Problemi sa kocnicama

prethodna tema - sledeća tema

ppejic

hm, normalno je da se klesta klimaju, a stegnuta su pri tome?

hobbista

Da. Da je drugacije blokirali bi tockovi ili bi se palile plocice.
Nosac kandze (kljesta) mora da stoji cvrsto, a sama kljesta "plivaju".
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zac

Tako je...mozda samo da malo ocistis i podmazes vodjice klesta sa tov. mascu..... mozda ce manje klaparati.  :wave:

drzarkod

Disk desno ima riseve i od toga jedan krater.....u servisu kazu da je debljina plocica ok i da vozim a onda djuture da menjam sve.  inace presao 81000 km, sve prva ugradnja, nemam nikakve simptome pri kocenju...

Raja

U kojem to servisu održavaš auito?

Logan1.4MPI

Ja imam sitan problem, kada pustim kocnicu cuje se blago skripanje, znaci pri pustanju nozne kocnice. Sta bi moglo da bude?

hobbista

Poluge paknova (iako ne izgleda da zvuk dolazi odatle).
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zac

...tacnije sami paknovi skripkaju o anker platnu..lako se resava, na mestu dodira pakna sa limom trba macnuti vrlo malo grafitne masti...ja tako resio taj problem.

Logan1.4MPI

Jel opasno ako se ne deluje odmah....? Skoro sam menjao kocione plocice

zac

Ako je skripa iz dobosa kocnice, i ako je ovo sto ja predpostavljam, onda nema opasnosti...ali ipak treba pregledati i utvrditi pravi izvor skripe.  :wave:

silent

I kod mene isti slucaj, tiho skripucanje kad pustim papucicu kocnice ili podignem/spustim rucnu.

Logan1.4MPI

Bas sad htedoh da javim, a kolega me preduhitri... zvuk dolazi od nazad...

zac

Taru paknovi o anker platnu...kao sto rekoh, malo grafitne masti na taruce povrsine i resen problem.

Zoran

To škripuće na svakom Golfu makar on nosio broj VI. Davno sam to očekivao ali još tog zvuka nema.Jeste to što Žac pretpostavlja... :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

Highlander

U zadnje vrijeme imam problem sa kočnicama na Opel Agili.
Kada kočim postepeno - rade kako treba, ali na jako, iznenadno kočenje, imam utisak da mi papučica "propada" i da znatno, znatno lošije koči, pri čemu se čuje i onaj ružni zvuk kao da je ABS aktiviran, a nije. Nivo glicerina je nepromijenjen u posudi.
Moj majstor mi je rekao da bi mogao da bude glavni kočioni cilindar, nije ni pogledao pločice i diskove za koje mi se čini da su "na kraju svog radnog vijeka". Nivo glicerina je nepromijenjen u posudi.
Glavni kočioni cilindar (sa posudom, idu u kompletu) za Opel Agilu iz 2009.godine sam u Crnoj Gori uspio naći samo kod ovlaštenog uvoznika i servisera, i to po cijeni od, nadam se da sjedite, četiristotinešezdeset eura .  :Smiley: :Smiley: :Smiley: :Smiley: :Smiley:
I to ga nemaju na stanju (što me baš zaprepastilo  :Smiley:), čeka se iz Njemačke oko mjesec dana.
Draga mi je Agila, znam da je "van svih normi" i da su joj dijelovi skupi, ali ovo je van pameti i toliki novac za glavni kočioni cilindar neću da dam iz principa, taman prodao auto ispod svake cijene.
Btw, novi glavni kočioni cilindar kod ovlaštenog uvoznika i servisera za Dacia Duster u CG je tačno 130 eura. Morao sam da nazovem, da provjerim, možda ih u današnje doba prave od titanijuma ili kriptonita.  :crazy:

P.S. Na Agili je kilometraža na 104.000 km.
Koja su kola to bolja od Moskviča???!!!