Cene polovnih Dacia vozila

prethodna tema - sledeća tema

Miodragz

Gledajuci rumunski oficijalni sajt primetih da se cene modela Logan i Sandero daleko razlikuju, sto nije slucaj i kod nas. Moja predpostavka je da je domaci oficijalni uvoznik, kako bi skratio vreme cekanja dostave novih vozila, kupio neku kolicinu vozila na fiktivna lica te tako napravio nepovratni lager Logana. U medjuvremenu se pojavio novi Logan II sa iznenadjujuce nizom cenom od svog starijeg brata, te je nas uvoznik u nezavidnom polozaju. Ako je moja predpostavka tacna, onda novi uslovi kupovine [prebacivanje akcije sa besplatne metalik boje na PLUS paket za 1 euro] nisu iznenadjujuci.



Izvor:http://www.dacia.ro/#/modele-si-preturi/lista-de-preturi.jsp

Postavlja se pitanje da li ce uslovi kupovine Logana biti pristupacniji do marta meseca [pocetka sajma automobila u Beogradu]? Racunajuci da je pored ove situacije vlada Srbije subvencionisala jos jedan kontigent popularnog Punta Classic 188, mislim da ce uslovi kupovine Logana biti znatno bolji.

Kakava su vasa misljenja i predpostavke?

david

Neznam sta da kazem, buduci su zatrpani porudjbinama kod njih nema krize sad zasad tako da je moguce ukoliko drugi spuste cene spustiti ce i oni ali to je tu sad...  :ces:

Keka

Cenovna politika je zaista cudna, i ne pada mi na pamet racionalno objasnjenje. Gledajuci cenovnik na sajtu www.dacia.rs, vidim da je kod nas Stepway 1.6 jeftinji sa carinom i porezom nego u Rumuniji  :fiju:

Ostali modeli su skuplji, neki manje, a neki vise, sto je neobjasnjivo.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Svarog

Cena automobila, pored ostalog, zavisi i od njegove popularnusti na lokalnom tržištu. To će reći da zavisi od ponude i potražnje, ali konačna cena se pravi na osnovu analiza tržišta i na nivou zastupnika za tu državu (ili region), a ne na nivou pojedinačnih trgovaca. Što se Logana tiče, koliko se sećam vesti, oni su prošle godine u decembru prestali da ga proizvode zbog globalne krize jer je prodaja od oktobra počela osetno da opada, a kada su nastavili s proizvodnjom nije mi poznato. To je već bio PhII. Kad sam ja kupovao na kraju januara navodno su još rasprodavali postojeće zalihe, a paket Plus je bio gratis. Sećam se, recimo, kad je u februaru pala carina, da je Loganu cena ostala ista još neko vreme, što će reći da su zalihe bile ocarinjene po starom.

Veterinar

Da... Nije prestala proizvodnja Logija, samo je bio, ako se ne varam, tronedeljni godisnji odmor.

Svarog

Da, tako nešto, dok se malo ne rasprodaju zalihe. Mislim da je taj tronedeljni odmor počeo prve nedelje decembra i trajao do Nove godine.

krle

I onda su stigle ogromne narudžbine iz Evrope (naročito iz Nemačke) pa je proizvodnja nastavljena punom parom.

Miodragz

Moracu da demantujem svoju predpostavku. Elem, rumunski proizvodjac zajedno sa njihovom vladom je svojim kupcima Logana dao specijalnu akciju. Zapravo vlada Rumunije je donela odluku o popustu za kupovinu Logana. Taj popust se ostvaruje reciklazom kola starijih od 10 godina i iznosi 800 EUR, medjutim ni sama Dacia nije sedela skrstenih ruku pa je i ona dala popust od dotanih 800 EUR pri reciklazi. Tako da se reciklazom prakticno ostvaruje popust od 1600 EUR.

mladja73

#8
Pa to radi i nasa Vlada sa Fiat puntom. A najlepse je to sto rade sa kreditnim kamatama. To je strasno! U mojoj firmi a ima nas oko 80-tak cak dvoje ljudi nece uzeti Sandera vec ce uzeti Punta i to samo zbog kamate!!!  :bonk:
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

