Ugradnja plina - moje iskustvo - upozorenje drugima

prethodna tema - sledeća tema

mrprofy

#15
Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
@mrprofy:
S jedne strane, bez obzira na Vaš božji dar, budite svesni da sve do tada dok Vam se ne ponudi FABRIČKI ugrađen plin moraćete da trpite sve nedostatke naknadne ugradnje koji se ne mogu izbeći. S druge strane, niste dužni da trpite tuđi nemar i aljkavost, i tu Vas 100% podržavam.

malo ironije ili umisljam :D
nije mi namera bila da se hvalim-razmecem, vec da jednostavno sve upoznam sa tim da stvari koje ja primecujem drugi verovatno ne bi...

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
5. Ustanovio sam da Vam je u Hit-Autu postavljen pogrešan senzor nivoa na rezervoar. Prvo sam Vam ponudio da ga mi besplatno poručimo i zamenimo ali, kada sam ga poručivao iz Kragujevca dobio sam informaciju da su drugi senzori već isporučeni Hit-Autu. Zato sam Vas pozvao telefonom i uputio kod njih.Logično, zar ne?

Istina, stim da sam ja Vas zvao telefonom, jer mi se niste javili u dogovorenom roku, ali nebitno, mozda ste me zvali a nisam bio dostupan, ne tvrdim...

Sada kada ste i sami jasno i glasno izneli svoj stav, a u vezi ugradnje, razmisljam se da od RNisana i u pismenoj formi trazim objasnjenje odnosno predlog resenja dovodjenja auta u od strane fabrike propisano stanje!

BTW ja odlicno znam da pisem na engleskom, tako da na kraju krajeva mogu jedno pismo i da posaljem nadredjenima srpskom ofisu, a u prilogu da stavim slike ugradnje...

Nastavak sage sledi veceras ili sutra...

mrprofy

#16
@slavko_bgd

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
@mrprofy:

1.Složili smo se obojica da je ugradnja nakaradna. Ja ne komentarišem rad drugih kolega ali ne mogu da se složim da je nešto u redu ako to nije tako.Daljih komentara nemam-ponuđeno Vam je da ako želite nastavite da održavate vozilo u ECO TOP SERVISU.
Slavko, zar niste vi osoba koja poducava i ispituje te servisere, i zar niste vi ti koji dajete i svremena na vreme, odnosno po potrebi proveravate strucnost i kvalitet rada vec sertifikovanih servisera?
Meni ste u razgovoru upravo to rekli, maltene doslovce, a pominjali ste i crvene kartone za pojedine servisere, a jedino sudija moze da deli crvene kartone, dakle, sudija ste vi. Gospodin inzenjer iz HitAuta mi je isto to rekao, i jos tome dodao, da ste vi naucili njihovog servisera da tako ugradjuje, da je on pohadjao kurs kod vas, tako da deo krivice snosite i sami.

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
2.Centralni servis "EKOLUKA-KEY" se nalazi u Kragujevcu. "ECO TOP SERVIS" u Beogradu, Ozrenska 66 je jedan od ovlašćenih servisa "EKOLUKA-KEY" Kragujevac i ujedno ovlašćen od strane Renault Nissan Srbija za ugradnju gasa u vozila u toku garantnog roka i servisiranje istih;
Po zvanicnoj prezentaciji firme EkoLuka to nije tacno, a evo sada linka stranice http://www.ekolukakey.com/kontakti.php , a i iskopiracu deo teksta gde je servis na vasoj adresi poslovna jedinice PJ EkoLuke; text sledi:
Beograd
EKOLUKA KEY D.O.O. PJ
BEOGRAD Ozrenska 66
tel: 011 3860 163 011 2420 588 062 288 912
E-mail: ekolukakey@sezampro.yu


Ako je vec istina to sto vi kazete, onda je ovo dezinformacija na njihovom sajtu, a to nije ni malo profesionalno, a o drugim stvarima i da ne pricam...

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
3. ECO TOP SERVICE ne ispravlja niti je dužan da ispravlja tuđe greške. Tamo gde ste platili-tamo se i obratite;
Ja sam se obratio Vama jer sam mislio da ste PJ EkoLuke u Beogradu, i bilo mi je logicno da ce uvoznik i centralni servis uciniti sve u njihovoj moci da ocuvaju renome kvaliteta usluge, kako ceo brend, odnosno uvoznik i njegov centralni servis i ovlascena servisna mreza ne bi izasli na los glas. To bi bilo u interesu i bilo kog ovlascenog servisa EkoLuke bilo gde, a taj naknadni rad se naravno fakturise centralnom servisu, a centralni servis kroz penale servisu koji je napravio gresku refundira sebi taj iznos. To je standardna praksa.

Sta mislite ako taj serviser vise ne radi u Hit Autu, i ja se pojavim tamo sa prituzbom a oni mi kazu, znate, taj i taj vise ne radi kod nas, mi smo njemu plate davali, a on ako je nesto pogresio, vidite vi snjim kako cete to da resite, nas se to ne tice :crazy:
Naravno da je ovo nonsens, i da se tako ne posluje. Nonsens je i ono sto ste vi gore napisali. Da sam znao da vam je mreza tako "konfederalna", a i to je blaga rec, sipao bih tri godine benzin, a onda bih otisao kod npr nekog Rasica i ne bih se uopste nervirao...

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
4. Za ispravnost delova gasnog uređaja u toku garantnog roka odgovoran je "EKOLUKA-KEY" i LANDIRENZO.
Sto ce reci da ce napred navedeni obezbediti zamenski deo, a da ce bilo ko iz mreze servisa taj deo besplatno u garantnom roku stranki zameniti.
Nece valjda neko ko je plin ugradio u Nisu, a recimo sad zivi u Beogradu, za svaku servisnu intervenciju trcati u Nis?
Ovo se odnosi i na vasu prethodnu izjavu pod br. 3.

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
5. Ustanovio sam da Vam je u Hit-Autu postavljen pogrešan senzor nivoa na rezervoar. Prvo sam Vam ponudio da ga mi besplatno poručimo i zamenimo ali, kada sam ga poručivao iz Kragujevca dobio sam informaciju da su drugi senzori već isporučeni Hit-Autu. Zato sam Vas pozvao telefonom i uputio kod njih.Logično, zar ne?
Ja bih pre rekao da ste u medjuvremenu odlucili da:

3. ECO TOP SERVICE ne ispravlja niti je dužan da ispravlja tuđe greške. Tamo gde ste platili-tamo se i obratite

A naruku vam je islo to sto su iz Kragujevca vec poslali senzor u Hit Auto. Ja sam teska stranka, a jos vama nista nisam ni platio, pa sto biste gubili vreme na mene.

A na stranu sto je taj senzor mene cekao 2 meseca u Hit Autu, a da se oni nisu setili da me nazovu i da me obaveste o nuznoj zameni senzora, sto ce reci da oni ni ne znaju kome su sta od delova ugradili, pa kako onda da te mucenike obaveste da im je neki od delova felerican ili pogresan, nego cekaju kada ce neko da se zali pa resavaju probleme koji su u biti sistemski od slucaja do slucaja.

Citat: slavko_bgd poslato 19.03.2010. - 16:12
Uostalom,kada god imate ovakav problem istrajte u ostvarivanju svojih prava.Pre inspekcije uvek se prvo obratite Tehničkoj službi Renault Nisan Srbija.
Upravo sam to i uradio, a oni me nisu udostojili ni jednog telefonskog poziva da vide da li je stvar resena. Toliko o njihovom "profesionalnom odnosu" o kome ste vi govorili u drugoj temi.
Sledeci auto mi sigurno nece biti ni Reno ni Nisan.

