Tandrkanje brisaca

prethodna tema - sledeća tema

Deda

isprsio sam se za nove brisace..
Nista se ne cuje vise, super je, samo su malo masni.. Valda dok se ne razrade malo, mislim mozda mi i stakla masna??? Imam onu tecnost i nista.. Nek prodje malo , pa se javnem..

stalker

Meni originalni nisu nikad tandrkali ali od ovih wanna be aero vozački mi popi mozak.
U očaju sam razmišljao što bi moglo biti uzrok  ovoj pojavi i zaključio da je problem u prejakim oprugama koje prevelikom silom pritišću brisač pri staklo tako da se onaj brid koji briše ne uspije okrenuti pri promjeni smjera gibanja brisača.
To je razlog zašto tandrču samo u jednom smjeru.
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

Loganovac

 :aplause:

Zanima me kako si to ustanovio i šta si preduzeo da eliminišeš ovu pojavu? Dobro će poslužiti ovo iskustvo  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Svarog

Ja jesenas uzeh, onako radi zezanja, neke grafitne metlice u Tempu po 170 dinarčića par – i evo ih još uvek rade solidno i posle svih ovih snegova i kiša. Jedino se ne snalaze najbolje s mojom masnom šoferšajbnom (jer mi je u komšiluku neka srdljiva palačinkara i roštiljara iz koje kulja mastan dim), ali posle desetak prelazaka preko stakla sve je u redu. Ne brišu baš kao Valeo koje sam takođe kupio (stoje u šteku za sada), ali za te pare isplati se i češće ih menjati.

stalker

Citat: Loganovac poslato 30.12.2009. - 06:22
:aplause:

Zanima me kako si to ustanovio i šta si preduzeo da eliminišeš ovu pojavu? Dobro će poslužiti ovo iskustvo  :to:

Dugo sam analizirao ovu neugodnu pojavu i proveo vremena promatrajući brisače dok rade a auto ne vozi tako da mogu što bolje uočiti svaki pokret.
Pri tome sam znao skidati kontakt da se brisači zaustave u raznim pozicijama na staklu i onda gledati što se događa s bridom koji briše.
Iz toga sam izvukao ovaj zaključak što ne znači da nisam u zabludi pošto još nisam ništa poduzeo na rješavanju problema.
Kad kiša prestane ja senilni starac to zaboravim do iduće vožnje po kiši  :bonk:
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

Keka

Secate se one ruzne slicice sa prve strane? One koja je nacrtana nogama?  :hihi1:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Sećamo se  :hihi1: i mislimo da nema veze sa ovim. Da bi se brid metlice efikasno "okrenuo" pri promeni smera, izlazi da bi idealno bilo da metlica stoji pod pravim uglom u odnosu na staklo, jer ako ne bi bilo tako u jednom smeru bi joj teže bilo da se "okrene". Gledao sam kakva je situacija na mojim brisačima juče po kiši. Pokušavao sam takođe da zaustavljam brisače u raznim položajima i da rukom povećavam i smanjujem silu naleganja metlice na staklo - nisam primetio neki problem. A da je sila poprilična, jeste - valjda tako i treba.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

A posto ne stoji pod pravim uglom, onda izlazi da i te kako ima veze sa tandrkanjem.

Probao sam onomad da smanjim pritisak opruge laganim savijanjem poluge, ali to ne otklanja tandrkanje, samo utice na kvalitet brisanja. Verovatno zbog velicine brisaca, turbulencije pri vecim brzinama i drugih meni nepoznatih faktora, sila mora da bude velika.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


DarioGTI

malo glupo pitanje ali zanima me: dali postoje brisaci koji efikasno brisu staklo pri brzinama vecim od 100kmh ?  :ces:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

LeNgenda

Meni tu padaju na pamet ona sredstva za pranje stakla koja pomazu otiranje vode, tj, voda se ne zadrzava u kapljicama, nego sklizne. Na autoputu to je mozda i bolje od brisaca.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

krle

Ne bih savetovao   premazivanje vetrobranskog stakla sa sredstvima tipa "ćiribu-ćiriba". Moje iskustvo od pre dvadest godina je negativno, a moglo je biti i veoma opasno. Problem sam rešio zamenom vetrobranskog stakla. Dovoljno je koristiti standardna,već pripremljena, sredstva za pranje.

Stari trik za bolje oticanje vode sa stakla je duvan.

Keka

Krle, molim te pojasni ovo za duvan.

Samponi za pranja kola sa voskom takodje cine cuda na staklima.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


krle

Za duvan:

Pa uzmeš jednu cigaretu i sadršaj duvana nabacaš na šoferku, sačekaš da se duvan dobro nakvasi i to je to. Ovo je i prva pomoć u slučaju kvara elektromotora brisača, proverio sam to u praksi i funkcioniše.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


krle

Nemoj sada da očekuješ neko čudo, voda će samo brže oticati sa šoferke i   na njoj će se zdržavati u manjoj meri tokom vožnje.
Ovo nije zamena za metlice.