Dacia Lodgy i Dokker Stepway

prethodna tema - sledeća tema

jasho

Dacia predstavila Lodgy i Dokker Stepway

Popularnost takozvanih "kros" vozila motivisala je Dačiju da kupcima ponudi još dva ovakva modela. Nakon Sandera, Stepway verzije dobiće mini-van Lodgy i multifunkcionalni Dokker.
Tweet


Proizvođači automobila sve češće nude modele koji imaju kozmetičke dodatke po ugledu na krosover vozila. Ovi dodaci uglavnom služe da poboljšaju imidž automobila i da privuku mlađe kupce i one kojima je estetska strana važna pri odabiru vozila.


Poput Sandera Stepway, dve nove Dačije imaju ukrasno-zaštitne plastične elemente na pragovima i blatobranima, dok se na donjim delovima branika nalaze zaštitne ploče u srebrnoj boji.

U odnosu na standardne verzije, Lodgy i Dokker Stepway imaju i novi dizajn branika, drugačije krovne šine, mat srebrne spoljne retrovizore i specijalne 16 inčne alu felne.


Kupcima će na raspolaganju biti pet boja spoljašnjosti, od kojih je azurno plava ekskluzivno namenjena Stepway modelima.

Dacia je nastavila raniju praksu da na vidno mesto na vozilu istakne oznaku "Stepway", tako da neće biti dileme o kakvim se modelima radi.


Unutrašnjost modela Lodgy i Dokker Stepway razlikuje se po drugačijim dezenima i bojama tapacirunga i plavim ukrasnim detaljima na instrument tabli, ventilacionim otvorima i volanu.

Kao i standardne verzije ova dva vozila, i Stepway modeli dostupni su sa Media Nav multimedijalnim uređajem sa ekranom osetljivim na dodir i navigacionim sistemom, klimom, tempomatom i mrežicama za odlaganje stvari u prtljažniku.


Motorizacija modela Lodgy Stepway obuhvata po jednog benzinca i dizelaša.

Benzinski TCe 115 uparen je sa petostepenim manuelnim menjačem, a prosečna fabrički deklarisana potrošnja iznosi 5,7 l/100 km u verziji sa 5 sedišta. Sedmosed torši 5,9 l/100 km.

U ponudi je i dizel motor dCi 110, koji u varijanti sa 5 sedišta ima prosečnu potrošnju od 4,4 l/100 km i emituje 116 g CO2/km.


Dokker Stepway pogonjen je dizelašem dCi 90, a na francuskom tržištu biće dostupan i benzinac TCe 115.

Dizel verzija prosečno troši 4,5 l/100 km i emituje 118 g/km ugljen-dioksida, dok fabrički podaci pokazuju da benzinski motor u ovom Dokkeru ima potrošnju od 5,8 l/100 km.

Oba nova Setpway modela imaće premijeru na salonu automobila u Parizu, a informacije o početku prodaje i ceni biće saopštene naknadno.

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2014&mm=09&nav_id=901079

ivan-bgd


Sir Oliver

Nešto mi stari stepa lepši. Ovo mi izgleda kao svinji sedlo da staviš.
Nešto mi ne štima u njegovom izgledu. Ne ide nikako!
I drink to make other people more interesting.

Loganovac

Stepway je očigledno naziv za look paket (i još poneke sitnice), dakle nije model Dačije, tako da nema smisla porediti Sandero Stepway sa recimo Dokker Stepway-em.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Sir Oliver

Naravno da su to dva totalno različita modela. Kažem samo da mu taj Stepway look uopšte ne stoji.
Više pristaje Sanderu.
I drink to make other people more interesting.

vladimiris

kod dokera to ima smisla, kod lodžija ne...

kapsid

Hoće li predstaviti i Logan Stepway  :ljut: :lol1:  ?
Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!

trajce


DarioGTI

Svakako pohvala za korak dalje.

Ali mislim da nije moralo ovako daleko ići, bilo bi apsolutno dovoljno da su unutar dodatne opreme za ova dva modela uveli još opciju "Paket Look" ili tako nekakvo ime, jer se ovo svodi samo na nekoliko ukrasnih plastika i par drugih boja.
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

miki-bgd

Ne svidja mi se sto su nazvali stepway  :-)1

dizelas

Meni je ovo baš OK :to:, po mom ukusu im odlično pristaje, ne znam samo da li povećana i udaljenost od tla. Još od koncepta Logan Steppe (našminkani MCV), čekao sam na nešto ovakvo.

Da sada kupujem novog monovolumena kao što sam to uradio prije 3 godine, Lodgy Stepway bi mi vjerovatno bio izbor br. 1, naravno ako nije puno skuplji od običnog Lodgy-ja.

Aleks

MCV Stepway bi bio pun pogodak. Po meni...

dizelas

Logan Steppe je bio koncept prije pojavljivanja Logana MCV, odnosno njegova najava. Slažem se da bi MCV bio baš dobar u Stepway verziji, razmišljao sam često da je šteta što ga ne napraviše, tako da mi je legla ova Lodgy - Dokker varijanta. A i ja se uhvatio strateških razmišljanja o Daciji kao da sam Carlos Ghosn (ili kako se već piše) :)...

vujanovgoran

Kako bi izgledao Duster Stepway  :whistling:
Dizla je dizla
i opet dizla!!!