0.9 Tce 90 LPG S&S

prethodna tema - sledeća tema

jovan

Izvinjavam se, umor je učinio svoje. Obrisao sam post da ne bih pravio zbrku.
Moja (nenamerna) greška.

kiconix


Veterinar

Već viđeno, ali evo kako izgleda servisni interval van granica naše zemlje : http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=50   30000 km ili dve godine.

bugi

https://youtu.be/eFmhPaEAlL0

Dino test, na benzinu 99ks, na plinu 103 ks :) zato ide tako lepo taj tce :)
Bilo bi lepo ako i 1.2 tce ima vise snage neg sto pise

Keka

Taj podatak ne znaci nista.

Ko jos vozi na 5000+ obrtaja?

Znaci podatak da li i koliko ima kW i Nm od 1500 do 4000 obrtaja, a to ne mozemo da vidimo jer su zamuljali slicice.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bugi

Pa imas grafike, vidi se sve na njima, max torque je oko 2500 hiljade obrtaja, a power na 5000, uvek je maksimalna snaga na najvecim obrtajima i bila... Zanimljivo je to sto prikazije vecu snagu i obrtni moment od fabricki deklarisane, kao i jos veca snaga i moment na plinu (pretpostavljam da je tako kod turbo motora+plin)
Sad koliko je ovaj test validan i merodavan neznam, ipak je neki klip sa youtube-a

Keka

#66
Ne razumemo se oko poente price.

Negde sam video da je 0.9 TCe pojacan na 100KS, mozda je ovo takav primerak, a mozda je i do merenja, posto se snaga i obrtni moment ne mere direktno, nego se uracunava korekcija u zavisnosti od masine.

Treca, najverovatnija, mogucnost je da je ovaj cipovan, posto je snimak objavila kuca za cipovanje  :D upravo toliko se dobija cipovanjem na tom motoru.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Citat: Keka poslato 18.10.2016. - 14:55
Ko jos vozi na 5000+ obrtaja?

Ko može!   :c1:

Nego, ne razumem kako to misliš da se moment i snaga ne mere direktno? Pa valjci upravo tome služe, opremljeni su torzionim meračima obtnog momenta koji kad se pomnoži sa ugaonom brzinom (direktno srazmerna broju obrtaja točkova) daje snagu. Kakva korekcija i u zavisnosti od koje mašine?  :ces:

Ne ulazeći u validnost objavljenih snimaka, ono što se vidi na dijagramima svakako je izvrsno!  :woo-hoo:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

http://www.superchevy.com/how-to/ghtp-1109-fact-and-fiction-of-dyno-correction-real-wheel-horsepower/

Pored toga, snaga moze da se izrazi "na tocku" i "na zamajcu". Nije velika razlika, ali postoji.

A za 5000+ znas odlicno o cemu pricam, nemo' da se kurobecas  :D
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

Citat: Keka poslato 18.10.2016. - 14:55
Ko jos vozi na 5000+ obrtaja?

Ima nekih žena...

Andrix

ima i muskih. par puta sam u kanjonu Morace morao da guram do 5000 ob. da bih resio sleper....
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Veterinar

 :to:

Prilikom kočenja motorom, sa ranijim motorima (1.5 dci, 1.6) kada bi u drugom stepenu prenosa došao do minimalnih obrtaja, auto bi najčešće nastavio da se kreće u drugoj brzini, kontinuirano najsporije što može.   
   0.9 motor zahteva prebacivanje u prvu brzinu, jer na 800 obrtaja skakuće kao zekan.