Na kraju bih hteo da dodam da je moje licno misljenje da vi imate znanje, ali da se na ovakav nacin ne posluje, i da je to biznis corsokak.
Dovoljno je da npr Francuz u Jagodini korektno ugradjuje plin, i to unutar vase mreze, i sto rece jedan kolega sa foruma, procuce se to i svi ce ici kod njega, a ostali ovlasceni servisi ce moci da glancaju gedore.
Nema ovaj narod vise para za bacanje. Nema i nece ih vise ni biti. Samo oni koji daju najvecu vrednost za novac ce imati posla, tzv cost/quality ratio.

Za kraj mala anegdota:
U firmi u kojoj sam nekada radio imali smo tesku stranku koja je uporno reklamirala neispravnost jedne male masine za pranje sudova za 4 kompleta. Masina nije oprastala upotrebu tableta za pranje sudova i po pravilu bi stala sa radom, a sto je bila direktna posledica tehnickog resenja masine i nije je bilo moguce popraviti-prilagoditi. Covek je insistirao da nigde u uputstvu ne pise da se tablete ne smeju koristiti, a ako je stvarno tako, da smo to bitno obavestenje trebali da stavimo i pored opisa proizvoda, tu kod cene, jer da je on to znao, masinu nikada ne bi kupio. Gospodin je bio masinski tehnicar i imao je svoj mali biznis. Licno sam mu napisao potvrdu o zameni uredjaja, a u to vreme sam bio menadzer servisne sluzbe. Dakle, moja prica nije prazna: "Practice What You Preach", sto bi rekli ameri.

Poz

perke21


bmiillan

stavka 3 je poenta price


"3. ECO TOP SERVICE ne ispravlja niti je dužan da ispravlja tuđe greške. Tamo gde ste platili-tamo se i obratite"

svi bi da budu ovlasceni i da se pitaju i da se hvale a kada treba to opravdati nigde ih nema

VOLEO bih da znam sta bi italijani rekli na takvu ZASTITU brenda. mislim da bi bili "izuzetno" zadovoljni  :ranting:
nemoj na silu uzmi veci cekic

Loganovac

Moram da kažem konačno nešto i u odbranu servisa. Zamislite sebe da imate ovlašćeni servis za ugradnju uređaja u Beogradu i da vam malo-malo dolaze ljudi sa nekorektno ugrađenim uređajima firme koju zastupate iz Niša, Kragujevca, Novog Sada sa zahtevom da pregledate instalaciju i dovedete u red ono što su vaše nesavesne kolege zabrljale prilikom instalacije. Zar ih ne biste sve do jednog prvo zapitali zašto su se tek sad setili vašeg servisa a ne onda kad je trebalo plaćati, poslali ih tamo gde su ugradili da se žale i ispravljaju greške (logično, onaj ko je uzeo pare za ugradnju neka prihvati odgovornost) ili biste se umesto toga, čuvajući svetlo ime proizvođača opreme o svom trošku svesrdno bacili na ispravljanje tuđih grešaka o svom trošku?  Jeste da treba čuvati reputaciju i brend, ali ne na taj način, već isključivo kvalitetom svoga rada. O drugima bi trebalo da brine onaj ko ih je ovlastio. Znači, možda bi i to bilo na mestu (doduše zvuči pomalo cinkaroški) - mislim uputiti stranku da se obrati centrali ili ne daj Bože inspekciji sa reklamacijom. Šta god, siguran sam da se niko ne bi upustio u nenaplativ posao otklanjanja tuđih grešaka, pa mislim da nije u redu tako nešto zamerati ni pomenutom servisu.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

slavko_bgd

@Loganovac
Kolega,hvala na objektivnom razmišljanju.

@bmiillan:
Jeste li mislili na ECOTOP-SERVICE ili na HIT AUTO sa rečenicom "svi bi da budu ovlašćeni i da se pitaju i da se hvale a kada treba to opravdati nigde ih nema" ?

@mrprofy:

"...Gospodin inzenjer iz HitAuta mi je isto to rekao, i jos tome dodao, da ste vi naucili njihovog servisera da tako ugradjuje, da je on pohadjao kurs kod vas, tako da deo krivice snosite i sami..."

-Tačno je i to da su istu obuku pohađali i pohađaju drugi servisi. Uvek ima dobrih i loših đaka.Živeo g-din Inženjer iz Hit-auta,ljubi ga majka pametnog!

