Nova Dacia Duster II

prethodna tema - sledeća tema

Goky

Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Daniel

Nacickali opreme pa cena otisla gore. Ok.
I novi dizajn, trendovi.....koji crni trendovi i dizajn. 15 soma eur za ovo sa nekim osrednjim motorom i paketom :cekicem: ne bi dao ni u ludilu ludila...

The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Vladan

:)

dekiv68

Ponovo vraćaju plin u ponudu sa SCe 115 motorom

Keka

Dizel u fulu preko 20k evara...zaista nisu normalni.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Znaju oni šta rade,ko hoće da tera modu i prati trendove neka plati!
Pravu sliku o novom Dasteru dala bi neka fotka donjeg dela,slikano iz kanala ili sa dizalice.Ali koga to zanima,one što prate modu svakako ne.Zatim,izgled zadnjeg svetla je čista kopija Fiat/Jeep dizajna,na granici bezobrazkuka.
Crna folija na vratima na "b" stubu je ok.Samo što je to trebalo uraditi i na "c" stubu.Ovako liči na DIY vikend projekat (nestalo mi samolepive tapete,završiću sledećeg vikenda).
Zatim,onaj plastični dodatak na prednjem krilu verovatno nema nikakvu funkciju,nego je čista dekoracija.Valjda da Daster izgleda "moćno i opasno".Rekao bih, na granici kiča.
Varijanta sa karticom umesto ključa:nešto najgore sa prethodnih generacija Reno-a.Večiti izvor problema.Taj problem se najčešće rešavao tako što vam zbog te kartice ukradu auto,pa nema više glavobolje.
Gde nestade onaj stari Daster koga sam potajni želeo da imam.Beli sa crnim branicima,jednostavan i neupadljiv.U ovom novom Dasteru osećao bih se kao da sam na ulicu izašao u žutom kaputu,crveni cipelama i roze pantalonama (ako možete da zamislite sredovečnog čoveka u toj kombinaciji).Previše šminke,a ipak samo Dačija.

ivan-bgd

O ukusima ne vredi raspravljati,a što se kartice tiče....bmw,audi,mercedes,golf, itd.nemaju kartice pa se besomučno kradu.Audi i golf prvenstveno,iako koštaju ko 4-5 dačia-renoa,i trebali bi da budu ,,neuhvatljivi,,za lopove obzirom da se toliko novca da za 2 tone lima. :ne:
Elem ,dačia pokušava ,,nešto,, a to ,,nešto,, ćemo videti kako će da ispadne. :ces:

Aleks

#67
Imaju i oni kartice samo što su u obliku ključa ili drugog oblika. Imaju HF funkciju, ne moraju da se vade iz dzepa što je jaaaako praktično. Priđeš autu on se sam otključa, sedneš, pritisneš taster i dok vežeš pojas on odradi sve što treba i kresne. Završiš vožnju, izađeš iz auta, zalupiš vrata, kreneš a on se sam zaključa. Jbga, ceo svet vozi takve automobile. Da su lakši za krađu zbog ključ-kartica nije tačno.
Lepo je što Dacia ide u korak s vremenom, a to košta. Iskreno se nadam da će se u ponudi naći i modeli sa automatskim menjačem.
Ali čemu sve to u voziu sa 1.0 atmosfercem?!

Daniel

Sve ja mogu da razumem, i automatski menjac u 1.0motoru i kartice, i gluposti...jedino sto ne mogu da razumem je cenovna politika. A opet, sto ja ne razumem.cenovnu politiku na drugoj strani oni dobeo prodaju kola očigledno, čak i vade prosek celoj Renault grupi. :ne:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Aleks

Dacia košta isto koliko i pre 15 godina, čak i jeftinije ako se uzme u obzir da je nekada klotara Logan koštao 8.000€. Sada se dobije klima i još svašta nešto. Teško da može jeftinije. U ono vreme su svi ostali bili bezobrazno skuplji pa sada obaraju cene. Ja mislim da Dacija nema puno prostora za obaranje cene.

Daniel

#70
Vala ne kosta. 9200eur je ravno kostao moj laureate pack.
Golfovi 4 popularni u to vreme kao polovnjaci nisu vecina imali te opreme. Govorim o pocetku 2015.

Klot Fabija je koštala 11. Mesec dana nakon mene su rodjaci kupili novi Polo 1.4benzin sve bez bord kompa, električnih grejača i motora retrovizora, podizača zadnjih prozora i daljinskog zaključavanja.... ravno 14.990 EUR 
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Aleks

#71
Kako ne košta?! Ja sam za 8.100€ dobio metalik, 15", daljinsko zaključavanje, prednje podizače i kasetofon sa eva zvučnika. Sad za te pare nemaš metalik ali dobiješ na sve ostalo još 4 er bega umesto jednog, abs, esp, klimu, možda maglenke... Model sa klimom je bio 800€ skuplji i samo sa 1.6.
Klot Fabija je bila 11... Sada je sa približnom opremom kao Sandero samo 500€ skuplja. Ispod 9.000€

Veterinar

#72
 U mom sećanju je cena za "base model" 7200 evra.
  Cene sada kreću od 1000 evra vise, ali nivo opreme je daleko, daleko viši. Osnovni motor bio je 1.4, pa 1.2, a sada je 1.0. Jeftinija registracija, manja potrošnja, pitanje trajnosti stoji.
Nije dobro to što je osnovni dizelaš premašio 10000 evra i što sam kupio 0.9tce sa plinskim uređajem za 9700 evra, a sada, godinu dana kasnije, 0.9tce u istoj opremi ali bez plinskog uređaja košta 1000 evra više.

szs

@Veterinar
Tačno tako. Moj 1.4 Ambiance 2011, januar, sa 4 zimske gume (poklon) .. ako se dobro sećam, cena je bila 7699
+ tehnički kod Kompresora džabe + registracija ..... izasao "na put" 7950
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Damir Oravec

Decembar 2011, Duster 1.6, Laureate 12500 EU.