Održavanje u sopstvenoj režiji

prethodna tema - sledeća tema

LeNgenda

Cisto da podsetim i sebe i forum, ja u Panteru uzmem Purflux filtere vazduha, ulja i kabine za oko 2100-2200 i 4 litra Nisotec ulja za jos 2000 i to je to.

Ako bi mozda i platio ruke nekome, to je jos 1000 i kraj, mali servis za pet crvenih.

A sa jeftinijim filterima, uljem i bez ruku, sve moze da se uglavi u 30-ak evra.

Za mene je to jedan od glavnih kvaliteta nasih Frankenstajna.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Andrix

Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Zoran

Nisotec ulja se prodaju i kod nas na Gaspromovim pumpama po sistemu platiš 4l a dobiješ 5 l. Autoline 5w 40. Za 26 KM se dobije 5l ulja koje ispunjava normu MB229.51.
To je više nego jeftino i prava stvar je održavanje u sopstvenoj režiji.
Sam svoj gazda - vazda.

speedo

Zorane, 26 maraka ili eura? Ako je maraka to je odlična cijena...

Zoran

 Koliko me pamet služi 26 KM. Večeras ću krenuti u kupovinu pa sutra podnesem izvještaj.
Sam svoj gazda - vazda.

Turbo

Zamena ulja i filtera.
Filteri Purflux.Ulje ovoga puta Yacco VX1000 fap 5w40.

Kilometraza 181000km. :driver:

VaskezNS

Pre nekoliko dana desilo se 3 verglanja na hladan motor, bezuspešno. Upalio je tek iz četvrtog pokušaja.

Preventivno zamenjen senzor položaja radilice koji je prešao 102.000 Km, i umesto fabričkog Siemens ugrađen zamenski Bougicord-EFI Automotive (2.000 RSD) :



Ležaj zadnjeg desnog točka (malo se čuo + zapekao na glavčinu) je bio u planu za naredno proleće ali je sada iskorišćena ista prilika i uz pomoć specijalnog alata doboš je lako skinut i pod presom ugrađen SNR, isti kao i u prvoj ugradnji (2.200 RSD) :

Ovo je mesto za sLogan ;-)

Zoran

Čestitam. Ovaj radapciger baš konstruisan i napravljen da pošalje majstora u penziju. :to: :ziveli:
Sam svoj gazda - vazda.

hobbista

Davno sam imao jedan pravljeni radapciger za skidanje točkova (morao sam da ga vratim vlasniku  :c: )
Napravljen od kape za boce acetilena (srednji deo) i neke debele ploče (pretpostavljam deo doboša od nekog kamiončića) koja je izbušena u raznim varijantama pozicija šrafova.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Zoran

Danas obavljena zamjena gumice na cijevi od povratnog voda za antifriz.
Lijepo sam se zabavio 2 sata i uspio uhvatiti stari antifriz u baštovansku kantu i vratiti ga nazad.
Sam svoj gazda - vazda.

Zoran

Kilometraža 360 000.
Skinuo "okce za izgradnju motora" i provjerio stanje zupčastog remena. do sada je prešao 78 000 km i ostavljam ga još jedno petnaestak hiljada. Provjerio stanje elektrolita i ništa nije trebalo dosipati. svjećice očišćene i zazor malko vraćen u normalu. Sve četiri su bile na oko 1.1. mm. Filter zraka stavljen novi Unico.
Sam svoj gazda - vazda.

Zoran

Kilometraža 360 050.
Nasuto ulje Nisotec auto line sint 5w 40.
Filter ulja Unico 750/3.
Balavi semering na lijevoj poluosovini ali je nivo ulja u mjenjaču dobar. stanje pratim i kilometre sakupljam... :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Ti se baš svako malo baviš autom...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

Pa to mi je član porodice...
Sam svoj gazda - vazda.

Lazar@

90k
Novi Delphi diskovi, Meteli plocice, Valeo dot4 kociono ulje,Delphi krajevi spona, Hutchinson donja stopa motora(koska)

auto preporodjen :too: