TNG i prosečna potrošnja

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

E pa ljudi, ovaj mali zvrk je definitivno dokazao performansu - može da ide ko metak, a može i da troši ko upaljač, po izboru. Halal  :hall:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

jovan

Baš tako, mada su četiri meseca i pređenih 3700km ipak malo za neku 100% preporuku. Za sada...,pu pu da ga ne ureknem, odličan 5!

jasho

Sipano u Kotoru pun rezervoar gasa tj. 34 l cena 0,55 ec, sve vreme voženo na gasu, put preko Risna, Vilusa, Nikšića, Durmitora, Šavnika, Žabljaka, Pljevalja, Prijepolja, Zlatibor, Čačak, Rudnik, Topola, Mladenovac, Beograd, bez gasa ostao na 466 km nakon prolasaka Rudnika, na pravcima prosečna brzina 80-100 km/h, a preko planina 40-60-80 km/h, sve u svemu kad se preračuna, 7,29 l/ na 100 km, ja prezadovoljan! :aplause:

bocca

Slično, najmanju potrošnju ikad, imao sam po povratku iz CG, iako natovareni i vozili " sve uzbrdo" uz klimu! Sipano na petrol pumpi u CG.

jovan

Vožnja kroz grad, mahom špicevi, sa uključenim eco izmerena 10l/100km, a sa isključenim eco 9,5l/100km. Potrošen po rezervoar tng za testiranje, iste rute i stil vožnje. Ušteda je mizerna, a vožnja sa uključenim eco je mučenje.
Iznenađujuće velika potrošnja, bezmalo dupla, u odnosu na otvoren put(5,7l/100km).
Dobra stvar je cena tng, u odnosu na bmb i dizel, pa trošak nije veliki.

Zoran

To je dokaz da intenzivnije ubrzanje ali ne pretjerano , smanjuje potrošnju.
Sam svoj gazda - vazda.

jovan

Baš tako. Sa uključenim eco modom dostignem željenu brzinu, ali to traje i traje...kao da je isključena turbina, nema onog reskog zvuka.

dekiv68

#637
Danas vozio ibarskom sa isključenim ECO i stvarno drugi auto što se tiče agilnosti. Totalni je ugođaj rezak zvuk turbine kad četvrtom krećeš u preticanje i dižeš ga za tili čas sa 60-70 km/h na 120-130 km/h. Mala mi je kilometraža od benzinske Petrol na Adi do Ljiga i nazad (a nisam vršio dopunjavanje plina) da bih ocenio kolika je potrošnja (pogotovo što je žena vozila ka tamo sa ECO i bez preticanja). Sve vreme je bila uključena klima na 2, sa 3 putnika i nešto stvari i nije skinuo ni 1 zelenu diodu na pokazivaču (otprilike 1 dioda 1/4 zapremine boce ili 100 i kusur km po gradu).

Sve u svemu prosečna potrošnja TNG + BMB je 7,44 l/100km (od čega 6,81l TNG na 100km), jedno 10 dana sam više vozio na BMB nego na plin zbog pominjanog problema sa EM ventilom, oko 80% je gradska vožnja.

Radi upoređenja prosečna potrošnja punta mi je 7,06l BMB + TNG na 100km za 63% gradske vožnje, a floride 10.2l BMB + TNG.

nik

Beograd-Budva-Beograd sa švrćkanjem ukupno 1280 km.
Potrošeno 93 l TNG.
Prosek oko 7,2 l/100km

Bilo bi i manje da nije bilo dosta klackanja za šleperima i radova na mostovima kod Požege i Čačka i na putu Topola-Rudnik.

lakistrike95

Trstenik-Rtanj, autoput do Paracina, ostalo sve magistrala, dvoje u kolima, prosecna potrosnja 6.8l, prvi put da sam spustio toliko.

Raja


lakistrike95

Toliko, 205 kilometara i 14l. I ja sam se zacudio, sipao pre nego sto sam krenuo i u povratku na istoj pumpi sipao.
Prosto mi je neverovatno... :D

Loganovac

Teško ostvarivo, ali njije nemoguće. Razglabali smo mnogo o tome. Malo je dosipano, svega 14L. Zavisi od X faktora: pritisak na pumpi, temperatura u momentu prvog i drugog punjenja, a ponajviše od toga kako se ćeifne multiventilu da zatvori pre ili kasnije. Naravno, zavisi i od toga da li si prisustvovao punjenju oba puta da bi se prekinulo odmah kad MV počne da tandrče. Koliko brzo si vozio?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

lakistrike95

Punio dok ne stane aparat skroz, tandrce ali puni. I kad stane to je to, tako je i pre puta napunjeno.
Pa vozio sam kako gde, to malo autoputa 120km/h, ostalo sve oko 90km/h.

Loganovac

Citat: lakistrike95 poslato 22.09.2016. - 16:19
Punio dok ne stane aparat skroz, tandrce ali puni. I kad stane to je to...

Upravo o tome pričam. Nije dobro toliko tovariti bocu, em nema onih projektovanih dvadesetak procenata zapremine koji treba da iskompenzuju eventualnu termičku ekspanziju tečne faze, em siluješ multiventil. A u tom režimu se ne zna dokle će to silovanje trajati, odnosno ko će prvi popustiti, ventil ili pumpa, pa možda se zaustavi i pre potpunog (100%) punjenja boce, a može i da je nagazi do krova.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.