S&S sistem

prethodna tema - sledeća tema

Vihor

nisam to primetio, dok pritiskam kvacilo vec je ruka na menjacu i u prvoj    :ces:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

szs

Molim sve koji imaju S&S da mi pomognu u rešavanju enigmatike oko PREKIDAČA za S&S.
Kod mene je nakon svakog prvog paljenja ključem situacija ovakva:
Upalim auto i vozim normalno. Kad stanem posle par km ili desetina km, primetim da je precrtano A  i da se ne gasi motor. Na prekidaču NE svetli crveno (tako i treba). Medjutim, pritisnem dugme i....NIŠTA! Pritisnem još jednom i tek tada se upali crveno na prekidaču i nestane precrtano A na indikatoru. Svako kasnije pritiskanje reaguje normalno. Jedan pritisak pali a jedan gasi crveno svetlo.

Dakle, posle prvog paljenja ne reaguje odmah na prvi pritisak nego tek na drugi a kasnije radi OK
Da li je to tako kod svih Dačija sa S&S?
Ako jeste...zna li neko zašto?
Ako nije da reklamiram   :rtfm:

P.S.
Meni se svidja S&S jer imam dosta čekanja a malo kilometara u gradu i koliko god to skraćivalo vek startera mislim da se dugoročno isplati na par godina vožnje kroz nesinhronizovane semafore i gužve u šipicu.
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

michaeldacia

Ako pomaže, ja nisam primetio tu anomaliju kod sebe. Uvek mi posle prvog paljenja na prvi pritisak na prekidač ugasi S&S (odnosno, upali se crveno svetlo na prekidaču). E sad, ne mogu da se setim da li sam nekad pritiskao prekidač dok je na tabli precrtano A, stvarno nisam obraćao paženju, ali, statistički gledajući, pretpostavljam da se i to dešavalo.

Vihor

SZS sve ok, ako je precrtano A onda nema neki uslov, temp motora, dosta potrosača uključeno, spoljna temp..... Kad se steknu svi uslovi a prvi je temp motora onda s&s radi, ako pak se motor ugasi od S&S i pritisneš taster za uklj ili isklj s&s-a auto se pali, eto i na taster. A kad je dole crvena sijalička, tj isključen S&S onda ti ne signalizira da nema uslov tj precrtano A jer je tako i logično, isključen ti je S&S.

ps. svaki put kad pritisnem taster on odradi, bilo odmah bilo posle par km.
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

szs

Kod mene neće. Probao i danas.
Nakon prvog startovanja, prvi pritisak na prekidač NIKAKVA REAKCIJA. Nije do prekidača jer posle radi i na najmanji pritisak svaki put. Ne zavisi ni od dužine držanja. Probao da držim i malo duže. Ništa!
Ekstra priča da nisam video da radi S&S već mesec dana ali to i nekako da opravdam kratkim relacijama, temperaturi motora i okoline, naponu akumulatora i ventilatoru i grejanju i  bla bla. Medjutim rad prekidača je za mene enigma.
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Vihor

i jos, kad je S&S aktivan i odradi svoje, ugasi motor, kad izadjes iz auta A se pali gasi, kad sednes za volan, signal A se smiri
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

booky011

Matori ovaj moj S&S uvek radi ,bilo da je hladan motor, bilo da je i hladno napolju i mogu svi potrošači da budu upaljeni on uvek radi ! Lično mi ide na zivac i baš razmišljam da odem do servisa i pitam dali mogu tu funkciju da ugase. Usput , dali neko zna jeli toizvodljivo i dali neko od servisa to radi ?
Hvala
Ako kaniš pobediti , nesmeš izgubiti !

Veterinar

Već je pisano o tome, ne može funkcija da se ugasi.

Kod mene s/s radi i na hladnom motoru. Ne odmah, ali nakon par stotina m. Svakako proradi kilometar-dva pre nego što prebaci na plin (treba mu 2-3 km da prebaci na plin, što su bila zapažanja kolega sa foruma, ali kod mene se prebacivanje na plin dešavalo nakon nekoliko stotina metara do skore posete servisu). Mislim da prekidač radi odmah, jer mi se dešavalo da uđem u gužvu brzo nakon pokretanja motora, pa sam ga isključivao.

Primetio sam da, ukoliko izađem iz auta kada je auto u režimu "stop" i van auta provedem više od (lupam) 3 min, kada se vratim u auto i stisnem pedalu kvačila ne dešava se ništa. Dakle, moram da ugasim auto i pokrenem ga ponovo. Nekako mi je i logično ovo.

booky011

Ma reč ne bih rekao samo da su okrenuli priču. Da po normali bude ugašeno a ako ti to njesra treba a ti to njesra upali !
To čudo za našu Srbiju je smešno. Pa Srbija zagadjuje okolinu ( uključujući i fabrike i sve živo ) taman toliko koliko žene u americi korišćenjem laka za kosu.
Budalastina i to veoma ozbiljna !
Ako kaniš pobediti , nesmeš izgubiti !

Veterinar

Ne znam... Ja sam se uklopio sa tim sistemom.

booky011

#70
Matori vi previdjate mnoge stvari. Pa tu je akumulator najjeftiniji šta sve može da sjebe vremenom to njesra.
Još nešto, pa i*beni prekidač može da ti pravi probleme. Ortak sa nov novcijtim crysler renegade bio zajedno samnom na divcibarama i zamisli čudo, auto nije hteo da upali ! Prekidač (taster) riknuo !
Znam, znam ,to je crysler , ko ga j... što nije kupio daciu i vozi se kao čovek 😃😃😃
Taman sam se oduševio sa dnevnim svetima na novom dunsteru što ne moram da palim svaki put (doduše i toj zaebanciji sam doskocio) sad eto gasim ova go..a. Samo da nije dosadno.
Ako kaniš pobediti , nesmeš izgubiti !

bugi

I to sto kazes, trebao je daciju da se ne zeza  :bonk: :Smiley: :Smiley:

saša61beograd

Citat: Veterinar poslato 20.10.2016. - 07:35
Ne znam... Ja sam se uklopio sa tim sistemom.
Kad bih dobio novu Dačiju na lutriji  ja bih se bez reči uklapao.A da je kupim,pa da mirno trpim sve što mi ne odgovara,to neće moći!
Prvi na listi za nerviranje je ovaj S&S!A nema rezervni točak,termometar motora i lajsne ne vratima (ne mogu da zamislim auto bez tih stvari,pa sve to sam imao na Zastavi pre 30 godina i mislim da je neophodno).

bugi

Ja ipak pozdravljam svaki napredak, i taj s&s je zanimljiva stvarcica, go dosta radi km po gradu, to je ok stvarcica, meni bi lepo legao... A lajsne na vratima nemaju ni drugi, takav je trend generalno, da je bezveze mozda jeste mozda nije, nekome je bitniji dizajn, nekom zastita vrata. Sto se tice rezervnog tocka, do sad mi je samo jednom zatrebao, nagazio sam otkinuti stubic koji je neko bacio na ulaz u garazu...epilog pocepana guma, koja ne moze da se krpi, 10cm rez...  Za termometsr se slazem da je bezveze, a realno ako nece fizicki da ga drze na tabli, mogu da ubace opciju u board-u da mozes pogledati...

Andrix

Ne znam kako je na Dacijama, na sluzb.puntu kada upalis auto duze zadrzis digme S/S i ono se deaktivira....probajte i tu kombin..
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari