S&S sistem

prethodna tema - sledeća tema

szs

Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

zzechner_sk

Dobro jutro,

- prizanjem da još nisam u cjelini pročitao uputstvo koje sam dobio s mojim Loganom MCV  :rtfm:

Dva slučaja od jučer:
1. izlazim iz garaže, uz prag je nekakav kanalić, prednji kotači "sjednu" u njega i hladan  motor mi se ugasi. Stisnem spojku i motor se upali...bez ključa naravno.
2. nakon cca 250 km dolazim na Bartovce, dakle motor ugrijan, vanjska temperatura 30 st.C, S&S aktivan. Stajanje u redu cca 40 min. temp raste do 34 st.C - i dalje se gasi, ali se sam pali u nekkavim intervalima od cca 45 sec (valjda dok se kompresor klime ne isključi)? Nije mi baš održavalo nekakvu svježinu u kabini, pa sam ga isključio i pustio motor (i klimu) da radi.
2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium

Vihor

Treba da se nadje lepo uputstvo, npr, kod mene sam primetio, da neposredno posle rikverca s&s ne reaguje.
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

ajgor bejzik

Meni bude muka od S&S sistema...svakog dana kunem ljude koji su ga izmislili!
Čim vežem pojas, isključim ga da me ne nervira, ako slučajno zaboravim - čim se ugasi! :(
Ko može da mi na dovoljno razuman način objasni to silovanje sa gašenjem motora? Aj da nam dozvole opciju da biramo...a ovde moraš stalno da ga isključuješ jbt!
Ljuti se Francuz, a Švaba se buni, jer vozila za gangstere - prave Rumuni!

Vihor

Danas preko 30, S&S nije funkcionisao   :dobro:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Vihor

The outdoor temperature is too low
or too high (less than around 0°C or
higher than around 30°C)

:whistling:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

saša61beograd

#36
Kako se S&S ponaša na graničnom prelazu kada se za sat vremena auto pokrene i zaustavi 30 puta (makar na idealnih 20 stepeni)?
Da li se gase farovi i svetla kad S&S ugasi motor (gradska vožnja po mraku)?

Aleks

Posle desetog pali-gasi izbaci poruku "bite gur, gur" !  :laugh:

Dobro pitanje.

Vihor

Ovi noviji, ne pale se farovi vec samo dnevna svetla, ali mislim i primetio sam da ne moze tako na sitno da pali gasi, mislim da ima neku pauzu gasenja izmedju prvog pali/gasi i sledeceg, na kraju krajeva, on gleda i akumulator i svasta nesto ima u uputstvu detaljno. Ali koga je strah od gur gur ili pus pus, moze da se iskljuci i reseno.
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

zzechner_sk

#39

Ma upravo - isključim da me ne "cima". No, i meni se učinilo da gleda akumulator, jer nakon nekoliko ciklusa nije se gasio sa zaustavljanjem nego ostajao upaljen do slijedećeg pomicanja, pa tek onda ugasio...
2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium

szs

Nakon hladnijih dana i vožnje preko 150 km proradio s&s kod mene  :Smiley:
Ipak je izgleda bila spoljna temperatura  :dobro:
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

michaeldacia

Evo iskustva iz prve ruke na graničnim prelazima: dva puta sam već bio po oko pola sata iznad Drine u modu stani kreni, i S&S je radio bez problema, odnosno čitavo vreme je uredno gasio motor, i palio ga samo da pređe sledeća četiri metra. Doduše, bio je dan tako da svetla nisu bila upaljena (osim dnevnih), a i klimu sam ugasio - ipak je bolji vetar sa Drine.

Loganovac

Boga mi, ja bih ga ostavio da radi u leru. Za tih pola sata potrošio bi pola litra goriva - dal' se isplati tolikih startovanja motora?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

jovan

Citat: Loganovac poslato 18.07.2016. - 08:55
Boga mi, ja bih ga ostavio da radi u leru. Za tih pola sata potrošio bi pola litra goriva - dal' se isplati tolikih startovanja motora?
Ne znam, ali juce u BG, po kisi, dnevna svetla+srednja, radio, ventilacija, prednji i zadnji brisac, kamera ukljucena u upaljac, i sve radi, iako je s&s aktiviran i gasio se prilikom zaustavljanja. To je za mene nova "igrackica" i vreme ce pokazati isplativost...

vujanovgoran

Kako je moguce ti rade i dnevna i srednja svetla istovremeno?
Dizla je dizla
i opet dizla!!!