Sportski izduvni sistem

prethodna tema - sledeća tema

DrJekyll

Danas sam nešto razmišljao i gledao po servisima za auspuhe sportske izduvne sisteme. Gledam koliko bi me otprilike koštalo da promenim ceo izduvni sistem, od izduvne grane do zadnjeg lonca i malo sam  :ha: sa cenama, ali opet to je cena mangupisanja :hihi1:

Dakle mislio sam za početak da vidim da li može da se nađe onaj razdelnik za izduvnu granu 2 u 1...ono 1. i 4. u jednu cev i 2. i 3. u drugu i sve to posle da se spoji kod srednjeg lonca. Otprilike nešto ovako:


To za početak, a posle zadnji lonac itd...


Zanima me jel neko možda zna ko bi mogao da odradi to za Dacia program i kolika bi cena bila?
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Aleks

Mozda "Kiler auto" u Zemunu?

Sale

doktore praviš mi zdravu konkurenciju u budženju makine  :aplause: javljaj šta si uradio i cene

ja sad mogu samo da ti iz ličnog iskustva preporučim http://www.auspuhpirke.co.rs/index.php

nikola034

kod nas u kg-u to kosta nekih 150e

ppejic

Osim zvuka, koji su jos benefiti?

DrJekyll

Za zvuk i ne znam...ali dobija se više konja i bolje auto vuče. Rasterećeniji je. To ti je kao da ti uzmeš i izbacuješ vazduh kroz slamčicu i onda bez nje pa je razlika velika.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

saša61beograd

Odnos usis/izduv je vrlo,vrlo promišljen.Sumnjam da "Pirke" iz M.M.Luga može tu nešto popraviti.Auspuh (fabrički) je nauka,a tek izduvna grana!

staracstol

Boga mi, žešća nauka. Pogotovo kod turbo motora. Zvuk se definitivno dobija, dobija se i kad probušiš lonac. Al opet ista priča ko i sa filterom, ko voli nek stavlja, subjektivni utisak može biti jak, realno, uglavnom, gubitak snage na malim obrtajima i sl. Ali englezi imaju termin "go faster stripes" za one "rally" nalepnice raznih vrsta, mislim da to najbolje opisuje celu zezu. Ja sam lično uvek za neki tuning ali moraš biti svestan da ne završava sve povećanjem snage, većina je zapravo samo "tricks of the mind" zbog kojih veruješ da je auto brži. Kako god, ko voli nek izvoli al nemojte se previše nadati, jer će te se razočarati, ja znam da ja jesam još u doba z101 i Y55.

hobbista

DrJekyll:  kada bi bilo samo tako, kao taj primer sa slamcicom, bilo bi super... ali nije sve bas tako  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zac

#9
Naravno, ima to malo veze i sa "cugom". Dimnjak ne valja ni da je preuzak a ni presirok, previsok a ni prenizak, sa devijacijom ili ne... svi izduvni sistemi, pa i kod automobila se proracunavaju i uglavnom su fabricki najbolje izbalansirani, sto se tice "disanja" motora.

DrJekyll

Mene sada samo zanima jedna stvar, ako je sve to tako kao što kažete, zašto je onda isti profil cevi, a i ceo auspuh kod 1.4, 1.6 motora. Nemoguće je da su to "isti" motori.

BTW
Vozio sam Jugića 55 sa celim tuning izduvnim sistemom bez dorada na motoru, a tada sam i ja imao istu 55icu i definitivno je bila razlika jer smo se trkali stalno. Samo što je bio mnooogo bučan, ali je išao k'o đavo. Tako da sa tim pričama autosugestija i "go faster stripes" ovde niste u pravu. To govorim iz mog iskustva i ako grešim onda me je neko varao svih 10ak puta koliko sam isprobavao te auspuhe.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

alen

evo kako je kod mene na solenzi sprtski lonac zadnji http://imageshack.us/photo/my-images/842/261020110221.jpg/ . imam katalizator di treba bit , srednji lonac je iznutra supalj pa ko da je protoci na zadnji sportski, evo zvuka bez zadnjeg lonca sa supljim srednjim http://www.youtube.com/watch?v=jcewj4onkyQ&feature=channel_video_title
Dacia Solenza 1.4 8v MPI 75 ks 112 nm + jh3

Aleks

Lep zvuk, svaka cast!  :too: Nego, kako je u kabini pri npr. 120km/h?  :ces:

alen

to na snimci je bez zadnjeg lonca i vjeruj na 60 je glasno kabina vibrira a sa zadnjim loncem ovim sa slike onako pristojno rezi i pucketa
Dacia Solenza 1.4 8v MPI 75 ks 112 nm + jh3

Kr1st14n

Meni kod Logana 1.4 tek pri 100 km/h ima prodorniji zvuk ali ko voli sportski zvuk na kolima to mu nista nece smetati :) inace ovako nesto sam ja stavio