Stepway 0.9 TCe Prestige

prethodna tema - sledeća tema

djomla1977

Pre neki dan sam prolazio pored jednog dacia salona i rekoh ajde bas da svratim da bacim pogled. U ponudi svih modela meni je nekako za oko zapao sandero stepway 0.9tce u prestige nivou opreme za oko 10k evra (mislim da bi u pregovorima za kupovinu uz jos neku opremu/boju i solarno - pare na sunce- placanje mogla da se spusti cena dole). Sama dacia daje beskamatni kredit na iznos do 5000 evra na 36 meseci, a ako se uzme njihovo finasiranje i garancija ide na 7 god. Ja sam pre par meseci bio orijentisan ka 500l, merivi i sx4,ali na zalost zglajznuo sa poslom, tako da kriterijumi padaju. Sta mislite o ovom modelu,opremi i motoru, ima li neko od vlasnika da podeli iskustva? Usput, jedino sto sam onako na brzinu primetio su, bas,bas mnogo meka prednja sedista.

ivan-bgd

Mislim da neko od drugara sa foruma ima ovaj model stepway-a.Dugo je čekao na isporuku.Kontaktriaj ga i informiši se ,a možda se i ovde javi da kaže iskustva.

lakistrike95

Prodajem Dustera da kupim ovog lepotana,haha :D
Mnogo mi se svidja, a sto se tice razradjivanja, nama su rekli do 3500rpm. Tako i pise u uputstvu :)
Kakav enterijer, 5x bolji nego kod Dustera, odusevljen sam  :respect: :ziveli:

djomla1977

#3
Danas je Dacia open day ispred TC Delta city. Organizator je, u zadnje vreme po forumima "popularna" AK Kompresor. Ugrabio sam priliku da provozam stepway-a 0.9 tce ali u ambiance opremi. Na lageru nemaju ni jedan u prestige opremi, samo ako neko odluci da kupi, narucuju iz fabrike...jbg. Sta znam, utisci su pomesani, mada za 2 kruga oko TC i ne mozes bas da se uveris u neke vozne karakteristike. Plastika unutra je , hm..., pa bas onako jeftina, da ne kazem socijalna. Pozicija za volanom je dobra, sedi se malo izdignuto sto utice povoljno na preglednost. Sediste je prilicno meko, bez neke posebne bocne potpore. Volan je gumeni bez podesavanja po visini (u prestige opremi kozni kao i rucica menjaca, podesavanje po visini) i rekao bih tanak. Poslovno ljubazni predstavnik auto kuce s kojim je vozi (mada se vidi da mu se zurilo da zavrsimo voznju brzo, jer verovatno ima da se smara ceo dan sa dosta "pacijenta") rece da je plastika i kvalitet sedista bolji u visem nivou opreme. Kada namestim poziciju sedista koja mi odgovara (185cm/85kg) pozadi moze komotno da se sedne. Vrata se zatvaraju iz prve uz pomalo supljikav metalni zvuk. Motorcic solidno vuce bar za gradsku voznju. Potrosnju nisam mogao da vidim, jer u toj opremi nema board comp. Takodje tempomat ide i visoj opremi dok je esp standard i ne moze se iskljciti. Garancija na limariju i boju je 6 godina (nije pocinkovana), osim kako rece predstavnik auto kuce, u slucaju mehanickog ostecenja...sta god to znacilo. Gume su 205/55/16 Continental. Cuo sam da moze da se uradi tjuning 0.9tce na 105ks. Razmisljam da bacim pogled na renault megane generation 1.6 16v (110ks)...

Veterinar

Zato se utisci koje stičemo nazivaju subjektivnim. Ja sam pomenutim motorom bio impresioniran, bila je uključena klima, bio je u EKO modu, vozila je moja žena, uzbrdo. Probao sam ga i ja, mada sam vozio sporije, mnogo. To je bilo nekoliko minuta, ali dovoljno da se uverimo u vozne karakteristike.
  Potrošnja... I da sam je gledao, verovatno bi bila iznad vrednosti u prospektima, jer smo ga bukvalno "cepali". Vozio sam pre toga 1.5 dci i mogu reći da je uzbrdo vukao kao taj motor, a mozda i bolje. Sada vozim Stepway 1.6 i mogu reći da je slina u odnosu na 0.9.
  Ne znam na šta se konkretno misli "u slučaju mehaničkog oštećenja..."... 
Tuning ne bih radio, ali je to moj lični stav. Mislim da je motor dovoljno "lud", ali ne znam kakve si makine vozio do sada. Ako juriš garancije, tuning ih isključuje. Ako hoćeš garanciju na lim, svejedno moraš auto oterati jednom godišnje u njihov servis, kako bi ga "prekontrolisali".
  Mislim da ćeš Meganom biti zadovoljniji.

