Gde nastaju Dacia automobili?

prethodna tema - sledeća tema

bind

Logan, Sandero, Duster... viđamo ih svakog dana, u svakom gradu naše zemlje. Za nepunih sedam godina Dacia automobili postali su veoma veliki deo srpskog voznog parka, vlasnici su ponosni na svoje automobile, čak obaraju i Ginisove rekorde. Hajde da vidimo gde Dacije nastaju.

Domaće predstavništo Renault-Nissan-Dacia organizovalo je postu Dacia fabrici u Pitestiju, u Rumuniji. U fabrici radi 8 500 radnika. Oni proizvode Dacije: Duster, Sandero, Sandero Stepway, Logan, Logan MCV, Logan Van i Logan MCV.

Iz Piteštija dnevno izađe 1400 automobila od kojih 750 čine Dusteri. Fabrika ukupno godišnje proizvede 350 000 automobila i 600 000 menjača godišnje.

Najveća tržišta za Daciju su Francuska sa 110 000 automobila godišnje a za njom sledi Nemačka u kojoj se godišnje proda 40 500 Dacijinih modela. Italija, Španija i Turska su slededće zemlje na Dacia Top Listi.

Tura po fabrici obuhvatila je posetu delu u kojem se prave karoserije automobila i delu u kojem se vrši sklapanje i testiranje gotovih modela.

Oko 35% zaposlenih u Dacia fabrici čine žene.

Check Man - jedno od najbolje nazvanih radnih mesta ikada.

Duster kojim je osvojeno treće mesto u klasi na čuvenoj trci Pikes Peak.


Zaštitna obuća obavezna je prilikom posete fabrici.

Proces sklapanja karoserije.


Logan MCV polako dobija svoj oblik.


Paneli karoserije koji pripadaju budućim Dusterima

Duster koji nije prošao kontrolu kvaliteta.

Nije niko obio auto u fabrici. Nezgoda tokom proizvodnje.

Karoserije sa oštećenjima koje ne idu dalje, u halu za sklapanje automobila.


Parking sa potpuno novim Dacijama koje čekaju isporuku do prodavaca.

Trenutak u kojem se Loganu ugrađuju motor i menjač.

Svaki vlasnik bi voleo da ima jednu kutiju rezervnih rukovhvata.

Podsećanje na prošla vremena.

Servo uređaji spremni za ugradnju.

Ispitivanje kvaliteta karoserije i potraga za oštećenjima.

Automobil koji ćete teško videti u našoj zemlji. Renault Logan.



Točkovi na putu prema svom automobilu.

Pranje pod visokim pritiskom simulira surove vremenske uslove.

Prvi metri koje Dacia Duster prelazi samostalno, odmah po silasku sa proizvodne trake.

Antifriz sa destilovanom vodom skladišten u buradima.

Kućišta menjača ispred Dacijine proizvodne hale.

Izvor: Nemanja Pantelić ,B92
        nedelja 16.10.2011







DarioGTI

Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

ppejic

Da li primecujete drugaciju boju lima zadnjeg krila kod Sandera i MCV-a?

Cinkovano?

zac

#3



:ces: Pa mozda... a mozda je i ugao padanja svetla... a mozda  je samo galvanizacija.

ppejic

#4
U temi gde je prvi put predstavljen Duster,  na BG Car Show, u nekom od kasnijih postova postoji slika Dustera u fabrici. Takođe se vidi da se boja zadnjeg krla razlikuje od boje ostatka šasije

http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=870.msg19297#msg19297

kapsid

 :aplause: Bravo,bravo,bravo! Slike ohrabruju!!! :lux:
Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!

zac

Pejo, sad sam video onaj Krletov post sa slicicama.... :ces: razlika boje je drasticna, bas cu se raspitati kod jednog tehnologa o cemu je rec.  :to:


trajce

 :aplause:  Ja isao pre dve godine u Pitesti i prosao pored fabrike, dalje nisam mogao.

Loganovac

 Nije loše da malo obnovimo gradivo!  :aplause:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

asimic

Možda ja nisam dobro razumeo film ali ovi prave sve. I zupčanike i sastavljaju blok i sve ono nešto što treba. Zar ne?
Nije da dođe u delovima auto pa ga tamo samo spoje.

Loganovac

Zavisi koji motor ugrađuju, postoje modeli koje proizvode na licu mesta, a ima ih koji im stižu gotovi, recimo znam da je moj proizveden u Španiji.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ivan-bgd

Verujem da se ,,dci.. pravi van Rumunije,a možda i u samoj Francuskoj

Keka

Definitivno se trocilindricni TCe pravi u Rumuniji, kao i neki menjaci.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


sinnet

Ne moze bez cekica 2:48   
Ipak, svetski... a moj je  :nami:
Sve tece,a narocito se u tome istice Dunav.