Novi Dacia Logan MCV laureate

prethodna tema - sledeća tema

Keka

#60
Fali vrlo bitan podatak. Medjubrzanja u IV i V brzini od 60-80 km/h i od 80-100 km/h.

Ovi podaci za sprint macku o rep. Po tome je moj Logan metak za njih, ali u realnim svakodnevnim situacijama je slina.

PS. Nasao sam neke podatke, za Stepway. U zagradi su podaci za MCV. Dakle, TCe pored dizelke po pitanju performansi nema sta da trazi.

PPS. Po podacima sa sajta, Logan 1.6 ima za nijansu bolja medjuubrzanja od TCe 90, nesto kraci menjac, i znatno vecu potrosnju.

0.9 TCe

Citat0-100 km/h (s): 12.3 (13.4)

60-100 km/h on IVth gear (sec)(or top gear if total number of gears <4):11.8 (12.8)

80-120 km/h on IVth gear (sec)(or top gear if total number of gears <4):14 (15)

80-120 km/h on Vth gear (sec):24.4 (25.9)

1.5 dCi 90

Citat0-100 km/h (s):11.5 (11.6)

60-100 km/h on IVth gear (sec)(or top gear if total number of gears <4):8.3 (8.3)

80-120 km/h on IVth gear (sec)(or top gear if total number of gears <4):10.3 (10.2)

80-120 km/h on Vth gear (sec):13.3 (13)

http://www.automobile-catalog.com/performance/2016/1783160/dacia_sandero_stepway_dci_90_eco2.html

http://www.automobile-catalog.com/performance/2016/1783145/dacia_sandero_stepway_tce_90_eco2.html
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


zoka1975

Tako je. Mislim da prosječan vozač Dacia vozila prestar za divljanja od semafora do semafora, mislim da je dizel u prednosti u među ubrzavanjima između cca 70-110 km, barem po onome što je objavljeno na Youtube-u. Makar 0.9 Tce sa turbom bi mu trebao biti blizu. Za razliku od starih atmosferskih benzinaca koje je trebalo vrtiti u visokim okretajima da bi se nešto dogodilo. Nikad neću zaboraviti kad frend sa svojom legendarnom Hondom Civic 1.5 vtech nije uspio prestići na semaforu tetu sa Fiat Stilom JTD. Prva, druga do blokade, a Stilo se vozi paralelno sa nama, unutra teta koja drži volan kao da vadi vodu iz bunara, te zbunjena faca mog frenda. To je moć dizela, za razliku od Honde koju moraš vrtiti na 9000 okretaja da bi se nešto dogodilo. A da ne govorimo o uzbrdicama, gdje dizel pojede večinu benzinaca.


Loganovac

Sve su to manje-više kafanske filozofije. Pored toga, podaci koje su Keka i Veterinar postavili ne uklapaju se. Normalno je da se ne mogu na isti način voziti dizelka i benzinac. U skladu s tim priča o međuubrzanjima u četvrtoj brzini postaje u izvesnoj meri irelevantna. Vozim ga u onoj brzini koja je najpogodnija u datom trenutku, nemam problem da šaltujem u treću kad treba nekog da preskočim i to je to. A bez ubrzanja nije moguće postići dobru 0-100 performansu. Dakle...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

 Ja nikada nisam puno pazio u kojoj je brzini ručica mjenjača. Majvažnije je da je prenosni odnos adekvatan za dati trenutak. Ne opterećujem se puno, dali uz brdo idem u 3.oj ili 4.oj. Važno mi je da motor radi veselo i da je temperatura motora normalna.
Sam svoj gazda - vazda.

speedo

Citat: Keka poslato 26.08.2016. - 07:55
Fali vrlo bitan podatak. Medjubrzanja u IV i V brzini od 60-80 km/h i od 80-100 km/h.

Ovi podaci za sprint macku o rep. Po tome je moj Logan metak za njih, ali u realnim svakodnevnim situacijama je slina.