Marek Kinasky

#9
Jasno je da je zbog kamate. Ja se recimo nisam ni udubljivao preterano u dilemu punto - sandero, jer me je Dacia odmah "kupila" ponuđenim paketima opreme, a imao sam pare. Nisam ni stigao do upoređivanja cifara, sam pristup izradi ponude je presudio u korist Dacia-e. Prosto je nemoguće, iako je praktično izvodljivo, kupiti novu Dacia-u bez klime, ABSa i serva... što se Zastavine ponude tiče - kako ih BRE nije sramota? Decenijama akaju ovu zemlju, direktno i indirektno, i umesto da sada, kada proizvode nešto što se može nazvati automobilom, od četiri paketa opreme - tri paketa imaju ABS i klimu, oni obrnuto. Umesto da konačno daju narodu da vozi upotrebljiv automobil, da leti ne smrdimo kao talibani i da ne proklizavamo kao deca na sankama... oni NARAVNO gledaju gde može da se ušićari i pokrade. Punto koji ima ABS i klimu košta oko 9.000€, sve se slažem, kamata, reciklaža, ali ko izbroji ovolike pare za punta samo zato što taj punto ima ABS i klimu, to je čovek koji će bez pogovora da plati porez na luksuz zato što ima mobilni telefon... ali, na našu veliku žalost, VEĆ smo u 21. veku... topla voda nije luksuz, ako ti radi bojler.

OFF TOPIC, ali... pored DACIA-e sam završio sa Zastavom, čekam drugog provajdera fiksne telefonije da završim i sa Telekomom, JAT izbegavam u širokom luku zbog jako loših iskustava (nemaju loših iskustava samo sa putnicima, već i sa ekonomistima, obzirom da su 2009. godine poslovali u minusu 15 miliona evra!), a kako stvari stoje, neće me mrzeti da benzin i plin sipam u Mađarskoj i Rumuniji, kako bih završio sa domaćim lopurdama, secikesama i musavcima koji ne mogu pertle da vežu celo prepodne, a žele da se obogate za jedno popodne... 

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/u_fokusu/story/94922/Benzin+ide+na+110!.html

Jeste da valja da se pomogne domaća proizvodnja: ako su dva proizvoda približno istog kvaliteta i cene, logično je kupiti domaći, ali... takva dilema se retko pojavljuje... ovde jednostavno imaš domaće (nekvalitetno, a ako je kojim slučajem i kvalitetno - bićeš odran za pare i za*eban za nešto 100%) i imaš dobru ponudu iz inostranstva... kupio sam wintere, zato što je dobra guma i domaće proizvodnje, ali opet sam bio u trilemama - za samo 500tinjak dinara više može se kupiti znantno bolja guma, no... videćemo, možda završim i sa Tigrom.


david

Citat: Marek Kinasky poslato 05.01.2010. - 10:26
Ja se recimo nisam ni udubljivao preterano u dilemu punto - sandero, jer me je Dacia odmah "kupila" ponuđenim paketima opreme, a imao sam pare. Nisam ni stigao do upoređivanja cifara, sam pristup izradi ponude je presudio u korist Dacia-e. Prosto je nemoguće, iako je praktično izvodljivo, kupiti novu Dacia-u bez klime, ABSa i serva...



Slazem se ista situacija je bila...  :aplause:

Dragan.vi

Ha-ha-ha Marek svaka cast :dobro:Potpuno se slazem sa tobom :ziveli:

Keka

Hajde da malo diskutujemo o cenama polovnih Dacia.

Recimo, koliko bih ja/neko drugi mogao da trazim za Dachu? Da li je cena realna? Da li je gubitak vrednosti ocekivan?

Ako Clio 2003 kosta 3-4.000 evra, koliko kosta polovan Logan? SuperNova? Solenza?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar


Keka

Nemam pojma ni otprilike....meni treba 6.000  :lau:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!