Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

Lazar@

Citat: dekiv68 poslato 25.08.2017. - 11:20
Kad smo kod kočenja motorom ne sviđa mi se što 0.9 TCe zbog male mase (inercije) loše "koči motorom". Što neko reče u prethodnim postovima eventualno se oseti kočenje motorom kada radi klima.

Žena svako jutro koristi ogledalo na štitniku za sunce na suvozačkom sedištu. Nekad me je nerviralo, al sada sam se navikao

Kompresija...

Kad se dizel pali na guranje narod koji gura obicno zalijepi glavom od gepek kad vozac popusti kvacilo  :D :hihi:

Keka

Nije ni kompresija...ista je kao i kod obicnih benzinaca, ali je manja nego kod dizela, koji bolje koce motorom.

Poenta je u turbo+mala zapremina kao i konstrukcionom resenju benzinaca (narocito modernih), da ne sirimo pricu.

Nije Dacija, ali je situacija ista, popizdeo sam zbog toga: spustajuci se od Trebinja ka HN, na jednom delu puta je ogranicenje 50, pa 40, naravno radar su tu namestili, cak ni kocenjem motorom u drugoj brzini na 4000 rpm nisam mogao da spustim brzinu bez povremene upotrebe kocnice.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

KimiVB

Tako uvek i kad se spuštaš niz Zlatibor dole ka Užicu, nameste (posebno u Čajetini gde je ograničenje 60km/h) radar.... hebote ja jedva obuzdavam auto da ne poleti onde niz onu nizdbrdicu kad krene... ko da vam ukoči na 60 na sat..

Isto tako kad zaglibe iza kamiona nekog pa se napravi gužva, jedva ponekad prikočiš... sreća pa narod ima naviku da upali sva 4 da ti signalizira da je zabola kolona ispred.

Ako ništa samo zbog njih podržavam gradnju autoputeva, jer ovde kući na deonici Pojate- Čačak mu se na nos popeli više..

Elem ,zaboravih kao manu da navedem to što moj motor (1.5dci) nema limit, odnosno crvenu liniju za obrtaje... ne razumem stvarno kako je to moguće ? Pa nisu valjda štedeli na tome da brojeve i crtice ne oboje u crveno ?  :banghead:

Lazar@

Citat: KimiVB poslato 26.08.2017. - 12:36

Elem ,zaboravih kao manu da navedem to što moj motor (1.5dci) nema limit, odnosno crvenu liniju za obrtaje... ne razumem stvarno kako je to moguće ? Pa nisu valjda štedeli na tome da brojeve i crtice ne oboje u crveno ?  :banghead:
ko kaze da nema?  :njanja:







(salim se, fabricki je tabla narandzasta i nema crvenu liniju ali sam ja moju odradio)  :too:








I na tabli jesu stedjeli, tabla je ista kao na benzinca...isto tako je i na clia i megana starijih generacija...


"blokada" motora je na 4950 obrtaja i pri normalnoj voznji ti ecu(na starije dizele "governor")  nece dozvoliti da zavrtis vise od toga...(osim ako ne vratis recimo iz pete u drugu, sto nije bas preporucljivo po tvoj novcanik  :lol1: )...
Gledajuci table razno raznih renoa nisana i dacija koji imaju fabricki obiljezenu crvenu liniju obicno je ona od 5000 do 6000 obrtaja( iako ne mozes da zavrtis preko 5000)...
sve sto mogu da ti kazem je da do 4000 mozes slobodno da vozis bez ikakvog straha...  :to:
do 4500 obrtaja jednom u pola godine cisto da ga "produvas"  :D
mada generalno ovaj motor se najljepse vozi 1700-3800 obrtaja, sve preko toga je mucenje

Zoran

Super svaka čast, ja bi tu označio i zeleno polje. ..
Sam svoj gazda - vazda.

Zoran

Dopada mi se stari provjereni motor 1.4 mpi ,koji nakon 396 000 km ne troši ulje i radi lijepo kao prvog dana.
Sam svoj gazda - vazda.

saša61beograd

#757
Čuvaj ti taj auto Zorane,takve motore više niko u Evropi ne pravi.Prava je sreća za nas sa starim Dačijama da smo uz relativno jeftin auto dobili ovakav motor.
Letos,dok sam se nešto na parkingu muvao oko kola,zaustavlja se taksista,takođe sa Loganom i pita me:
"Jel benzinac ?"
"Jeste."
"Jel bi ga prodao ?"
"Ne."
Dopada mi se to.

Boban

Moram i ja nešto da dodam...imao sam ideju da prodam Logana i da kupim lagunu za manje para ali benzinca jer volim karavane  krakat sam, volim prostor u kolima i klincu za ostatak da kupim auto ali mehaničar me ubeđivao da te pare koje budem dobio ću uložiti opet u taj auto i neću imati nikad kao logan još će biti matoriji 7 godina mada sam ga skoro i prodao a isto je 1,4 mpi.I tako ti ja odustanem poslušam u zadnjem momentu i ne kajem se.Još ako ga budem vozio 400000km ih...

oliver83

Kako Logan uglavom cele godine lezi u garaži, najviše mi se svidja da kad dodjem kući posle 4,5 meseci, auto upali na pola kljuca i odem za Bg  :gun:

Goky

Mogli su da ubace i srednje svetlo i pozadi iznad zadnje klupe, nešto mi mračno kad otvorim zadnja vrata.
Da li je ovo neko ugrađivao u Sandera ili Logana (U Dusteru ide kao serijska oprema od Ambiance paketa).
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

nik

Imas ovde par primera sa starih modela, ali mislim da se instalacija novih ne razlikuje.

Goky

Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Veterinar

Rupa za sitnice na komandnoj tabli, uz soferku, bi trebalo da ima pad ka vozaču. Pad ka staklu dovodi do toga da se stvara odraz koji "zamagli" deo vidnog polja. To je posebno izraženo ukoliko su beli papiri u pitanju.

Bata83

Na sve sam navikao ali na jedno nikako, jako me nervira sto nema mogucnost podesavanja smera duvanja na soferku i prema vozacu naravno u istovreme