TCE 90 Vs MPI 1.2?

prethodna tema - sledeća tema

fogtrader

Nisam. Do sada sam vozio Punta Classic, Toyote (Auris, Corolla, oba 2.0) dizel i Hyundaia i30 1.4 benzinca. O Toyota-ma nema šta da se priča, a i30 je neopevana kanta (moje subjektivno mišljenje). Sve su to bili službeni automobili, koje sam u vožnji mazio i pazio kao da su moji (znam da zvuči neverovatno, ali je tako, jer su moju glavu nosili, pa sam ih čuvao). Što se žustre vožnje tiče, desi se ponekad, ali to može da se računa kao statistička greška. Službeno godišnje pređem i do 50K km, ali uglavnom auto puta (85%).

Veterinar

 :ne:  Isprobaj ih. Ne spadam u vozače koji voze brzo, ponekad me drmne to, ali da imam 0.9 TCE imao bih tu potrebu često. Auto ide fenomenalno sa tim motorom.       1.2 sam vozio (Renault Clio) i nije loš (baš tako, nije loš, to bi bio opis), ali 0.9...

fogtrader

1.2 TCe? Šta stoji iza 0.9...?
Pitao sam taksiste za potrošnju. Svi su listom rekli +10% od deklarisane vrednosti. Da li ima šanse da i ovaj troši "samo" 10% više?

jasho

Što se tiče 10 % veće potrošnje gasa u odnosu na beMzin, to ti je uglavnom stvar podešavanja gasnog uređaja, ja mogu isto da ti potvrdim, ali kod mene je 1.4 MPI.

U Kovačici na okupljanju kao i drugi forumaši, probao sam 0,9 Tce na novom Sanderu poprilično sumnjičav u isti, i završio vožnju  u potpunosti promenjeneg mišljenja o tom motoru, o snazi , ubrzavanju, preticanju, kako lepi za sedišta, kako se ništa ne čuje (predrasude su čudo :fiju:), tako da ja sad kupujem novu Dačiju bio bi taj motor ili 1.2 Tce. :dobro:

Gledaj još to iz drugog ugla, a ne bi bilo loše da odeš na neke strane Renault forume ukoliko poznaješ jezike :to:, a to je da u Dačije motori i generalno sve komponente dolaze kad se ,,ižive'' i dokažu u Renaultu ili Nisanu, a i cenovno se ,,upristoje'', što za posledicu ima upravo ovo što bije Dačiju u zadnjih par godina, što reče Loganovac, pouzdana, ne kvari se, dečije bolesti preležala u Renou ili Nisanu.

Sve ostale kolege su ti manje više sve rekli i to potpisujem! :aplause:


Aleks

Citat: Veterinar poslato 29.08.2015. - 18:03
...0.9 TCE je nov motor za naše majstore, posebno neovlašćene. Verujem da će njima trebati možda više vremena da se dobro upoznaju s njim, jer su automobili sa tim motorom kod nas uglavnom pod garancijom i servisiraju se u ovlašćenim servisima...

Ali zato ima dosta njih (majstora) koji van radnog vremena u ovlascenim servisima rade u svojim garazama po dosta prihvatljivijim cenama i dobro poznaju sve motore. Treba razmotriti i ovu cinjenicu.
BTW kakav je odnos cena 0.9 vs 1.2 ? Nesto se slavilo pa mi malo smor da trazim cenovnike?  :40:

fogtrader

Laureat 1.2 16V = 9.140€
Laureat 0.9 TCe = 9.940€

zac


slavko_bgd

75ks jači od 90ks?
Ljubinka, 'ajmo ispočetka :)

Citat: fogtrader poslato 29.08.2015. - 19:04
Pitao sam taksiste za potrošnju. Svi su listom rekli +10% od deklarisane vrednosti. Da li ima šanse da i ovaj troši "samo" 10% više?

A i ti si našao koga ćeš da pitaš za potrošnju...

Sve zavisi od uslova u kojima se vozi auto i kvaliteta goriva. Deklarisane vrednosti zaboravi jer nikada nećeš voziti u uslovima u kojima je automobil vožen pri homologovanju potrošnje (ili nije vožen ako je potrošnja određivana u laboratoriji) .
Uz deklarisanu potrošnju je uvek naveden standard po kojem je potrošnja određena.
Eto, na primer član Jasho: kod njega je podešavanje gasnog uređaja urađeno na gasnoj stanici i malo po selu :D

Citat: fogtrader poslato 29.08.2015. - 17:58
Lutrija se odnosi na održavanje u garantnom roku, pošto se ama baš ništa ne razumem u mehaniku automobila i samo ako mi vrate auto bez jednog točka, ja mogu da posumljam da su nešto loše uradili. Mogu da me lažu i mažu kako hoće. Ono što sam pročitao na forumu me je malo uplašilo, jer je očigledno da za isterivanje pravde odnosno dobijnje onoga što si platio i što ti pripada, ti je potrebno i više od elementarnog znanja mehanike, autoelektrike i pravnih nauka.

Mislim da nepotrebno strahuješ. Zar misliš da se svi kupci automobila razumeju u to što si u citatu naveo? Imaš dovoljno vozačkog iskustva da znaš da li je auto u redu ili nije u redu. Ni ja se ne razumem u veterinu pa imam psa kojeg leče veterinari. A samo znam kada je potpuno zdrava a kada joj nešto fali (ženka).

