Dacia će predstaviti novi Duster 2017

prethodna tema - sledeća tema

bind

Aktuelna verzija koja se proizvodi od 2009, dobiće naslednika 2017. godine, a do kraja 2016. očekuje se redizajn Sandera i Logana, prenosi sajt Carscoops.



Prošlo je gotovo sedam godina od lansiranja prve generacije SUV modela Duster, a rumunski proizvođač izvršio je tek blagu restilizaciju 2013. Rumunski mediji navode da je novi model planiran za 2017, pozivajući se na izjavu šefa dizajna Renault grupe, Laurensa van den Ackera.

Ipak, pre toga biće redizajnirana dva najvažnija modela u gami.

"Na sajmu automobila u Parizu, u septembru, predstavićemo restilizovani Logan i Sandero", kaže van den Acker.

On dodaje da će sledeći veliki korak kompanije biti lansiranje novog Dustera i da od tako malog proizvođača automobila, kao što je Dacia, ipak nije realno očekivati da svake godine predstavi po jedan novi model.

Izvor : b92


bind

#2
Vest je potvrđena - Dačija će naredne godine predstaviti novu generaciju ,,dastera" čija će prodaja početi na leto 2017. Takođe, rumunski proizvođač je najavio da se cena neće bitnije menjati, odnosno da će ,,daster" ostati najpovoljniji kompaktni SUV na evropskom tržištu.

Nova generacija "dastera" biće ponuđena i u verziji sa sedam sedišta

Glavna promena, pored modernijeg dizajna, je da će ,,daster" koristiti novu CMF modularnu platformu Reno-Nisan grupacije. To znači da Dačija posle 13 godina završava sa korišćenjem starih i tehnološki prevaziđenih platformi a koracima ,,dastera" krenuće i nove generacije ,,sandera" i ,,logana". Dalje, ,,daster II" će bitib dugačak tačno 4,5 metara (15 cm duži od aktuelnog modela) i ponudiće se u verziji sa sedam sedišta. Velike izmene doživeće i unutrašnjost ,,dastera" (kvalitetnija plastika, savremen infotejment sistem...), dok se ponuda motora neće bitnije promeniti - 1.2 TCe i 1.5 dCi agregati u kombinaciji sa prednjim ili 4x4 pogonom. Kao alternativa biće ponuđen i šestostepeni automatski menjač.






bugi

#3
http://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-dacia-duster-2017-interier-odhalen-unikem-bude-kvalitnejsi-i-prostornejsi/obrazek/1

http://m.autoevolution.com/first-2017-dacia-duster-photo-shows-new-steering-wheel-design-108583.html

Novi volan i nova tabla, lici mi po obrisima da ce biti prepravljena ova sadasnja.
A volan mi se prilicno svidja :)

Spy photo, u tesktu kaze da ce kasnije izbaciti i sliku spoljasnjosti.
Auto ce imati novu platformu, 2017 izlazi novi model, a najverovatnije 2018 izlazi i produzena varijanta sa 7 sedista.
Koliko su tacne ove informacije ne znam,
Po meni je jeftinije za fabriku da izbaci jedan oblik karoserije, pa da ga nudi sa 5 ili 7 sedista uz doplatu.


bugi


Aleksabgd

Da bi bio ozbiljan SUV morace da ispuni bezbedonosne norme iz XXI  a ne sa kraja XX .  :to:

bugi

http://www.euroncap.com/en/results/dacia/duster/10968
Evo ga test iz 21 veka :)
74% zastita za odrasle i 78% za decu.
A poene je izgubio jer nije imao esp kao standard (sad ima), i nervirajuci beep za vezivanje pojasa za suvozaca (ja imam a auto nije restyling - pa mi ovo nije bas jasno) 29%,
I 28% za zastitu pesaka... da je bio bolji u ove dve stvari 99% bi imao 4-5 zvezdica, tako da nije to bas kovceg na tockovima....

