Dacia modeli u najavi

prethodna tema - sledeća tema

brave


bocca

Tekst je izašao u automagazinu još pre 10 dana a b92 ga tek sad kopira u celosti. Inače Dacia ima cenovnik od 1.2. i tu se za sandero ponovo pojavljuju 1.2 motori. Da li je stvar nekih zaliha ili...

Keka

Ili standardne neazurnosti i pristupa BMK.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Zaista,na sajtu Dačije opet se u ponudi pojavio 1.2 16 v motor.Odlična vest (ne verujem da je neažurnost u pitanju).Košta isto kao 1,0 sce.Zanima me ko bi i zašto za iste pare kupio 1,0 Sce umesto starog,dobrog 1,2 16 v.
Još bolja vest bi bila kada bi ponudili 0,9 tce bez plina (a da nije Stepvej).

Keka

Manja kubikaza, manje trosi, Euro 6c, manja emisija CO2...u normalnim drzavama zbog toga bi vlasnici prosli mnogo povoljnije.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Aleks

Ne mora da znači da je 1.2 bolji od 1.0. Mislim da je još uvek rano za takve zaključke.   Dajmo mu malo vremena.

injector

Da li ste upoznati kada se očekuje treća generacija Dacia?

Lazar@

jutros me je probudila notifikacija o ovome  :too:







Spolja izgleda brutalno...kao neka skoda rapid 4x4 ili audi all road, ali unutra opet uzas i dosada...
A i ime je podugacko...Dacia Logan MCV Stepway?

ivan-bgd

Meni jako zanimljiv i lep model,ali će cena tu da bude žešća... :ne:

djomla1977


ivan-bgd

Nema mcv stepway-a u ponudi još uvek.Biće skuplji garant.

djomla1977


LeNgenda

Bice ovo malo duzi post.

Danas sam, sticajem okolnosti, imao priliku da lepo provozam i doooobro onjusim jednog srebrnog Sandera Laureate 0.9 tCe sa Easy-R robotizovanim manuelnim menjacem.

Zakljucak ce biti na pocetku; ovakav Sandero ima zaista puno dobrih stvari i jednu ogromnu manu.

Kao sto svi znamo, od prethodne generacije se taman toliko razlikuje da svi mogu da kazu vec na prvi pogled da je to novi model, ali vec na drugi pogled se uocavaju mnogi elementi koji su zajednicki.

Ono sto je bas super su novi farovi sa LED dnevnim svetima i zadnja svetla sa karakteristicnom grafikom, prosto ne moze da se pomesa ni sa jednim drugim autom. Fabricki brisaci su savitljivi i fino brisu, zadnji brisac je identican starom. Ukupan osecaj u kontaktu sa limarijom je i dalje prilicno supljikav, ali zadovoljava. Cudo jedno koliko onaj amortizer koji drzi haubu poboljsava ukupan utisak, pored toga sto je jako praktican.

Sedista su meksa, meni su i udobnija, bocna podrska postoji, ali je previse mekana. Volan je mogao da se podesi samo po visini i raspon je izdasan, a moram da priznam da nisam napipao polugu za podesavanje visine sedista. Ukupno vozacka pozicija i uopste prostor u kabini su jako slicni prosloj generaciji i napred i pozadi. To znaci da je sasvim dovoljno prostora u sve tri ravni, ali za cetiri putnika.

Plastika je plasticna, tekstil je tekstilan, jedino sto ne mirise bas prijatno kad je novo. Moj Sandero je bas lepo mirisao na novo prve dve godine. Osecaj na tasterima je nesto savremeniji, klikovi su kraci i ostriji. Svirena je na volanu, podizaci su na vratima, vozacev je impulsni, rekao bih i u Ambiance paketu. Ko doplati za zadnje podizace imace ih na centralnoj konzoli, a ko ne, imace zacepljene rupe izmedju radija i klime cak i u Laureate opremi, sto je idiotski. Volan je cetvorokraki, meni se svidja, ima nekih komandi na njemu, ali je satelit od radija na starom mestu, dole desno.

Kad smo kod fabrickog radija, ljudi, ono svira SJAJNO! U svakim vratima po jedan zvucnik, zvuk je vrlo jasan, utegnut, bas je cist, melodican, kultivisan, ne prdi, ne suska, ne izaziva nezeljene vibracije plastike okolo, srednji tonovi su dovoljno glasni, nisu zamuceni, visoki tonovi ne suskaju, ne piste, ukupno vrlo, vrlo prijatan zvuk, jedna od stvari koja je dosta iznad proseka od ukupnog dozivljaja u ovom autu.

