Spone-Kugle

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Spone-Kugle i sve u vezi sa njima, izvolte.

Keka

Original spone izdrzale 80.000 km.

Nove original su oko 4000 din komad, a u servisu stavljaju i zamenske, Francuske proizvodjaca Sasic, cena oko 1700 din komad.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

Sa 90000 nema problema. Na 30000 sam imao savijenu celicnu felnu, ali spone jos odolevaju.

jerotije

Pred polazak na more pregledao trap, zamenio sponu [1.300 din] i centrirao ga.

madridista

ja sam na 30 000 menjao levu sponu a samim tim i desnu jer su u paru  :ranting:

DarioGTI

djelovi trapa se uvijek trebaju mjenjati u paru, znaci lijeva spona, desna spona, lijevi amortizer, desni amortizer...

istina jest da je tada duplo skuplje ali ipak je tako najsigurnije.   :to:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Loganovac

Iako je simetrija u trapu od vitalnog značaja, ne razumem zašto je neophodno menjati spone u paru, osim ako nije došlo vreme za preventivnu zamenu, tj. ako se proceni da bi uskoro moglo da dođe do potrebe za zamenom i druge, odnosno kad je do dotrajalosti došlo u normalnoj eksploataciji vozila (kilometraža) a ne usled nekog nepredviđenog dođaja (udarna rupa, bliski susreti sa trotoarom i slično). U ovakvim slučajevima nema potrebe menjati obe, važno je da se posle zamene izvrši kvalitetno "centriranje" trapa. Znači, preporuka o zameni spona u paru ne bi trebalo da je generalnog karaktera, već zavisno od slučaja, nema tu nikakve magije...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

jerotije

I ja mislim da nema logike menjati u paru  :conf:

Veterinar


dukati

Desava mi se da kad idem polako po neravnom terenu da cujem kao lupkanje oko desnog kotaca, a kad silazim na rikverc sa uzdignutog parkinga, visine 3-4 cm, i okrenem volan u desno skoro do kraja, cije se skrgutanje nekog lima ili metala o metal (tako bar zvuci) samo sa desne strane, oodnosno oko desnog kotaca. Na servisu mi gledali auto prosle godie i rekli da je sve tu dobro stegnuto i da nema problema. Aj sad budi pametan.... :hihi1:

Veterinar

 :ces:  Kad u II stepenu prenosa kocim motorom do kraja (vise ne koci, nego nastavlja lagano da se krece) na prelazu izmedju kocenja i nastavka voznje bez osecaja usporavanja pocinje da lupka otprilike ispod nogu (ispod pedala, subjektivni osecaj). Na 130 km/h mi se cini da blago vibrira upravljac. Ne uvek, ne kad je auto opterecen teretom. Imao sam jako vibriranje letos izmedju 130 i 135 km/h, balansirao gume, sve bese O.K. nakon toga, ali sada ne znam... Videcemo.

hobbista

Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Veterinar

#12
98000 km, zamena leve spone. Mogla bi jos da "gura". U PA placeno 2750 dinara, nisu mogli da urade centriranje, proporucili mi "Zeku" u PA, otisao do njega (volan pomeren za oko 50 stepeni), covek uradio i naplatio 1250 dinara. Ukupno nije mala cifra, ali se nadam da sam neko vreme miran.

Keka

Da li je spona original ili zamenska? Za original je jeftino, za zamensku realna cena, optika realna cena.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

Meni otisao desni kraj spone,
spona                  1300
zamena                 400
centriranje trapa   1200
sve zajedno         2900 din