1.6 8v i 1.6 16v?

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Ne zaboravi da kod 16v idu dve bregaste, razlikuje se sam razvod za te dve bregaste, i da, ide drugačiji nosač motora.
A to je samo sitnica u odnosu na sve ostalo. Razlikuju se i nosači alternatora, klime. Drugačiji je i PK kaiš, tako da se razlikuju i španer i roleri.
Ima tu 300 čuda, nije samo glava u pitanju.

Saja174

#16
@Keka

Planirao sam ako bi eventualno mogla ta glava,(a ustanovili smo da ne može) da bi se obradila, dobila dobre bregaste i nove gumice ventila, dakle bila bi sve samo ne krš!

Znam ljude i koji su karabudžili na ovaj 1.6 8v turbo, i vjeruj mi prijatelju, to je sve osim groblja!

Nisam ja nikakav trkač, "karavana dizla" vozim jer volim velika auta, i kada mi naumpadne gdje da idem da ne moram misliti o prtljagu. A taj čipovani "karavan dizlo" ako želiš vrlo se lako pretvara u trkača (dobro, možda ne baš trkača, ali auto sa kojim se možeš dobro zabaviti), ide oko 9 sekundi do stotke, nizak je tako ga mu ni jurcanje po krivinama ne predstavlja problem, a kada ti treba komforna vožnja možeš imati i to. Kao što rekoh, nisam trkač i trkače auto mi ne treba, ali mi treba auto sa kojim me nije strah krenuti u preticanje šlepera, što sa ovim 1.6 8v benzincem nije slučaj!

@DarioGTI

Došlo bi, ali bi makar znao šta voziš, a ne neko izlaufano groblje. Ali kao što smo ustanovili, glave nije moguće izmijenjati, a da mijenjam motor, ne pada mi na pamet.

hobbista

Naravno, sve se može spakovati, samo je pitanje isplativosti  :ne:

Elektronika i ekologija (euro norme) su prilično zakomplikovale stvari na tom polju.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Saja174

#18
Jasno je da je puno teže izvući konje iz atmosferca nego li iz turbaka (skuplje). Ali ovaj motor u varijanti 1.6 16v ima 105ks, sto je 18ks vise od mog, tako da mi ne bi bilo žao uložiti novce u to, jer to je ipak razlika koja se mora osjetiti. Kao što već rekoh, da paše glava kao glava, sve ostalo bi se dalo srediti i prepakovati, ali pošto ne paše, od čitavog "projekta" će ostati samo tema.

Zato sam sada počeo razmišljati u drugom pravcu, kada već ne ide neka se makar jeftino vozi, drugim riječima razmišljam o LPG-u.

drzarkod

Vozim Dustera 1.6 16 v i vozio Mcv 1.6 8v....oba na bmb i tng.....krajnje brzine slicne...16v bolje ubrzava, malo tisi, lepse zvuci, ekonomija ista. Znaci polako, sigurno, udobno, bezbedno, jeftino na tng. Za ostalo menjaj kola...ja bi ovde u Srbiji za 3250 eur bez razmisljanja pazario kao tvoj auto umesto starijih startnih raketa. Ovi motori su svesno ustrojeni...