Zamena pogonskog lančanika pumpe za ulje na K7J

prethodna tema - sledeća tema

DarioGTI

Impresioniran sam količinom slika i trudom kod opisivanja svake!  :respect: :respect:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

saša61beograd


Zoran

Čestitam, žao mi je što nisam mogao svratiti na roštilj a i malo da pomognem iako sam bio uredno pozvan  :wave:. Sve ovo i to bez kanala je za svaku pohvalu. One male šarafiće što su paralelni sa osom radilice a tu su oko semeringa ja bih malko namazao sa temeljnom farbom prije uvrtanja jer je moguće da pusti neku kap ulja vani kroz navoj.
Sam svoj gazda - vazda.

zac

Zoki, svi zavrtnjevi su osigurani sa "Loctite 250" (zelenkasto sredstvo koje se kapne na navoj zavrtnja.  I takodje svi stegnuti moment kljucem. :wave:

bmiillan

koliko je presao auto?

verovatno nisam dobro ispratio temu, zasto si se odlucio na zamenu zupcanika uljne pumpe?

nemoj na silu uzmi veci cekic

zac

#50
E ovako, auto mi je presao samo 40 000km, ali vec na 5000km je poceo da vlazi semerig radilice, do kajisa. Curenja je bilo u tragovima, nikada nisam primetio opadanje nivoa ulja, ali mi je zubcasti kajis stalno bio mastan, to jest zadnjih 35 000km. Na forumu sam od Krleta saznao da neke serije 1.4 motora imaju fabricku gresku na ovom lancaniku, i da je dzaba menjati samo semering.  To se i potvrdilo kada sam skinuo stari lancanik, on je izgleda od mekog materijala i "usna" semeringa je napravila kanal u njemu, tako da zamena semeringa ne vredi, ubrzo se curenje nastavlja.
Evo slike iz koih se to moze videti.


Veterinar

Svaka cast na trudu i obavljenom poslu.  :ziveli:

Zoran

Ja mislio da ulje prolazi izmedju radilice i lancanika  :bonk: :bonk: :bonk:
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix


krle

#54
Svaka čast na ovom poduhvatu  :aplause:. Žao mi je što sam bio službeno odsutan pa ti nisam mogao  pomoći.


To što si uradio zaslužuje   status "lepljive" teme na Forumu.

Zoran

Ovaj zupcasti izdleda dobro zdrav. Kada se jace savije na kontra stranu ima li pukotina po zubcima?
Sam svoj gazda - vazda.

zac

@Krle, hvala.

@Zoran, stari zubcasti je u odlicnom stanju, nema prskotina kada se prelomi, mislim da je mogao jos 50 000km. Ali sobzirom da mi je curkalo ulje i stalno ga kvasilo, to me je cinilo nervoznim i sumnjicavim. Od sinoc mirnije sedam za volan.  :to:

vladow

Citat: žac poslato 01.07.2011. - 19:30
Danas sam kupio lancanik uljne pumpe i semering radilice. Sad jos dihtung kartera, kaisevi i spaner, pa na posao.

Izvinavam se, slike su lose. Lancanik sam nasao onaj sto je Krle pronasao da je "dobar"(Spanski), zamenski-original i kosta 3040. din. a semering je francuski i kosta 450.din
Na koliko predjenih kilometara se ovaj lancanik menja?ja sam bio na velikom servisu ali nikakav lancanik u karteru mi nisu menjali..????Dacia 1.6 M.P.I. 118000km

VaskezNS

Znači tandem Žac/Ayrton za oskara - za scenario, režiju, najbolje izvođenje i specijalne efekte  :aplause: :lux: :respect: :dobro: :too:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

mrsp