Motor 1.0 SCE

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Ako je tako onda Yaris 1.3 vvt skoro 300.000km nije ni blizu polovini radnog veka...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

MitarMrgulic

Realtivno su novi motori, pogledat cu na stranim forumima, ima li neko da je sa njim presao 200 000 + kilometara, to je vrijeme za neki realan sud.

Ako su Dacia i Renault spremni dati garanciju od 5 god. i 100 000 km, znači da vjeruju u taj motor :)

Aleks

A koliko je to Zoki pola radnog veka? Nema motora koji uz propisno održavanje i kulturnu vožnju neće preći 500.000km.
Ako će bilo šta da mu crkne na 250-300.000km -pa neka crkne.
Ono čega se ja bojim je to da se nećemo mi načitati utisaka o ovom motoru u Daciama. Na nekom Renoovom forumu možda, gde će pisati neki vozač Tvinga jer kupiti veći auto sa 1.0 atmosfercem od Tvinga, to se zove hrabrost.

hobbista

Varijabilna remenica (odnosno defazer u prevodu na renoov jezik) nije toliki bauk, ali je komponenta koja je jako osetljiva na loše/prljavo ulje.
Najveći problem sa ovim motorom je: 4 osobe u kolima (ili 3) i uzbrdica.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Zoran

A prikolica od 1100 kg preko Kupresa?
Sam svoj gazda - vazda.

MitarMrgulic

U sustini, na lose ulje osjetljive su i turbine...
Nije problem ako ce motor slusati, da se odrzava redovno i da se ulje sipa kvalitetno i da se mijenja na svakih 10 000 km.

Nekih brda u svakodnevnoj voznji nemam, osjecam se kao Novosađani, tako da nemam nekih situacija da imam 5 putnika i neki preveliki uspon.

Citam na youtube preview, da su sa ovim Sce probno presli oko 800 000 km, za vrijeme konstruiranja.

Vjerovarno su otklonili glavne boljke, a ove sitnije ce u hodu :)

Loganovac

Ako tako piše to nikako ne znači da su jednim istim motorom prešli tu kilometražu.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

Uporno pokušavam da nađem nešto što bi me privuklo da pozitivno razmišljam o ovom motoru.Jer ako ne kupim njega,za sve ostalo bi dao mnogo više para,a ako bih dao više para,ne bih kupio Dačiju.
Tako sam našao da je SCE,1,0  konstruisan u brazilskoj filijali Reno-a.Znači da nije Mercedesov,kako sam prvobitno mislio.Ok,i to bih progutao.Tamo se nabrajaju sve inovacije i kao svaka nosi 2-3 posto uštede goriva.Dobro,možda je tako.Zatim,sve te inovacije su iskustva iz F1 Renoove tehnologije.To lepo zvuči.I tako,dok se uz Bubanj potok penjem u trećoj,pun gas,dok me svi živi obilaze,mogu da se tešim da mi je pod haubom f1 tehnologija.
Ako je bolji od 1,2 16v,zašto ga ne ugrađuju u Klio.Bojim se,a nadam se da nisam u pravu,ovo je moderan ali jako jeftin motor,jeftin za proizvodnju,a da li jeftin (isplativ) za vlasnika,e to je pitanje.

Keka

Na lageru imaju nekoliko vozila sa TCe motorom i vrlo pristupacnom cenom. Po fotografijama bih rekao da je rec o modelima pre nego sto su poceli da ugradjuju LED dnevna svetla.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


MitarMrgulic

#129
Druže Saša61,
Ja sam prelomio i uzeo  :ziveli:

Rok isporuke je oko 90 dana i dolazi mi početkom marta, ako Bog da :)

Ne znam zašto, ali Logana MCV nema na stanju, barem kod nas u BiH, samo je jedan koncesionar imao jednog bijelog, kada sam htio pogledati uživo kako izgleda.

Čim se toliko čeka, znači da im relativno dobro ide i sve što se sastavi, brzo se proda.

Malo sam se rapitivao, ima jos ponegdje ovog 1.2 benzinca klasičnog, ali ga ne preporučuju, jer kažu da je ovaj novi motor bolji.
Ima već ljudi koji su uzeli Sandero sa ovim novim motorom i uglavnom su zadovoljni.
Uglavnom, za MCV nema velikih benzinaca uopšte u ponudi, samo 1,0 Sce i 0,9 tce sa LPG-om, znači 75 ili 90 KS i to je to. Diesel mi ne treba, jer nemam neku veliku kilometražu.

Uglavnom, imat ću produženu garanciju od 5 god ili 100 000 km, pa ako su Rumuni hrabri, hrabar sam i ja :)


Andrix

Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

MitarMrgulic

Citat: Keka poslato 07.12.2017. - 19:12
Na lageru imaju nekoliko vozila sa TCe motorom i vrlo pristupacnom cenom. Po fotografijama bih rekao da je rec o modelima pre nego sto su poceli da ugradjuju LED dnevna svetla.

Druze, gdje ih ima na lageru i kolike su cijene, jer su mi govorili koncesionari da ako bude negdje u regionu na stanju, ima opcija da povuku vozilo, pa da se ne čeka toliko.

kiconix

Bojim se da je za MCV ovaj motor prevelik zalogaj.
Docekacemo i mart pa da cujemo utiske.

MitarMrgulic

Naravno, praksa će najbolje pokazati kakva je situacija.
Nije downsizing nešto novo, opel kadet karavan, nosile su 1,3 mašine sa oko 55-60 KS.

1,1 motor je bio kod fordova standard iz vremena Eskorta, sa početka '80-ih.

Nešto sam gledao, kad je vw koncern imao hrabrosti u Octavie stavljati mašine ispod 70 KS, znači da može ovisno kome šta treba.
Uzeo sam Octaviju za primjer, jer je teška od 1250-1450 kg, znači teža za cjelokupnu masu putnika od MCV-a :

Benzin[uredi VE | uredi]


Model-Skoda Octavia


1.4 4 8 1.397 cm³ 44 kW (60 PS) 1999.-2001.
1.4 4 16 1.390 cm³ 55 kW (75 PS) 2000.–2010.
1.6 4 8 1.598 cm³ 55 kW (75 PS) 1996.–2000.
1.6 4 8 1.595 cm³ 74 kW (100 PS) 1998.–2000.
1.6 4 8 1.595 cm³ 75 kW (102 PS) 2000.–2010.
1.8 4 20 1.781 cm³ 92 kW (125 PS) 1997.–1999.
1.8 T 4 20 1781 cm³ 110 kW (150 PS) 1998.–2010.
1.8 T RS 4 20 1.781 cm³ 132 kW (180 PS) 2001.–2004.
2.0 4 8 1.984 cm³ 85 kW (115 PS) 1999.–2004.

Dieselov motor[uredi VE | uredi]



1.9 SDI 4 8 1.896 cm³ 50 kW (68 KS) 1999.-2004.
1.9 TDI 4 8 1.896 cm³ 66 kW (90 KS) 1996.–2004.
1.9 TDI 4 8 1.896 cm³ 74 kW (100 KS) 2001.–2010.
1.9 TDI 4 8 1.896 cm³ 81 kW (110 KS) 1997.–2004.
1.9 TDI 4 8 1.896 cm³ 96 kW (130 KS) 2003.–2004


Opet kažem, praksa će najbolje pokazati  :ces:

kiconix

Tacno tako ali ipak da bi poredili treba reci da su ovo motori sa 4 cilindra. Iskreno ovaj 1.4 sa 8 ventila nikad nisam video u Octaviji.
Mozda ne zvuci bitno ali taj jedan takt vise mnooogo znaci.
Videcemo, nije mart tako daleko.