Zamena ulja za servo?

prethodna tema - sledeća tema

g0sha

Koliko staje ulja je potrebno, 750 ml? Najverovatnije cu tako uraditi, bas me interesuje gde je nestalo tih 50ak ml..

ppejic

@ljutikrilo

Identicna situacija sa nivoom ulja i kod mene, samo sto nista ne skirpi, a na posudi za ulje posmatrano spolja postoji crni trag od nivoa ulja kao i zeleni marker flomaster (MAX)
Promuckao sam, a nivo ulja ne mrda. Otvaranjem posude utvrdio sam da je ulje na dnu sita.

Citat: Loganovac poslato 30.10.2010. - 16:07
Ja malo zaljuljam rukom posudicu - onda se vidi nivo ulja. Treba da bude između oznaka, imaju one svoju svrhu.

Proveri ovu tvrdnju.

zac

 Neka ga ovde, kad zatreba.... Pejo.   :nami:


ppejic

Nemoj tako klot, napisi i proceduru.

zac

Procedura kad budem probao na svom autu , uz svoj tutorijal...   :D   :friends:

Loganovac

Ovaj dečko mi deluje smotano do bola...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

VaskezNS

#36
Ne bi' ja ovako menjao ulje...bar ne bih sam... :ces:

Uz to, fali i poneko prateće objašnjenje..da li se nakon skidanja creva sa posude volan mota u mestu kako bi se iz sistema izguralo preostalo ulje..a što je možda bio i uzork pada teglice  :whistling:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

zac

Citat: žac poslato 02.12.2012. - 08:29
Procedura kad budem probao na svom autu , uz svoj tutorijal...   :D   :friends:

...uzgred, da volan treba motati u mestu sa ugasenim motorom.

Zoran

Najlakše je prednji kraj dići i onda motanje od kraja do kraja ide glatko a staro ulje sve iscuri...
Sam svoj gazda - vazda.

ljutikrilo

@ppejic

kod mene je ova posudica izgleda od neprovidne plastike, šta znam

inače majstor mi je rekao da je to škripanje volana od toplote, tj kad mi auto predugo ostane na jakom suncu... u svakom slučaju kupio sam odgovarajuće ulje u profaco i dosuo.
nisam posle imao problema sa škripanjem volana

ppejic

Škripanje može biti i od lagera u šoljama amortizera.

ljutikrilo

može biti, ali kako su prestale vrućine nisam imao taj problem... a i trudim se da ne motam previše u mestu

maestral5747

zar nije trebalo skidati crijeva i sa letve da dole iscuri staro ulje? Ajde napravite jedan pošteni tutorijal, vrti mi se u glavi od ovih treskavih snimki iz Rumunjske

Loganovac

Snimio sam pre izvesnog vremena da mi je nivo ulja negde na minimumu, što vidim da je izgleda uobičajena stvar, pa još neću da dižem neku dževu, ali ću prvom prilikom malo da zagledam tamo dole, odozgo se ništa ne vidi. Odem do prodavnice Renault i Dacia delova da kupim ulje, nemaju Renaultmatic nego nude Total. Turim cvikere i pročitam da je u pitanju Dexron II (čak na nemačkom piše da može da se meša sa drugim Dexron II uljima, ako se ne varam), kupim i dolijem malo iznad maksimuma (krenula me karta  :c: , ne pada mi na pamet da vadim višak). Videću šta će dalje da se dešava sa nivoom, ovo je prvi put da dolivam, 60.000km. Slike u prilogu.

Citat: PPejic poslato 01.12.2012. - 17:08
Proveri ovu tvrdnju.

Ostao sam Peji dužan sliku na kojoj dokazujem tvrdnju da se nivo ulja vidi spolja, pa sam škljocnuo još jedanput.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

 :to: Nivo se video spolja i na mom Loganu dci (2006), kao i na Stepwayu 1.6 (2009). Identične su posudice, hidraulični servo uređaji.
Danas sam video kako izgleda situacija kod Stepwaya 1.6 (2012). On ima električni servo, a posuda je smeštena ispod levog fara, na nepristupačnom mestu, tako da se stanje sa strane nikako ne može proveriti.