freedole

#5
Mnogo je ljepši presige od ambience. Kožni volan i rukohvat na vratima daju potpuno drugu sliku o automobilu. Da je u ponudi bila samo amience oprema, ne bih ni uzeo auto. Čekanje na auto u BiH je strašno dugo tj čekao sam ga preko 4 mjeseca (a u ugovoru su naveli do 3 mjeseca), ali sam zato dobio gratis patosnice i ruke na prvom servisu neće naplatiti (a obezbijedili su mi bili i zamjensko auto).
Plastika je osjetljiva i ostaje trag korišćenja na njoj. Npr ako vam je ključ u ruci i otvarate tom rukom vrata, pa vrh ključa malo dotakne plastiku, ostaće trag od ključa. Kada otkopčavate pojas, morate ga držati jer udara u tapacirung (plastični) vrata i ostavlja tragove udara. Treba nježno sa njim.

Garancija na bijelu boju je 1 godina!

Meni je 0.9 TCe odličan. Jednostavno navikao sam na njega. Prima gas i ponaša se kao da motor ima mnooogo veći zapreminu. Za sada ne razmišljam o čipovanju. Na autoputu vrlo dobro ubrzava kada je to potrebno. Nikakav problem nije cjepnut ga na 150km/h

djomla1977

Svratio sam do jednog prodajnog salona renaulta. Malo sam se raspitivao i zagledao generation. Probna voznja nije mogla da se odradi, te mora da se zakaze, te nemamo benzinski motor za voznju, te ovo te ono. Nije ni bitno,provozacu ga drugom prilikom. Generation deluje sasvim prihvatljivo . U odnosu na stepway-a deluje ozbiljnije sto po izgledu sto po kvalitetu plastike i materijala u kabini.  Brzinomer je digitalni, komadna tabla nije u 2 boje, a i audio uredjaj izgleda drugacije nego na ranije predstavljenjim modelima. Svi novoporuceni modeli imaju ESP u osnovnoj opremi (mada rekose da u salonu imaj trenutno samo stare bez ESP-a) bez povecanja cene. Cena modela u beloj boji sa svim drangulijama (bez koznog volana doduse, uz podesavanje samo po visini) ukljucujuci ABS/BAS/ESP/ASR, board comp, tempomat, prednje maglenke, srednji naslon za ruke, bluetooth handsfree, cd/mp3 vazdusne jastuke i zavese uz garanciju od 5 godina iznosi 11.344 evrica. Cini mi se da je cifra vrlo prihvatljiva. Mislim da bi u toj opremi, za slicnu lovu, i neki krsteni B segment morao da se nategne...Cekam voznju.
Usput, kada sam gledao stepway niko od prodavaca nije naglasio da je garancija na belu boju kraca...zanimljivo. Koliko je na kraju stepway bio placen i da li si dodavao jos nesto od opcione opreme? Kako se krece potrosnja sa vec razradjenim motorom? Ako mozes da navedes podatak na koliko obrtaja se "vrti motor" pri 120/130/140 km/h i koju potrosnju prikazuje board comp pri tim brzinama?

freedole

Renault clio je odlican. Odusevio me. Radio mu je sa blututom ali zvuk je katastrofalan. Vozio sam motor 1.2 i takodje je katastrofalan, ali ukupan utisak koji mi je ostavio clio je jedinstven. Clio ima šarm i pravi je šminker.

Ne znam da li sam pored prestiž opreme platio još koju džidžu za svog stepveja, ali izašao me je 19.800KM do registracije (10.123€). Kasnije sam našao da postoji kao dodatna oprema i hromirani nastavak na ispušnu cijev i to mi je krivo što nisam poručio. Naknadno ugrađivanje alarma je oko 300€, a ako se ugradi neki drugi gubi se garancija.

Na 130km/h je 3.000rpm, a kompjuter pokazuje potrošnju od 6,5 do 9 litara. Nevjerovatno je osjetljiv na vrstu podloge kojom vozite i vremenske uslove (što se potrošnje tiče). Blaga uzbrdica povećava potrošnju za 1-2 litre, a isto tako i kada je kiša. Kiša i blaga uzbrdica zahtjevaju obrtaje preko 3.000rpm i potrošnja je preko 9 litara (dere se ali ide ko nenormalan, a pod ovim uslovima ako vozite ispod 3.000rpm potrosnja je 12-15 litara).