"Po zvanicnoj prezentaciji firme EkoLuka to nije tacno, a evo sada linka stranice http://www.ekolukakey.com/kontakti.php , a i iskopiracu deo teksta gde je servis na vasoj adresi poslovna jedinice PJ EkoLuke; text sledi:
Beograd
EKOLUKA KEY D.O.O. PJ
BEOGRAD Ozrenska 66
tel: 011 3860 163 011 2420 588 062 288 912
E-mail: ekolukakey@sezampro.yu

Ako je vec istina to sto vi kazete, onda je ovo dezinformacija na njihovom sajtu, a to nije ni malo profesionalno, a o drugim stvarima i da ne pricam..."

-Informacija na sajtu je tačna,  samo niste dobro razumeli.EKOLUKA KEY PJ Beograd je jedno pravno lice a ECO TOP SERVIS drugo, adresa je ista.Ne znam na koje druge stvari ste mislili...
-Zamena neispravnog dela ili sklopa je jedno i zamenu možete izvršiti besplatno u bilo kom ovlašćenom servisu, u bilo kom drugom gradu. Isto važi i za redovno održavanje.
-Da sam smatrao da ne treba da Vam zamenimo senzor ne bih Vam ni ponudio tu uslugu.Već sam objasnio zašto sam Vas uputio u HIT-AUTO.To što vas oni nisu pozvali je van mog uticaja.
-Mreža nije "konfederalna". Refundacija troškova u određenim slučajevima se vrši među servisima.Ali, postoje ugovoreni mehanizmi kako se to radi i to je interna stvar.   
-Vaša osnovna greška je što niste ODMAH insistirali da Vam se vozilo dovede u uredno stanje. Najjednostavnije je bilo da ostavite vozilo u servisu,napišete primedbe i date im rok da primedbe otklone. Kada Vas pozovu, pregledate detaljno vozilo i tek ako je sve u redu preuzimate ga. Zašto ste preuzeli vozilo sa nedostacima?
-Inače, prošlo je 7 meseci od preuzimanja. Imate li nekih primedbi(osim pokazivanja nivoa gasa) na rad uređaja ili motora na gas? O tome možemo da diskutujemo, za to Vam stojim na raspolaganju.


Srdačan pozdrav



mrprofy

Citat: slavko_bgd poslato 22.03.2010. - 11:07
-Vaša osnovna greška je što niste ODMAH insistirali da Vam se vozilo dovede u uredno stanje. Najjednostavnije je bilo da ostavite vozilo u servisu,napišete primedbe i date im rok da primedbe otklone. Kada Vas pozovu, pregledate detaljno vozilo i tek ako je sve u redu preuzimate ga. Zašto ste preuzeli vozilo sa nedostacima?

Sta da insistiram, kada u Vasoj mrezi, a pod vasim budnik okom svako ugradjuje kako hoce. Kod vas se stavlja ECU kod akumulatora sa desne strane po recima vaseg mehanicara, u Hitu iza. Meni su postavljali neki improvizovani kavez, vidim jednom kolegi nisu ni stavili nikakav kavez vec su iskoristili nosac za rezervnu gumu kao kavez. Vi cevi provlacite ovako, neki drugi onako... itd itd itd

Jel vidite vi da tu nema nikakvog standarda. Niste se potrudili da:
1. dobro osmislite gde ce sta da stoji i cime ce da bude pricvrseno, na kakav nacin itd.
2. napravite dokumentaciju po kojoj majstori to treba da ugradjuju itd, da ne duzim, svima je jasno o cemu pricam.

Kada nema standarda na sta da se zalim i kome? Oni ce mi reci da ste ih vi tako naucili, vi cete reci da su oni losi djaci, a na posletku ce ispasti da vi i niste odgovorni za funkcionisanje servisne mreze, a da je samo slucajnost sto se sa EkoLukom nalazite na istoj adresi i delite iste kancelarije i tako unedogled...
Nasao sam kako je Landirenzo propisao da se uredjaj ugradjuje, a vi ni tako ne radite...

