Tehnički pregled

prethodna tema - sledeća tema

torent

Juče sam bio na tehnickom.
Prednja osovina 260, zadnja 160.
Auto je bio bez ikakvog tereta (samo vozac), i 10-ak litara benzina u rezervoaru.

Veterinar

Danas sam bio na tehnickom. Auto koci odlicno, sve je kako treba. Prosle godine su mi prigovorili za nivo izduvnih gasova, nazvali me "penzosom"... Danas sam do tehnickog dosao sportskom voznjom (cuj Logan, sportski, jos dci), sve je bilo idealno.

dejanz

Ista stvar i kod mene na tehnickom.
Majstor se samo malo naslonio nogom na zadnji levi branik, vise ka levoj strani.
Na moje pitanje: "Kako koci"
odgovar: "Ma dobro koci"

Kad Logan bude u servisu skrenucu im paznju na peti cilindar, pa cemo da vidimo rezultat na tehnickom dogodine.

sinnet

#18
Samo da proverim da li sam uradio pravu stvar.

Dotegao sam ovu samoosiguravajucu maticu za dva kruga i cini mi se da ima efekta. Na onoj poluzi iza cilindra nema nikakvog podesavanja.

Ipak cu da odem na valjke, samo da pitam da li je neko probao ovo sto i ja?

Sve tece,a narocito se u tome istice Dunav.

Loganovac

Time si promenio zavisnost sile kočenja zadnjih točkova u odnosu na opterećenost vozila. Ovo i ne bi trebalo da bude podešeno jednom zauvek, zavisi od mnogo faktora, među kojima su stanje i kvalitet guma na točkovima. Naravno, ovo nije idealan način za podešavanje efekta kočenja zadnjih točkova (očigledno, jer bi trebalo da zavisi čak i od stanja puta po kome se vozi), ali ima za cilj da spreči blokadu zadnjih točkova koja može da dovede do nekontrolisanog zanošenja zadnjeg dela vozila pri kočenju, što je često gore nego da zadnji točkovi uopšte i ne koče... Znači, ovime si malo (verovatno) pojačao silu kočenja pri datom opterećenju vozila i to je dobro sve dok ne primetiš da ti zadnji točkovi blokiraju (a blokiraće sigurno na pesku, blatu, mokrom kolovozu...).
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

sinnet

#20
Ok, samo sam hteo da vidim da li se tako podesava, mada drugog nacina nema.

Verovatno bi mi i u servisu na isti nacin odradili. A cilindar je iznutra (a kao sto se vidi i spolja), kada se skine zastitna guma, sav rdjav iako  je guma citava. Ja sam to kao malo razradio.

Videcemo sta kazu valjci.
   
@ valjci kazu : :woo-hoo: svaka mi cast. Ne trebaju dzakovi.
Sve tece,a narocito se u tome istice Dunav.

petar313

Jutros sam bio na teničkom pregedu.
Auto je pošteno izdrman na onim platformama.
Sve je ok.  :woo-hoo:
Nahvališe auto, prosto mi neprijatno.

Spomenuli su mi da su sile kočenja dobre, ali da zadnji točkovi ne blokiraju. Ne sećam se da li su prošle godine blokirali. Prtljažik je bio prazan.

Mislim da je vreme da se uradi to podešavanje na petom cilidru. Iduće nedelje idem na redovan servis pa ću i to da spomenem.


Keka

I ne treba da blokiraju. Ako blokiraju, uz piruetu ces zavrsiti u jendeku.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!