E sad, ovo što pokazuje kompjuter da je potrošnja u stvarnosti ne izgleda baš tako. Npr trenutna potrošnja bude prikazivana sve preko 7l i na kraju prosječna bude 6,7. Odem da naspem u rezervar do čepa da provjerim kompjuter i stane ispod 7l.

Loganovac

I pored najbolje volje, ne razumem mnogo toga iz prethodnog posta.

- kako može da te oduševi auto koji ima katastrofalan motor i radio katastrofalnog zvuka
- molim te da proveriš podatak 3000rpm na 130km/h, neverovatno mi izgleda s obzirom da K4M motor ima veći momenat a ipak 130km/h vozi na oko 3500rpm (u Loganu)
- ne mogu da verujem da se "dere", uverili smo se da je ovaj auto prilično tih, a motor veoma uglađen. I kako to može motor da bude osetljiv na vrstu podloge? Pretpostavljam da do sada nisi imao board kompjuter u kolima, jer promene u potršnji motora mogu samo da znače da se promenio moment optrerećenja, recimo kad naiđeš na uzbrdicu, čeoni vetar ili kad se poveća otpor kotrljanja točkova (kao što si i sam primetio - kiša ili promenjen kvalitet podloge). Hoću da kažem, normalno je da sve ovo ima uticaja i da dodatno opterećuje motor, a kao produkt toga normalno je da motor varira potrošnju. Dakle, nije motor osetljiv nego je auto osetljiv. Što se uzbrdice tiče, svaki je auto isto osetljiv. Na vetar je Stepway posebno osetljiv zbog loše aerodinamike, a vrsta i kvalitet guma su jedini faktori koji određuju koliki će biti uticaj podloge (uključujući i ono što si ti nazvao vremenskim uticajem - kišu).
- kad kažeš da kiša i blaga uzbrdica zahtevaju obrtaje preko 3000rpm i da to utiče na potrošnju, da li to znači da si ubrzao ili si šaltovao u niži stepen prenosa? Normalna stvar je da se na uzbrdici potrošnja poveća, ali zato nam napiši kolika je na nizbrdici! Iznenadićeš se možda kad vidiš da je trenutna potrošnja pala na nulu - u proseku si opet dobar. Više puta sam dokazao (na autoputu) da mi brda ne utiču na prosečnu potrošnju, odnosno desi se čak i da opadne, jer u toku testa vozim optimalnim režimom - uzbrdo u režimu makimalnog momenta a nizbrdo u režimu motornog kočenja.
- da li misliš da je dolivanje 7 litara goriva merodavno za test prikazivanja bord kompjutera?  :c0:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ppejic

#9
Prelistao sam Dacia katalog i nasao podatak, preracunavanjem, da se Sandero 0.9 TCe pri 130 km/h u 5. brzini vrti na 3395 rpm.

djomla1977

Danas sam od jednog prodavca Dacia-e dobio sledecu ponudu za Stepu:

Sandero Stepway 0.9tce Prestige +

- Senzori za parkiranje unazad (kar.br 82 01 322 684)
- Zaštitne obloge vrata ( kat.br, 82 01 351 844)
- Bočne zaštitne lajsne (kat.br. 82 01 401 416)
- Paket udobnost (kat. br. 82 01 371 987 +  82 01 481 336 + 82 01 311 362) naslon za ruku,patosnice i korito za gepek

U beloj boji cena je 10.460e, za metalik je doplata 400e
Garancija na koroziju je 6 godina, na boju i lak 2 godine. Uz njihovo finasiranje garancija se produzava na 5 godina + jos 2 na motor i menjac.
S obzirom da nemaju Prestige opremu u ponudi, radi se direktna porudzbina iz fabrike. Kapara je 1000e, rok isporuke 60-75 dana

Aleks

Jos malo pa ko Daster! I plus dobijes jos jedan klip i 700 kubika...  :hihi:

silent

Pazi samo u kojoj kući kupuješ auto, pisalo se o tome.

djomla1977

DACIA DUSTER faza 2
CENOVNIK N° 09
Datum: 01.10.2014
Model: 79H

Laureate 1.6 16V (105ks) 12,560 €  :huh:

Aleks