat: arhitekt poslato 15.06.2015. - 23:04
Bitno da auto ostaje u garanciji još godinu dana a nagodinu ćemo već razmišljati o velikom servisu. :cool:

Nema potrebe, Žac ti garantuje 60.000, dakle miran si tim tempom još 3 i po godine - vozi MIško i ne brini  :wind:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

arhitekt

Citat: arhitekt poslato 15.06.2015. - 23:04
Evo i da odgovorim,

Godišnje prelazim oko 8.000 km a to su uglavnom relacije posao-kuća (otprilike 7 km) i to brzom cestom gdje mogu malo da ga i pročepim. Ima tu i malo gradske vožnje ali najmanje ima rada na leru. Godišnje odem na nekoliko dužih putovanja i to bi bilo to.

E da, stigao mi je predračun iz ovlaštenog servisa, 135 KM (oko 70 evra) za zamjenu ulja, filtera, filtera zraka i kabine. Znači mali servis.  Valjda se ljudi sažalili, štal je već  :whistling:  Doduše, napisali su i da će tokom pregleda da me obavijeste ukoliko pronađu još nešto da treba da se radi.

Bitno da auto ostaje u garanciji još godinu dana a nagodinu ćemo već razmišljati o velikom servisu. :cool:

Evo da odgovorim po povratku sa servisa,
Odradili su sve stvari sa spiska s tim da sam im skrenuo pažnju da mi je menžetna na spoju poluosovine i mjenjača vlažna i da obrate pažnju na to. Predložili su da je zamjene. E sad, iako je auto još godinu dana u garanciji, po njihovom servis snosi 60% cijene a vlasnik 40% cijene popravke. Cijena menžetne je 90 KM (ili oko 45 Evra). Prihvatio sam ponudu tako da me ukupna cijena sveg odrađenog izašla 175 KM ili oko 86 Evra. 

Loganovac

 :agr:

Još jedan pokušaj vaćarenja vlasnika! Kakva je to podela troškova i gde to piše? Proizvođač garantuje da će vozilo besprekorno funkcionisati 5 godina ili 100.000km, šta god pre istekne. Dok je vozilo u garanciji, znači redovno se servisira u ovlašćenim servisima, sve troškove snosi proizvođač, ukoliko nisu nastali greškom vlasnika. U garantnoj knjižici detaljno su opisani slučajevi koji ne potpadaju pod garanciju. Ako se jasno vidi da je manžetna pokidana ili probušena dejstvom spoljašnjeg faktora van uticaja bilo kog sklopa vozila, proizvođač se ograđuje i tada može da se priča o nekakvoj nagodbi, da ti recimo po umanjenoj ceni izvrše zamenu. Međutim, to što je manžetna procurela nikako ne može da bude tvoja greška, tako da su morali da izvrše popravku o svom trošku. Međutim, morali su i da odrade veliki servis na 4 godine... :ne:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

jasho

Odrađen delimični veliki servis u AK Krstevski na 119 830 km, delimični jer nije menjano ulje i filteri ( menjano pre par hiljada km).
Ušao u servis u 9.15h, završen u 12h.
Stavljen Dayco set ZK i rolera, Hutchinson PK kaiš i pumpa vode Saleri.
Ukupna cifra sa rukama 20.200 din, dobio popust na neke od delova inače predračun bio na 22.600 din.
Ono što smo zatekli da je predhodan puma sa velikog servisa kod Žive procurila, na šta sam sumnjao jer sam u više navrata dolivao vodu u proteklih dve godine, ali nisam bio siguran jel do nje ili ima veze sa ugradnjom tng uređaja, ipak je bio do nje, inače pumpa je bila neka zamenska italijanska koju je Živa ugradio.
Ostalo na prvom velikom servisu su bili original Renault delovi, sad sam mogao da vidim da je recimo ZK Renault ustvari Gates.
Imam sve pohvale na rad servisa Krstevski i dajem preporuku svima, od ljubaznosti do odnosa prema radu! :aplause: :aplause: :aplause:


Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.