Citat: fogtrader poslato 29.08.2015. - 17:58
želim samo da prikupim što više informacija za konačnu matematiku za kupovinu i za troškove na godišnjem nivou.

Naravno. To ćeš najbolje saznati ako odeš u neki od salona i porazgovaraš sa prodavcima. Oni će ti najbolje prezentovati sve elemente koji te interesuju. A ako negde nađeš test-vozilo sa tim motorom, zakaži probnu vožnju pa provozaj. Ja bih tako uradio.


Veterinar

Citat: fogtrader poslato 29.08.2015. - 19:04
1.2 TCe? Šta stoji iza 0.9...?
Pitao sam taksiste za potrošnju. Svi su listom rekli +10% od deklarisane vrednosti. Da li ima šanse da i ovaj troši "samo" 10% više?

Ne, vozio sam u Kliju 1.2 16v, koji nije loš i vozio sam u Sanderu u Boru 0.9 tce (ne postoji drugačiji 0.9) koji je fenomenalan. Za trajnost ti niko neće reći pouzdano ništa, jer ne verujem da ćeš naći bilo koga ko je prešao više od 50000km kod nas sa tce motorom u Daciji do sada.  Taksistima svakako troši auto bar 10% više od deklarisane vrednosti, logično je.  Moja potrošnja je uvek bila u okviru deklarisanih vrednosti, koliko god nelogično bilo (i koji god motor da je bio u pitanju), a ne vozim baš k'o baba.

Slavko me preduhitrio malo, ali  :aplause: za sve što je napisao.

Veterinar

Jasho je spominjao 1.2 TCe, ali, koliko znam, on se ugradjuje u neke druge modele, ali ne i u Logana.

slavko_bgd

#25
Taj motor 1.2 tCe (H5Ft) se u Alijansi isporučuje u tri verzije: 115ks, 120ks i 131ks. Vozio sam Nissan Juke sa 115ks i mogu vam reći da je to vrlo ozbiljan motor. I vrlo zabavan, naročito kada u "Drive control"-u setujete opciju "Sport". Starija verzija od 106ks ima oznaku D4Ft . I takođe mislim da nijedan od navedenih nema u ponudi u Loganu/Sanderu. Motor H5Ft ima u Dokkeru i mislim da se i Lodgy isporučuje sa ovim motorom.

saša61beograd

@Fogtrader,ako ti je Hyndai i30 bio "kanta",budi svestan da sa Dačijom u najboljem slučaju dobijaš nešto slično.Realno je da je Hyndai i30 za klasu iznad Logana,pa kad to usvojiš kreni u izbor motora.Naša mišljenja ovde na Forumu su relativna (navijačka),smatraj da si upozoren!Lično,mislim da je bolja Dačija za 8.100 nego i30 za 11.500. ali koji je veća "kanta",o tome ne bih.Ja samo znam da ću jednom opet kupiti rumunsku "kantu",a ne korejsku.A ne znam da li si taj profil kupca i vozača.

Ne brini za sedište,ono je baš kako ne treba (ovo je iskustvo sa stare generacije Logana):kad voziš,ono je previsoko,kad voziš u nazad ono je prenisko.Takva je karoserija,nikakva dizanja i spuštanja ne pomažu.Možda je na novom Loganu bolje.

Motori (rangirani kako bih ja kupovao):
1.fenomenalni 0,9 tce (nedostupan voljom RNS-a !)
2.nejaki,ali provereni 1,2 16v.Niko se nikad nije požalio na taj motor 20 godina,pa znaš šta kupuješ i voziš
3.kombinacija 0,9 tce + plin + s&s je po meni za ovdašnje prilike prekomplikovana i primorava te na večnu zavisnost prema ovlašćenim servisima,ako nešto ne valja (a kad je tehnika komplikovana,uvek nešto ne valja).

Aleks

Platiti Daciu, trenutno, sve preko oko 8.000 evra koliko kosta 1.2 16v sa klimom je nepotrebno, da se blago izrazim. Priblizavajuci se cifri od oko10.000 otvaraju se druge kombinacije za modele za klasu iznad. To je moje misljenje i odnosi se na modele sa benzinskim motorom.

jasho

Citat: slavko_bgd poslato 29.08.2015. - 22:30
Eto, na primer član Jasho: kod njega je podešavanje gasnog uređaja urađeno na gasnoj stanici i malo po selu :D

Aha, uglavnom po selu Batajnica :Smiley:

Citat: Veterinar poslato 29.08.2015. - 22:44
Jasho je spominjao 1.2 TCe, ali, koliko znam, on se ugradjuje u neke druge modele, ali ne i u Logana.
1,2 tCe je bio u Dokeru u Kovačici i ugrađuje se u novog Dustera, nisam siguran dal ima ga u opciji u Srbiji. :wave:

fogtrader

Citat: slavko_bgd poslato 29.08.2015. - 22:30
Naravno. To ćeš najbolje saznati ako odeš u neki od salona i porazgovaraš sa prodavcima. Oni će ti najbolje prezentovati sve elemente koji te interesuju. A ako negde nađeš test-vozilo sa tim motorom, zakaži probnu vožnju pa provozaj. Ja bih tako uradio.

Idem koliko sledeće nedelje  :)