Ps. verujem da ce novi model biti oko 90% u prve dve stavke, a i druge dve ce biti bolje sigurno

A realno ovi testovi se rade pri 64km/h pri vecim brzinama od toga, nema tog auta koji ce ti sacuvati glavu...

Keka

#7
Na stranu metodologija testova i sistem ocenjivanja, po karakteristicnoj deformaciji  A stuba, jasno je da je opterecenje na samoj granici kolapsa sigurnosnih struktura. Isto se desilo i na testovima 2005, 2008, 2011, 2012, 2013. i 2014. godine, jer je u sustini menjana samo kozmetika spolja, ono sto je bitno stoji nepromenjeno od pojavljivanja modela (odnosi se na pasivnu bezbednost).


Po starijim metodama (zakljucno sa 2013. god) opis je bio sledeci:
CitatThe passenger compartment remained stable in the frontal impact. Dummy readings indicated good protection of the
knees and femurs of the driver and passenger. Dacia showed that a similar level of protection would be provided for
occupants of different sizes and to those sat in different positions. In the side barrier test, protection of the chest was
adequate and that of the other body regions was good. However, in the more severe side pole test, dummy readings
of chest compression indicated weak protection of the chest. The seat and head restraints provided marginal
protection to the front seat occupants against whiplash injury in the event of a rear-end impact.


Medjutim, novijim metodama testiranja (od 2014. god) opis je sledeci, iako su deformacije identicne kao i pre 10 godina:
CitatIn the frontal impact test, the passenger compartment suffered extensive deformation and could clearly not withstand
any further loading. There was a large fold at the top of the windscreen pillar and the bottom load path through the
wheel and sill had lost its integrity, and the car was penalised. This penalty, together with dummy readings of chest
compression, resulted in the driver's chest protection being rated as weak. Neither the driver nor the passenger
seatbelt has a pretensioner. Dummy readings indicated good protection of the knees and femurs of the driver and
passenger. However, structures on the driver's side of the dashboard - steering column, fuse box and brackets -
presented a hazard to occupants of different statures and to those sat in different positions, and protection of the
knees and femurs was rated as marginal. The rear mounting of the front lower subframe was pushed rearwards in
the impact, rupturing the footwell area. Rearward movement of the clutch was 144mm and protection of the driver's
feet and ankles was rated as weak. In the side impact, the seat-mounted head/thorax airbag deployed forward of the
dummy's head and provided very little protection. While dummy readings were not excessive, a penalty was applied
to the head protection in both the side barrier and pole tests owing to the incorrect deployment of the airbag in the
side barrier test. In the pole test, dummy readings of rib compression indicated weak chest protection. The driver's
seat was pushed sideways and covered the seatbelt buckle, which could not then be released. The seatbelt had to
be cut in order to remove the dummy from the car. Tests indicated marginal protection against whiplash injury for the
front seat occupants in a rear-end collision. A geometric assessment of the rear seats indicated poor whiplash
protection.


Videcemo da li ce se nesto promeniti izlaskom novih modela (ako ne bude re-re-restajling). Renault zna da napravi bezbedan auto, pitanje je da li je voljan da toliko novca u vidu neke nove, ili postojece adekvatne platforme ulozi u Daciu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bugi

Sve to stoji, ovo do sad se sve vuklo na staroj platformi, a to je do sad bilo ok, tj dimenzionisali su ga tacno da prolazi testove, nije ovde problem u A stubu, ako bi on bio malo jaci nego sad, deformacija bi se prenela vise na ostatak strukture, tj za bilo koju promenu mora komplet nova platforma.
Naravno da nije problem u znanju, ovo su jako lepo (s inzenjerske strane) dimenzonisana vozila, tj. tacno na granici.
Najavili su da ce koristuti nivu renoovu platformu, tako da ocekujem jacu strukturu, koja ce prolaziti trenutno vazece uslove testiranja.