Veliki problem ce biti servisiranje tih automobila, jer je svaki majstor radio onako kako mu se htelo, a na kolima svaki deo ima mesto, a izmedju ostaloga i iz razloga odrzavanja. Sta ce tek biti kada auto oterate u ovlasceni servis koji nema plinadziju, a oni recimo treba da skidaju i deo plinske instalacije, a nista ne znaju o plinu, a ni vi nista ne mozete da im pomognete, jer nije planski ugradjivano, pa ni vi sami ne znate gde su sta na tom autu ugradili. Ko ce tada da bude odgovoran?
Sve ovo sam vam i licno rekao, i ni tada mi niste nista odgovorili. Ovo su cinjenice i nece ih izmeniti ni to sto su EkoLuka i EkoTop dve razlicite firme sa istom adresom i istim prostorijama :fiju:
Improvizacija ad infinum je moto ovde izgleda :Smiley:

Auto za sada ide dobro, i nadam se da ce tako i ostati, jer kod Vas niti u Hit vise ne zelim da idem uopste.
Gdin Rasic ce zaradjivati umesto Vas u vangarantnom roku. A ako bude problema ici cu direktno u Kragujevac, u sediste EkoLuke, a ako me oni budu fortali, tuzicu Vas sa apetitom.

Kod vas mi se desila jedna jako neprijatna stvar, a to je da ste mi prilikom ponovnog namestanja filtera gasne faze plina, nehotice izvukli sajlu gasa iz njenog nosaca, tako da mi se papucica podigla. Ja sam vam to rekao, vi ste zavukli prste a da niste ni pogledali o cemu se radi, i rukom povukli sajlu jedanput, dvaput i rekli da je sve ok. Ja vam ponovo kazem da mi je papucica visoka i da mi tako ranije nije bilo a vi mi kazete nesto sto do kraja zivota necu zaboraviti:
"Ko ce ga znati sta bi to moglo biti!" , i okrenete se, a vi ste masinski inzenjer, a ja sam kod Vas tada dosao da mi resite problem.
E snasao sam se nekako tada, mada nije bilo lako voziti sa tako dignutom papucicom, stao na prvom parkingu i sam sredio stvar.
Hvala Veliko! Neka znaju i drugi kako vodite racuna o njihovoj bezbednosti.

A sto se tice instalacije, kada auto izadje iz garantnog roka, sve cu sam srediti, i sve ce biti po PSu, a nece mi biti prvi put da ispravljam tudje brljotine.
I naravno, sam cu menjati filtere, a ni podesavanja plinskog uredjaja preko racunara ne bi trebala da budu bauk. Jedini problem je sto su koliko sam razumeo zakljucani, pa sifre imaju samo vasi ovlasceni servisi, ali sredicemo i to nekako :)

dovidjenja

Loganovac

 :help:

Za sve je kriv RNS definitivno. Posle ovoga, pitam se kako su izabrali i zbog čega su promenili ovlašćenog ugrađivača LPG uređaja  :ne:
Toga kod BRC-a nema i tačka.  :hall:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

mrprofy

Citat: Loganovac poslato 22.03.2010. - 06:51
Moram da kažem konačno nešto i u odbranu servisa. Zamislite sebe da imate ovlašćeni servis za ugradnju uređaja u Beogradu i da vam malo-malo dolaze ljudi sa nekorektno ugrađenim uređajima firme koju zastupate iz Niša, Kragujevca, Novog Sada sa zahtevom da pregledate instalaciju i dovedete u red ono što su vaše nesavesne kolege zabrljale prilikom instalacije. Zar ih ne biste sve do jednog prvo zapitali zašto su se tek sad setili vašeg servisa a ne onda kad je trebalo plaćati, poslali ih tamo gde su ugradili da se žale i ispravljaju greške (logično, onaj ko je uzeo pare za ugradnju neka prihvati odgovornost) ili biste se umesto toga, čuvajući svetlo ime proizvođača opreme o svom trošku svesrdno bacili na ispravljanje tuđih grešaka o svom trošku?  Jeste da treba čuvati reputaciju i brend, ali ne na taj način, već isključivo kvalitetom svoga rada. O drugima bi trebalo da brine onaj ko ih je ovlastio. Znači, možda bi i to bilo na mestu (doduše zvuči pomalo cinkaroški) - mislim uputiti stranku da se obrati centrali ili ne daj Bože inspekciji sa reklamacijom. Šta god, siguran sam da se niko ne bi upustio u nenaplativ posao otklanjanja tuđih grešaka, pa mislim da nije u redu tako nešto zamerati ni pomenutom servisu.

Zato sam se i obratio PJ EkoLuka u Beogradu, a njihov menadzer prodaje me je uputio na Slavka, jer je on taj koji ih je ovlastio.
Dakle, nisam otisao u Surdulicu da nekog zamajavam da mi ispravlja greske nesavesnog servisera iz Subotice.
A sa Vama se kolega slazem, ne treba da dobri ispastaju, jer su savesni i kvalitetno obavljaju posao, niposto, ali treba da ispravlja brljotine neko ko je fuserima dozvolio da rade, i samim tim garantovao za njihov rad. E, na to mesto sam ja otisao da se zalim, mada, iskren da budem, odmah sam znao da je to mrka kapa, ali sam ipak otisao.

Ako primetim trunku rdje tamo gde su obavljali bravarske radove, idem direktno u RNS, sa sve kolima, pa da vidimo sta ce mi oni, lice u lice reci.
Ovo je ocigledno zemlja gde covek mora da bude agresivan i pozeljno bezobrazan da bi ga ljudi ikako tretirali, u suprotnom ima samo da vas fortaju.

slavko_bgd

@mrprofy

Što se tiče sajle gasa,  provera je bila da sajla slučajno u vožnji ne zaglavi i da vas ne dovede u opasnu situaciju. Dakle BEZBEDNOST Vam nije bila ugrožena ni u kom slučaju. Za neprijatnost zbog visoke pedale gasa koju sam nehotično izazvao se izvinjavam, evo javno i ovde,u svoje lično ime i pred svima koji ovu temu čitaju.

O tome kako izgleda fabrička ugradnja, kako je Landirenzo propisao da se radi i kako je ovde odobreno da se radi već je dosta pisano na forumu.

Licenca za ugradnju Landirenzo uređaja se dobija posle obuke, položenog teoretskog ispita (40 pitanja, ranije je bilo 61% odgovora a po novom je 81%) i posle toga polaganjem praktičnog dela ispita (3 pitanja, sva tri moraju biti odgovorena u potpunosti).Kolega iz HIT AUTA je ispunio oba uslova i to stoji kod mene dokumentovano. Inače,za vašu informaciju, na poslednjem polaganju od 18 kandidata iz RNS teoretski deo testa položio je samo JEDAN kandidat. Toliko o kriterijumu. Cilj obuke i testiranja jeste baš taj da se apsolutno ne dešavaju ovakve situacije i da se oštrom selekcijom izbegnu ovakve neprijatne situacije.To važi i za sve ostale mreže sa kojima sarađujemo.

Jeste li pogledali garantnu knjižicu? Šta mislite, zašto stoji posebno izdvojeno mesto koje overava servis koji je ugradio uređaj?

Ne morate dolaziti ni kod nas niti ići u Hit-auto. Postoji još ovlašćenih Dacia servisa i vremenom će ih biti još više. Izaberite servis koji Vama odgovara, to bar nije problem.Neće biti problem ni održavanje motora sa Landirenzo gasom, za to će bar neko biti obučen.Uostalom, nisu majstori dileje da ne znaju šta je cev od gasa ili gasne dizne.Šta se sve radi sa kolima,šta sve dolazi u servise, to zna samo onaj ko to gleda svakodnevno...

Tužićete nas s apetitom ako bude problema? Pa dobro, to je Vaše zakonsko pravo.

