Sapa sistem

prethodna tema - sledeća tema

miki-bgd

Ja imam sapu od dana od kada je kupljen. Samo okrenes kljuc i gotovo. Desava se (retko) i da zaboravim da otkljucam a auto vec upaljen, pa je najbolje da imas privezak da mozes da skines kljuc od sape a da ne moras da gasis auto.

Sto se tice preporuke, niko ovde ne moze da ti je da. To moze samo ciljna grupa protiv koje se i stavlja zastita  :laugh1:

Bez obzira da li uzimas kasko, imas i ono osiguranje za stakla, tzv. mini kasko. Ono ide nezavisno, kosta oko 4000 godisnje, a pokriva stetu na staklima (ukljucuje i stetu od prirodnih nepogoda, koju sa iskoristo prosle godine, do 160.000 dinara. a za 5 godina menjao sam i 2 soferke, zbog stete od kamencica).

kiconix

Mislim da je Raja pobrkao kandzu sa sapom.
Sapa sistem je slican zederu.

Veterinar

Upravo tako. Šapi ništa ne fali, tražio sam da je ugrade pre nego što sam preuzeo vozilo.

Boban

Dacia se ne krade...ne boj se,jedino neki komšija da ti napakosti :zloca:

saša61beograd

Sve se krade,manje ili više.Prva generacija se krala.Kad zatrebaju polovni delovi,krenuće i druga generacija.Možda ne mnogo,možda samo jedna,ali i ta jedna može biti tvoja.
Kad sam svojevremeno bacio pare na Zeder,po malo sam se kajao.Ali,bolje da se kajem što sam ga ugradio,nego da se kajem što nisam.

Veterinar

Dačije se kradu. Mehanička zaštita svakako. Na ovom forumu je nekoliko članova ostalo bez svojih automobila.

astmario

Razmisli o Zederu ako mozes da ga priustis i ne remeti garanciju, govorim kao korisnik Lavlje kandze. Znam da tu i tamo bude zalbe da nakon ugradnje bude lupkanja i problema kod pojedinaca, ali udobnost je na daleko vecem nivou. Kandzu stavis i skines za par sekundi to nije problem, vise je problematika ako se desi da vozis cetvoro ljudi da ustanes, spakujes je u gepek, a opet onda tamo zafali prostora. Takodje, neminovno je vece habanje volana(sto se moze resiti onim navlakama) ali i plastike oko volana jer nema sanse da se ogrebotine ne pojave posle par godina koriscenja, pa ako ti to smeta da znas sta te ceka.

Veterinar

Šapa i Zeder funkcionišu na sličnom principu. Sa Šapom se ne gubi garancija.

Prednost kandže je cena. Mana je što je to skalamerija, gvožđurija, ne daj Bože čukanja - suvozaču će i noge da povredi.
Prednost Šape i Zedera - elegancija. Okreneš ključ. Takođe, kao prednost vidim sledeće : ukoliko je auto osiguran Lavljom kandžom, na staklu je nalepnica "Lavlja kandža". Ukoliko je takav auto parkiran negde na nekoliko minuta, niko se neće zezati sa postavljanjem te skalamerije. Dakle auto će biti parkiran, a svakom negativcu će biti jasno da auto nije zaštićen jer će uporediti nalepnicu i "ćelav" volan.
Ukoliko je nalepnica "Šapa" ili "Zeder", negativac ne može da zna da li je auto osiguran zaključavanjem zaštite u slučaju da volan stoji pravo. Ja to tako vidim.

Keka

Pozicija volana zavisi kako majstor namesti. Ostalo si sve u pravu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


djomla1977

Ja sam izgleda glup za sapu. Nisam slusao u kom polozaju volan mora da ostane da bi se sapa zaklucala jer sam mislio da je svejedno i sad ne mogu da zakljucam. Verovatno kljuc treba celom duzinom (do plasticne drske) treba da udje u bravu, a ja to nikako ne mogu da potrefim. Ima li neka fora ili moram da zovem ove sto su ugradjivali?

Veterinar

Hm. Moguće je da volan nije bio u "nultom položaju" kad je montiran sistem. Možda grešim, ali pokušaj da ostaviš ključ u konakt bravi, da se ne zakoči volan, i polako ga okreći a u šapi drži ključ i čekaj tačno mesto. Ukoliko nije na nuli, zapamti kako jeste.  :ne:

djomla1977

Citat: Veterinar poslato 18.06.2017. - 21:18
Hm. Moguće je da volan nije bio u "nultom položaju" kad je montiran sistem. Možda grešim, ali pokušaj da ostaviš ključ u konakt bravi, da se ne zakoči volan, i polako ga okreći a u šapi drži ključ i čekaj tačno mesto. Ukoliko nije na nuli, zapamti kako jeste.  :ne:

mogu to da probam dok je motor motor radi, mislim zbog aktivacije serva radi lakseg motanja?

miki-bgd

Mozes.

Javi kad nadjes polozaj volana, bas me interesuje.

djomla1977

Nasao. U odnosu na 'prav' volan pomeri se na levo jedno 10ak stepeni. E sad i kad se zakljuca ima malo lufta levo- desno pa ne znam da li je to normalno ili ne sma da mrda na malo?

miki-bgd

I kod mene ima malcice lufta. Rekao bih da je to da ne moras u stepen da ubodes polozaj volana da bi mogao da zakljucas sapu.

Pretpostavljam da je isti princip i kod tebe, volan fabricki ima zakljucavanje kad nema kljuca u kontakt bravi. to je neki opseg 10ak stepeni levo i desno od nultog polozaja. I u tom opsegu uvek mogu da zakljucam sapu.
Mozes da stavis auto na ravno, da ima jedno 5m ispred slobodno, okrenes volan 90 stepeni u neku stranu, izvadis kljuc pa guras auto i okreces volan (lakse je motati volan bez serva kad se auto iole krece) ka nultom polozaju dok ne skljocne.