Renault-Dacia recall 2017

prethodna tema - sledeća tema

szs

Od danas moj Sandero ph II ima novi ECU software.
Prema recima (veoma ljubaznog) majstora-električara u Reno Sava, razlika je u radu EGR i DPF da bi se približio 6B novom 6C koji počinje uskoro.
Ono što smo pričali u temi a što mnoge zanima, ne osećam ama baš nikakvu razliku u vožnji.
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

ivan-bgd

Mislim da je razlika u izduvnim gasovima....

szs

@ivan-bgd to je i razlog ovog update
Verovatno i da jeste  :ne:
Ono što sam za 150km, od kako je apdejtovan, primetio...

1) Motor radi za nijansu tiše u svim režimima, naročito na leru. Na leru baš-baš primetno. U rezervoaru je isto gorivo kao i pre, temeratura slična, desilo se odmah posle servisa, tako da to pripisujem samo apdejtu.
2) Ono čuveno "brundanje" kada je stepen prenosa neodgovarajući je smanjeno i nekako deluje kao da prihvata gas lakše
3) Pošto nemam BC gledam potrošnju na OBD-Torque. Relacija svaki dan ista (55km) a potrošnja na istim deonicama, sa istim režimom, istom brzinom npr na 90km/h ide i 0.5 l/100km manje. U gradu ni ne merim jer je smešno porediti i uvek različit režim u zavisnosti od saobraćaja.
4) Bez ECO ide i ubrzava isto ali sa ECO mi deluje još za nijansu umrtvljenija reakcija na pedalu.

Sve navedeno sem očitavanja sa OBD je subjektivno pa čekam još BAR 1000 km da potvrdim utiske.
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Damir Oravec

Duster- nov ECU software - napravili su slinu od njega. Nema više onog naglog ubrzanja. Ubrzava ravnomerno, lagano. Trebalo mi je vremena da se naviknem pri obilaženju. Uz brdo pod klimom, moram da spuštam u niže stepene prenosa. Eco nisam smeo ni da palim, jer ide lošije nego pod ECO modom pre remapa. Tuga. Zvao sam da mi vrate stari software, ali ne mogu. Užas.