Sami ćete popraviti greške i podešavati uređaj? Pa dobro, to je Vaš auto i niko Vam to ne može osporiti.

Mislim ipak da u ovoj zemlji nije dobro biti preterano bezobrazan i agresivan jer nikada ne znate koga imate naspram sebe. Treba biti oprezan. Moj lični stav je da se na fin način problemi mogu izbeći a i rešiti ako se pojave.Mi bar tako funkcionišemo, kao što ste i videli...

Eto, ja ovde završavam diskusiju sa Vama i pozdravljam sve sa foruma, i Vas naravno.

mrprofy

@Slavko

Izvinjenje primljeno k'znanju.

Ostajem pri svojim stavovima.

Dalja diskusija po meni nije potrebna.

Da imam 2m i 120kila misica, i da uz to ne vozim Sandera nego neko ludilo iz Reno game, niko se ne bi usudio da se ubedjuje samnom. Ne bi smeli dugo cak ni da me zagledaju. Uostalom, koliko puta ste videli kako neko prozuji sa nekim besnim autom, a zaustave neku mukicu sa Yugom ili Ladom. Ja sam dete devedesetih, ja znam kako stvari funkcionisu.

@SVI

Ja sam se presao sto sam prvo platio, pa onda gledao kako je uradjeno. To mi se vise nikada nece desiti. Trebao sam da ne platim, i ako treba uz pomoc policije da uzmem svoj auto, a oni nek me tuze, drage volje bih im potpisao da im nisam platio.

MISLIM DA APSOLUTNO NEMA POENTE DA PRICU NASTAVLJAM TAMO GDE SAM STAO
ZA NAUK I UPOZORENJE SVIMA JE DOVOLJNO

poz

Boss

Naravno prvo ti uzmu kintu a posle odrzavaj gde hoces ako si ljut na nas.Nikada u ovoj zemlji nece biti bolje. :ljut:

ducha013

Na kraju sta smo zakljucili da li je ECO TOP servis pouzdan servis u kome se moze ugraditi TNG uredjaj bez komplikacija? Koliko sam razumeo MrProfi je imao probleme u HIT AUTU koje nije bas na lak nacin uspeo da resi i pored toga sto je bio u servisu od ovlascenog uvoznika ECOLUKA za LANDIRENZO opremu. Da li bi svi problemi bili izbegnuti da je opremu ugradio ECO TOP servis?

slavko_bgd

#28
@mrprofy:

Prijatelju, nema veze koje si godište, kolika ti je masa i koji auto voziš. Baš naprotiv, i meni je muka više od besnih tipova sa besnim kolima, bejzbol palicama u gepeku, "brate,sine,ovo,ono..." i ostalo. Nažalost, po prirodi posla to gledamo 2-3 puta sedmično, "90's still lives"...Ali, to je već socijalna tematika.

Ponavljam i tebi i svima:kada nastane problem-rešavajte ga odmah, tu, na licu mesta. Trebalo je da zahtevaš da se nedostaci upišu u radni nalog, ostaviš im svoj broj telefona i kao gospodin odeš kući i čekaš da te pozovu. To što si platio unapred ne znači da MORAŠ da preuzmeš auto sa uočenim nedostacima i da se nerviraš mesecima posle toga.

Sreća u tvojoj nesreći je da je sve što je loše urađeno i popravljivo. Ako nastanu problemi u radu uređaja, podrazumeva se da će ti besplatno biti otklonjeni sve dok si pod garancijom.

Tvoj slučaj bih,ako nemaš ništa protiv, da iskoristim kao povod da RNS uputim zahtev za kontrolu servisne mreže, što pre bude moguće. Tebi to u ovom trenutku neće puno pomoći ali ako ti je namera bila da informišeš-uspeo si!
Ovakve stvari ne smeju više da se dešavaju. Ako pročitaš ovaj post, molim te napiši (može i na PP) da li imam tvoju saglasnost da te pomenem( značilo bi mi ime, prezime, WIN i datum ugradnje gasa). Ako se ne slažeš sa mojim predlogom, i to je ok.

