Zamena pogonskog lančanika pumpe za ulje na K7J

prethodna tema - sledeća tema

zac

 Temu možete iskoristiti za rešenje problema curenja ulja na semeringu radilice     http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=31.msg68#msg68  i za radove na velikom servisu kod motora K7J

Danas sam kupio lancanik uljne pumpe i semering radilice. Sad jos dihtung kartera, kaisevi i spaner, pa na posao.

Izvinavam se, slike su lose. Lancanik sam nasao onaj sto je Krle pronasao da je "dobar"(Spanski), zamenski-original i kosta 3040. din. a semering je francuski i kosta 450.din

zac

#1
 
Danas sam bio u TTD-u zbog dihtunga kartera. Kataloski broj koji mi je Krle dao razlikuje se od ovog na pakovanju dihtunga, a u prodavnici su mi rekli  da je dihtung isti kao kod dizela. E sad ja sam ga kupio, ali nisam siguran da li pase na moj karter, pa bi molio nekog da mi pomogne, posto Krleta nema.
Dihtung kartera sam platio 1200 din, a evo i slicice.

krle

#2
Prema kataloškom broju ovo je dihtung kartera za K4J  ( 1.4 16V)  i K4M ( 1.6 16V)   motore proizvedenih do 2003.g.   Posle ovog perioda identični su kataloški brojevi za K4 i K7 motore, tako da je velika verovatnoća da će ovaj dihtung i tebi odgovarati.

Kataloški broj 77 00 273 486  odnosi se na dihtung kartera za motore K7J 710;K7J 714; K7M 710;K7M 718; K4M 690; K4M 694; K4M 697;K9K 790 i K9K 794   koji se ugrađuju u Logan/Sandero. Za K9K 792 motor kataloški broj dihtunga je 82 00 379 654.

zac

Evo da vas obavestim. Danas sam u "Euro Autu" kupio zupcasti kais "Gates" i platio ga 1450 din. 
Ostao sam duzan nasem kolegi Zoranu, broj zubaca na kaisu.
Zubcasti kais za motor 1.4 MPI ima 96 zuba.  :wave:

A evo i par slicica sa racunom.

Zoran

Hvala zac, cim stignem kuci ovo cu prepisati u servisnu / sada sam u Laktasima/  :dobro:.
Sam svoj gazda - vazda.

zac

#5
Drugari, ja k`o kucu da pravim.  :bonk: :bonk: :bonk: :Smiley:
Danas kupljen PK-kais (micro-V) u "Euro-autu" i placen 1255 din.
Spaner zubcastog kupujem od prvog, kosta 2700 din. proizvodnja SKF-Portugal.

I ako Bog da, u aprilu radim zamenu lancanika i veliki servis.  :bonk:

PS: Molim one koji znaju, treba mi smernica, to jest, mere "trna" za blokadu radilice, cini mi se da mi je Hobista pominjao na druzenju, Pa ako neko zna dimenzije ili ga ima neka stavi fotografiju. Taj alat mi treba i moram ga napraviti. Hvala unapred.

Slika u prilogu.


Zoran

#6
Imaš crtež na forumu negdje. Ja po tom crtežu napravio ta 2 klina još prije zime. Sada su na tavanu. Pokušet ću naći crteže tu na forumu pa ti javim  :wave:.

P.S. Evo javljam. Tema održavanje u sopstvenoj režiji (FAN5) 

:wave:
Sam svoj gazda - vazda.

zac

Hvala Zoki i Kico, jedino sto je ovo bloker za 1.5 Dci, ne znam da li je ista dimenzija za 1.4 ?  :ces:

I da, da li motor 1.4 ima blokadu bregaste, ili samo radilice?

Zoran

Odokativno- mislim da ima blokadu samo radilice. Nego ja pravio pa napravio oba o jednom trošku.
Sam svoj gazda - vazda.

krle

#9
Citat: žac poslato 19.03.2012. - 21:46
Hvala Zoki i Kico, jedino sto je ovo bloker za 1.5 Dci, ne znam da li je ista dimenzija za 1.4 ?  :ces:

I da, da li motor 1.4 ima blokadu bregaste, ili samo radilice?


Za 1.4 i 1.6 motore potreban je samo bloker radilice . Identični su blokeri radilice (trn za postavljanje GMT -  alatka  Mot. 1489) za dizelaše i benzince 

zac

#10
 :wave: Krle, hvala za potvrdu. Napravicu taj bloker, po ovim dimenzijama.


zac

Danas kupljen spaner SKF-VKM 16003 BBL-9501 Argentina.
Nije bilo onog Portugalskog, ali kazu da je isto.

Do sada ulozeno novca u veliki servis:

-Lancanik uljne pumpe  - 3040.00 din.
-Semering radilice        - 450.00 din.
-Dihtung kartera          - 1200.00 din.
-Zubcasti kais             -1459.00 din.
-Zatezac (spaner)        -2822.75 din.
-Liniski kais (PK)          -1255.00 din.
-Hermetik pasta (silikon)- oko 700 din. (jos nije kupljena)

-----------------------------------------------
                 ukupno      10226.75 din.

Kada sam prosle godine menjao soferku kod Zive, pitao sam ih za cenu ovih radova, tada je kod njih kostalo oko 35.000 din delovi + ruke.  :ha: 

Evo i slicica zatezaca zubcastog kaisa :

             

saša61beograd

Žac,pomenuo si neki "hermetik",evo mog iskustva:kad sam radio generalnu na Jugu majstor mi je uz dihtung na karter stavio neku sivu diht-masu.Ubrzo je na spoju kartera i bloka procurelo ulje.Reklamirao sam i čovek skine karter da ga predihtuje.Naravno,bio sam tu sve vreme i video sledeće:komadići te mase svuda po zidovima kartera,u ulju i što je najgore na mrežici uljne pumpe,pokrivena skoro pola!
Znam da se na Dačijama koristi neka masa,ali pazi koja i kako,još bolje ako može bez.
A što se Juga iz priče tiče,nisam majstoru dao da masu ponovo stavlja nego je dva sata kuckao i ispravljao karter,stavio novi dihtung i bilo je ok sledećih pet godina.

krle

#13
Originalna masa za dihtovanje i količina:

zac

Hvala, mislim da si mi to vec poslao, ali moje je pitanje gde da je kupim i da li moze neka zamena?
S`obzirom da sam kupio onaj gumeno-silikonski dihtung kartera, da li ovo na slici znaci da se diht-masa stavlja samo na oznacena mesta?   :ces: