Zamena ulja za servo?

prethodna tema - sledeća tema

saša61beograd

Verovatno može pomoću ogledalceta i baterijske lampe.
I ja se pridružujem,i meni je nivo pao na pola između min/max,a prve četiri godine nije mrdao sa max.

Keka

I ja sam dolio malo davnih dana, od onda ne mrda, a ne znam sta cu sa kanticom od kile ulja  :Smiley:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Ayrton

Citat: Veterinar poslato 30.01.2013. - 17:48
.... električni servo, a posuda je smeštena ispod levog fara, na nepristupačnom mestu, tako da se stanje sa strane nikako ne može proveriti.
I ne samo to, nego moraš da imaš tanku a jaku ruku, da bi mogao da odvrneš poklopac.
Ja, od promene serva (kod Martina u Jakovu, pre više od godinu dana), nisam uspeo da ga odvrnem,a živo me zanima nivo!
Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

roolet

drustvo, kako bi to u nekoliko koraka trebalo izvesti (zamena ulja servo volana),
ih bin dci

trajce

Proveravo sam i ulje pored ostalog sto me muci. Kad izvadim sito i unutar boce posvetlim lampom sa telefona, vidim da je nivo malo ispod oznake MIN. Bio je sumrak pa sam lepo mogao da vidim i ocitam nivo. E sad, verovatno tako pravim gresku, jer kad izvadim sito, nivo ulja opadne. Svakako fali mi oko 1cm ulja do MAX.

Zoran

Ako je nivo ispod oznake MIN , obično pumpa počima da "reži" zbog pojave mjehurića u ulju. Vidno se osjeti da u jednu stranu ide lakše nego u drugu...Ide lako pa malo zastane pa opet normalno.
Sam svoj gazda - vazda.

roolet

#51
dobro, Zoka, a je l zna neko proceduru ispustanja ulja kod nas sto imamo posudu u braniku iza tocka, hvala

trajce

Danas sam dosuo malo ulja u servo, negde oko 50 do 100ml. Vidim da pise DEXRON II pa reko to je to, a i nisam ga kupovao nego pozajmio od burazera.

Zoran

Rok trajanja je 5 godina u ambalaži... To sam viđao na biorazgradivim uljima (lancol)? Šta li je ovde u pitanju?
Sam svoj gazda - vazda.

vladajett

Pošto mi je nivo stalno na minimumu,rešio sam da kupim ulje i dolijem.Nisam osetio do sad nikakve nedostatke.Prodavac mi je prodao total fluide g3,na njemu je naglašeno gm dexronIII.Da li smem da dosipam ovo ulje,buni me to što je to za automatske menjače(tako piše u deklaraciji)?

zac

Koliko znam na tvom Logani je Dexstron II... nadam se da ta dva ulja mogu da  se mesaju u smislu dolivanja-kompatibilnosti.... to sto pise za automatske menjace, nemoj da te zbunjuje, jer isto ulje se koristi za servo pumpe i automatske menjace...

vladajett

Sam prodavac je rekao da je ovo ulje novije generacije,i da moze da se meša.

Turbo

Jel ima nekoga da predlozi neko konstruktivno resenje za proveru nivoa kod onih srecnika kojima je posuda nabudzena ispred prednjeg levog tocka?

Rimad

Planiram mijenjati servo ulje (imam više razloga za to, da ne idem off topic).

Na stranici Motula, za moje auto, preporučuju Multi ATF i Dexron III.

Multi ATF:
- 100% synthetic,
- zadovoljava Elfmatic J6, Renaultmatic D2, Renaultmatic D3 (i neke druge standarde).

Dexron III:
- technosynthese (mješavina sintetičke i mineralne baze)
- ne spominje renault po pitanju standarda.

Koja od ova dva je bolje ili nije bitno? Kako god, ovlašteni uvoznik nema Dexron na stanju, tako da, vjerovatno ne gine Multi ATF, ali dobro je da čujemo mišljenja.

Čime mogu isprati posudu za ulje i filter u posudi? Neki kažu da se može koristiti benzin.

P.S. Vezano za miješanje različitih ulja. Evo šta piše u specifikacijama ove dvije vrste:

Multi ATF: "Can be mixed with similar lubricants."

Dexron III: "MOTUL DEXRON III can be used (and mixed) for applications where "DEXRON", "B DEXRON",
"DEXRON II D", "DEXRON IIE", or "DEXRON III" is required."

Zoran

Mislim da je bolje ne ispirati nego ispirati benzinom  :wave:
Sam svoj gazda - vazda.