@ duca013:

Ne radi se ovde o ECOTOP servisu.Da li bi problemi bili izbegnuti ili da li bi uopšte nastali ne može niko da zna.
ECOTOP servis je ovlašćen od strane RNS da pored njihove mreže može da vrši ugradnju gasa u nova vozila.
Ravnopravno kao i svi ostali Renault-Nissan-Dacia servisi. I to je sve.

@loganovac:

U vreme kada je masovno u Logana ugrađivan BRC, uvoznik Dacie za Srbiju bio je Integra motors. Gas se ugrađivao u autogas servisima iz BRC-ove mreže, koje je obučavao moj sadašnji kolega i dobar prijatelj.Vozila sa gasom nigde nisu bila evidentirana a probleme na motorima su rešavali solidarno Integra i autogas servisi, bez obzira da li su uzroci bili vezani za gas ili ne. Zbog, kako kažu kolege  iz BRC-a, loše politike tadašnjeg BRC uvoznika prema serviserima došlo je do postepenog osipanja te servisne mreže.Ugradnja u Logana je tada koštala oko 1300 e, kasnije je spuštena na 1150 i tako je bilo do kraja, odnosno do osnivanja RNS , reorganizacije mreže i svega što danas imamo.Na osnovu negativnih iskustava BRC-a smo izbegli neke probleme koje su oni uočili ili imali u toku svog rada.Prema nekoj nezvaničnoj proceni ovog mog kolege i podacima koje mi imamo, od 2004 do 2007 sa BRC-om je konvertovano oko 10.000 Logana.Tačan broj nikada neće biti utvrđen jer ta vozila nigde nisu evidentirana sa gasom. Dakle, problema jeste bilo i isti su rešavani u okviru Integre.Taj posao je u to vreme rađen maltene ilegalno, dakle bez ikakvog znanja ili odobrenja proizvođača. Tek od 2007 sa osnivanjem RNS se mreža reorganizuje,promenjena je hijerarhija i danas se posluje na način koji oni propisuju.Mi kao dobavljači ispunjavamo njihove zahteve.
Pozdrav

Loganovac

Slažem se sa konstatacijom da ugradnja BRC uređaja nije upisivana u Renoovu bazu, odnosno u servisnu knjižicu, o tome smo naširoko razglabali još na starom forumu.
Međutim, pitanje je od kog tačno meseca 2007. godine se desila promena "ovlašćenog" servisa za ugradnju uređaja u Dacia vozila, jer sam ja od strane Hit Auta gde sam kupio vozilo baš bio upućen na Eletrico Gas (tadašnjeg a i sadašnjeg uvoznika BRC uređaja za Srbiju), radionicu u Zemunu (koja bi trebalo da se seli ako već nije) na ugradnju uređaja. Uređaj je ugrađen BESPREKORNO, a tako i dan danas funcioniše. Hvalio sam ih puno i ranije i nema potrebe da ponavljam (protiv uroka). S obzirom da nije ugradnja nije zvanično evidentirana, postoji mogućnost da je rađeno "ispod žita". Međutim, jedini put kad sam se obratio sa problemom (crkla gasna dizna), bili su veoma ljubazni i ekspeditivni, a odradili su mi zamenu besplatno i to dva meseca posle isteka garantnog roka, što je i upisano u BRC servisnu knjižicu.
Pomenuću da sam od tehničkog direktora tada čuo priču o Renoovim veoma strogim zahtevima što se tiče ugradnje uređaja, obukama i certifikaciji izvršilaca - prosto ne mogu da verujem da je sve to bila baš bajka, naročito uzimajući u obzir kvalitet svake njihove ugradnje koju sam imao prilike da vidim...
Još moram da demantujem i Slavkovu informaciju o ceni ugradnje, jer sam iz svog džepa iskeširao 1050 EUR (naravno u dinarskoj protivvrednosti), a ne 1150 kako je on naveo.
Ne znam koja se sad pravila poštuju, ali sam slobodan da verujem da su ona ranije bila bolja...
Takođe pozdrav.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.