Ajmo malo o voznji.

Eco mod cini da auto ide podnosljivo, kada je Eco mod ugasen, auto ide sjajno. Naravno, samo sa vozacem u kabini. Za krstarenje je upotrebljiv vec od 1700-1800 obrtaja, a zabava krece posle 3500. Vrti se predvidljivo i bez turborupe, uopste se vozi kao svaki drugi benzinac. Oslanjanje je meko, u krivini limarija malo kasni za tockovima, volan nije najdirektniji. Pri malim brzinama je volan nesto laksi od starog, ali opet ne toliko lagan kao sto bi bio da je elektricni. Dimenzije tockova su iste. Kocnice su iste i sve vezano za njih je isto, sto znaci mekana pedala, dobro se doziraju i grizu natprosecno dobro.

Zvucna izolacija je bas, bas unapredjena. Pri ubrzanjima se to ne primecuje toliko jer trocilindras rezi kao motorna testera, ali na konstantnih 140 km/h se cuje kao kod mene na 110 km/h i to pretezno vazduh, pa tek onda motor. Rast buke je postepen sa porastom brzine, nema budjenja zveri na 3300 obrtaja kao kod mene. To je drugi jako pozitivan utisak. Ko voli da mu se vrata zatvaraju muklo, bez zvonjave, bice zadovoljan, pogotovo prednjim vratima.

Ono o cemu ne mogu da pricam je duet kvacilo-menjac jer je ovo bio kvazi automatik i posto nece biti previse kupaca koji ce bas da se zalepe za njega nije nikakva steta da kazem da mi je sada potpuno jasno zasto ljudi slabo podnose robotizovane menjace. Mehanicki, sve je isto, i kvacilo i menjac, samo nema pedale jer kvacilom upravlja i brzine menja hidraulika.

E, a menja ih na sledeci nacin: inace vrlo prijatnu rucicu menjaca povuces ka sebi u D. Pustis kocnicu, auto polako krene, ti dodas gas i sad on ubrzavaaaaa...i odluci da promeni u drugu.
Sad vi zamislite zenu od 35 godina koja ima dozvolu od 18. godine, ali u zivotu nije sela u auto. Ona daje gaaaaas, pa ga pusta, pa pritiska kvacilo dok se auto poklanja, pa gleda u rucicu menjaca i vuce je ka sebi u drugu, pa pusta kvacilo i dodaje gas, doduse tecno i bez cimanja.

E to tako izgleda, bukvalno dve sekunde treba za promenu stepena prenosa. Ako je u cetvrtoj ili cak petoj na 60 km/h, pa mu opalite gas do kraja u ocekivanju kickdown-a, auto se prvo pokloni kao da mu dizna u karburatoru zapusena, pa pronadje trecu, pa prebaci, pa tek onda povuce.

Za mene vrlo neocekivano i vrlo neprijatno iskustvo i to je ta ogromna mana koju sam pominjao na pocetku, tako da svakome koga privuce automatski menjac naaaaajiskrenije savetujem da ga prvo provoza, pa onda neka odluci. Rucica menjaca ima R, N i D polozaje, nema parkirni polozaj sto po svemu sudeci znaci da se ili ostavlja u D ili se auto obezbedjuje samo rucnom kocnicom. Levo od D su + i - za manuelnu promenu brzina sto u biti funkcionise gotovo jednako neefikasno i sluzi svrsi jedino za neke strme spusteve zimi.

Ukupno taman toliko da se moze reci da nova generacija donosi nesto novo i bolje, a po istoj ceni. Odnos ulozenog i dobijenog je, po mom misljenju, jednak kao kod prosle generacije, tako da svi rezoni koji su vazili tada, vaze i sada, ali uz ogradu da ne znam kakav je 1.0 sCe u realnim uslovima i da li je upotrebljiv makar jednako kao moj 1.4.

O potrosnji blage veze nemam, ovo je bilo upoznavanje na pola sata.

Ako ima pitanja, samo napred.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Loganovac

Bogami, baš lepo ti ovo napisa!  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Andrix

lep logan stepa, meni pre slici  na skodu octaviu skaut, izdignuta, karavan, 4x4.rado bi je posedovao i mnogo lepse cuci step verzija loganu nego sanderu.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari