Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

torent

Dopada mi se:

komfor u kabini, narocito pozadi
veliki gepek
tockovi 15"
gume renomiranog proizvodjaca (continental)
visok klirens
visoka pozicija sedenja
stedljivost na otvorenom putu
osvetljenje farova
servo (nije previse lagan)

Ne dopada mi se (nervira me):

slaba zvucna izolacija
zvrndanje zupcastog kaisa
fabricke ratkapne
mekan lim
neukljucivanje brisaca pri prskanju
potrosnja u gradu
rezervni tocak u gepeku nema poklopac, vec samo tapacirung preko
rucice na prednjim vratima (ima ih Logan2) koje cvrce kada se uhvate
papucica kocnice koja je pocela da skripi posle 6000km

kiconix

Kad treba da mu promenim neki deo ili uradim servis, nista mi ne smeta. Prosto, auto je izmisljen za nase uslove. :to:

Svarog

Sem onoga što je torent naveo, ne dopada mi se to što motor baš i nije naročito živahan, mada je posle 3000 km postao malo živahniji. Proporcionalno gledano, težina od 975kg ne bi trebalo da bude mnogo za 75ks.
Ne dopada mi se ni položaj i način izvedbe pepeljare.
Dopada mi se način na koji je osvetljena instrument tabla, mada podešavanje jačine osvetljenosti ne bi bilo na odmet.
Dopada mi se što servo nije onako jak pa da čovek ima osećaj da mota volan u prazno.

krle

Ja ću reći za moj model (laureate pack 1.4 iz 2005.g.)

Sve više i više mi se sviđa   :Smiley: 

Šta mu fali?
1.Motor 1.6 16v
2.Poklopac prtljažnika sa integrisanim spojlerom od modela iz septembra 2006.g.
3.Zvučna izolacija motorskog prostora.
4.Polica ispod centralne konzole.

Da sam kupovao kola godinu dana kasnije ne bih imao ovih primedbi.  :logan:







ppejic

Ne dopada mi se (Preference, mart 2008):

1.  Vema mekana limarija, osetljiva i na najmanji pritisak
2. Losa zvucna izolacija
3. Veoam ruzna konzola, ovo mi sei najvise nesvidja, i zavidim PH2 i Sanderasima

Peja

Oliver83

Ne sviđa mi se tanka limarija i još tanja farba na njoj i motor bi trebao bi biti življi. Na pr. nije mi jasno kako polo 1.0 iz 98' toliko vuče bolje do 60 km/h od Logana. Kada sednem u taj autić on tako dobro povuče, da mi malo žao što nije takav i Logan. Inače sviđa mi se mnogo stvari kod njega : Veliki prostor u autu, gepek, sigurnost, visok klirens, odlična svetla itd...

Munze

DACIA Logan 1.4MPI Ambience Pack 2005

Dopada mi se:

Komfor u kabini
Način na koji upija neravnine na našim putevima
Veliki prtljažnik
Potrošnja na otvorenom putu
Klirens

Ne dopada mi se:

Mekana limarija
Kvalitet farbe (možda bi drugačije bilo da sam uplatio metalic)
Možda bi mogla da postoji još neka pregrada za sitnice
slažem se sa krletom:
Citat: krle poslato 14.08.2009. - 22:21
1.Motor 1.6 16v
2.Poklopac prtljažnika sa integrisanim spojlerom od modela iz septembra 2006.g

Kada se sve sabere i oduzme, autom sam prezadovoljan :dobro:

dovla

Dopada mi se skoro sve, za taj novac.
Pogotovo što je 1.5 dci živahniji motor od 1.6 mpi.

Ne dopada mi se zveckanje, lupkanje, škripanje ... ali putevi su ubistvo.

Svi ostali dodatni elementi, fore i fazoni ... bi samo poskupeli auto.

mixim

Ne dopada mi se:
1. Mek lim i loš kvalitet farbe (metalik siva)
2. Pošto nema klime nema nikakvog filtera
3. Rezervni tocak u gepeku nema čvrst poklopac
4. Uvek uključena kratka svetla

I pored gore nabrojanog, auto je ok i ja sam zadovoljan.

brankovs

jedino mi smeta nekako nedorečena palica za migavac,ostalo OK.

Dragan.vi

Posle mesec dana i predjenih 1200 km utisci su sledeci: Sve je pozitivno (veliki gepek,komfor,mekane komande...), ali ono sto mi najvise sneta a niko nije naveo - zvuk motora me podseca na (stariji se secaju sigurno) staru Volgu i cini mi se dosta lenj motor.Doduse jos ga nisam cepao preko 3500 obrtaja, mozda treba jos malo vremena i navikavanja.

VeDuS

Meni rekose "Ne preko 3000 obrtaja u prvih 1000 km razrade. :conf:
Ajd sad budi pametan.Nije neka razlika u obrtajima ali u brzini jeste.

Svarog

To "ne preko 3000 o/min. do 1000km" ti i piše u knjižici-uputstvu koje dobiješ uz kola. Ja sam prešao oko 3500 km i nekako se oseća da auto bolje vuče, kao da motor ima više snage. Ipak, ne sviđa mi se kod ovih 1.4MPI motora što jesu nekako kilavi. Sad za vikend sam išao na Mokru Goru ali s kolegom koji ima Ford Fusion. On isto ima benzinski motor 1,4 litra i 75ks, ali se ipak oseća razlika u korist tog Fordovog motora. Tačno se oseti kako bolje vuče, posebno na uzbrdicama.

dsit

Meni se ne svidja neubedljiv lim i farba, rukohvati na vratima, malo trom 1,4 motor (mada bi pre rekao da manjac ne iskoriscava maksimalni potencijal motora), to sto moram da ugasim auto da bi otvorio gepek....to je sto sam se za sada setio.
A svidja mi se to sto mi se  za 87.000km nije nista pokvarilo (ne racunam akumulator u garanciji) i sto mi u kabini nigde nista ne cvrci  :lazy:    

Veterinar

Navescu samo sta mi se ne dopada:
-  kratki servisni intervali (pogotovo za filter goriva dci, od izlaska iz garancije menjam ga 1x godisnje , a ne svakih 20000)
-  vrata vozaca i suvozaca prednjom gornjom ivicom kace gumu (retka primedba, zena je otisla u grad sa autom, pa ne mogu tacno da opisem to) 
-  slaba zastita ventilacije od upadanja necistoce
-  lako se zacepe rupice za odvod vode kod poklopca rezervoara i u prednjim krilima (obratite paznju, imao sam kg blata sa svake strane, sad cistim to 2x godisnje)
-  blago skripanje sedista vozaca kad udahnem
-  nedostupnost ventilatora kabine
-  serviseri koji u pojedinim servisima sipaju ulje preko mere
-  suvise tanko tapaciran pod, tapacirung koji se lako izvlaci iz svojih krajeva kad moj tata u svojim papucama struze nogama po podu dok ja vozim,
-  gumeni zvuk skripanja rucice menjaca kad je hladno
-  obrtomer od benzinca u dizelasu (na tehnickom je deran viknuo kolegi da ne moze obrtaje da dotera do maksimuma, pa sam ga hteo utuc'
-  jednom u 10000 km na autoputu bez promene brzine, dodavanja ili oduzimanja gasa ili promene stepena prenosa, pomeri se kazaljka brzinomera za 10 km h, pa se vrati
-  sto je indikator temperature uvek na II crtice, a na IV se penje samo pri prelasku (dovoljan je sekund) 3000 obrtaja ili pri ubacivanju u rikverc (retka primedba, verovatno). Pozzz!