Keka, da li je tvoj Logan sasvim ispravan? Pošto se ovdje žališ da slabo ide, porediš ga sa Kadettom dizalašem od 55 konja...nešto tu meni nije ok.  :ne:
Tetak mi ima dobru Asconu sa tim motorom i moj Sandero 1.4 je raketa za taj auto kako god da okreneš.


@Veterinar, upravo na šta sam i mislio. Iz dijagrama se jasno vidi da tce ima nekih otprilike 120Nm već pri 1700 obrtaja...što je dovoljno za ugodnu vožnju a'la dizelaši.

Argumenti za "vuču" dizela su ti da idu uz masnu banderu petom na 800 obrtaja...sa benzinskim motorom je dovoljno prebaciti u jednu ili dvije brzine niže. Svakako je kod ubrzanja ili vožnje uzbrdo bolje ići sa kombinacijom više obrtaja-manje pritisnut gas, nego obratno, manje obrtaja-gas pritisnut mnogo ili do kraja.

Aleks

Citat: speedo poslato 26.08.2016. - 11:10

...
Argumenti za "vuču" dizela su ti da idu uz masnu banderu petom na 800 obrtaja...sa benzinskim motorom je dovoljno prebaciti u jednu ili dvije brzine niže. Svakako je kod ubrzanja ili vožnje uzbrdo bolje ići sa kombinacijom više obrtaja-manje pritisnut gas, nego obratno, manje obrtaja-gas pritisnut mnogo ili do kraja.

Teško da će moći na 800rpm. Ispod 1100rpm jedva da ne zaštuca u bilo kojoj brzini i to na ravnom, probao danas.
dCi motori su jako živahni i traže gas samo tako. Ispod 1200-300rpm je žešće mučenje.

speedo

Znam ja to, nego se malo šalim na račun ovih komentara oko nadmoći dizela. U principu dizeli manje troše, skuplji su pri kupovini i održavanje je skuplje. Benzinac ekvivaletne snage ide isto samo ga treba voziti u odgovarajućim obrtajima.


Aleks


zoka1975

A da pozovem Taxi Cammeo, oni koriste Logan MCV 0.9 TCe sa plinom. Pa da ja vozim umjesto vozača i postavim par brzih pitanja o zadovoljstvu sa autom. Još dobije i bakšiš ako budem zadovoljan vožnjom i odgovorima.

Loganovac

Ja sam upravo to uradio kad je trebalo da odlučim o kupovini Logana - vozio se taksijem i razgovarao sa vozačima o iskustvima sa Loganom. Jes' da su svi bili dCi a meni dizelka nije bila opcija, ali to ništa nije menjalo jer sam 1.6 16V motor dobro poznavao u Meganu. Znači, to ti je najjednostavnije i najmerodavnije pri donošenju odluke. Oni puno prelaze i voze u prilično nepovoljnom režimu petežno gradske vožnje. Dobra ideja.  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

 :to: Ne verujem da će biti moguće voziti umesto vozača, ali 20kn je 5km vožnje, što je dovoljno za utisak u vožnji, zapažanja i mišljenje vozača.

Keka

Mozda mu covek izadje u susret u vanradno vreme na nekom parkingu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar


kapsid

Drugari,
danas sam se uputno raspitivao o novom Dacia Logan MCV i rekli su mi da od sada na našem tržištu(BiH) nude benzince 1.0 sa 75 KS  :ha: ,onaj koji je do sada bio 1.2,sad ide 1.0.
Taj se navodno 1.0 benzinac koristi u renault Tvingu  :40: .
Ljudi molim ko je u toku,mišljenje,je li to zaista preslab motor za logana mcv.
napominjem da su još u ponudi 0,9 TCE u lpg i dizel 1,5 dci.
Molim mišljenje,
hvala.
Lijep pozdrav svima :)
Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!

Veterinar

0.9 TCE i 1.5 dci su po meri. Za 1.0 ne znam, mislim da na forumu niko nije imao priliku da ga vozi u Loganu. Opet, šta znači "preslab". Mom tati bi nekad bio slab i trenutno najjači, a sada bi mu najslabiji bio suviše jak, jer vozi kako priliči penzioneru.

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=20298