K&N filteri

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Izgleda da je ovo najbolja varijanta, jer je aktivna površina filtra daleko veća nego kod pečurke, pod uslovom da je kvalitet materijala filtra isti.
Smisao ugradnje ovih filtera (informacija sa sajta proizvođača) je manji otpor na usisu uz kvalitetniju filtraciju vazduha jer se time donekle povećava maksimalna količina vazduha za sagorevanje smeše pa motor lakše "diše". U tom smslu sam i izveo gornji zaključak. Što se tiče temperature usisanog vazduha, i fabrički filtar uzima svež vazduh, odmah pored hladnjaka, tako da praktično ne postoji bolje mesto usisa.
Ne treba izgubiti iz vida da je podjednako važno, ako ne i važnije, optimizovati izduv motora, jer ako tu postoje prekomerni otpori ili dođe do neželjenih rezonancija - džaba i da nema filtera na usisu, motor će biti prigušen.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Sale

CitatZaboravili ste trecu varijantu, a to je K&N ulozak koji se stavi u kutiju umesto kartonskog uloska.
nisam zaboravio samo sam govorio o ugradnji pecurke :)

Keka

Citat: Loganovac poslato 16.07.2011. - 13:30
Izgleda da je ovo najbolja varijanta, jer je aktivna površina filtra daleko veća nego kod pečurke, pod uslovom da je kvalitet materijala filtra isti.

Proizvodjac na sajtu kaze da se kod filtera za kutiju dobija minimum 3 KS, a kod pecurki 5 KS. Mozda nisu isti, bez obzira na povrsinu.

Jako me zanima cena ove igracke i iskustva sa istim.

http://www.deltad.rs/v3/index.php?option=com_contact&view=category&catid=6
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Citat: Keka poslato 16.07.2011. - 20:32
Proizvodjac na sajtu kaze da se kod filtera za kutiju dobija minimum 3 KS, a kod pecurki 5 KS.

Ovo je, ovako kako stoji, smešno, jer 3KS nije ista stvar na motoru od 30KS i na motoru od 300KS.  :fiju:

Sve više mi ova priča liči na azot u gumama...  :Smiley:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Minimum, a kod nekih motora i preko 20 KS. Ima na njihovom sajtu, ali informaciju treba uzeti sa rezervom, marketing je cudo.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bmiillan

a jel mogu ja da stavim dve pecurke pa da dobije 10 ks?   :Smiley:  :fiju:
manite se corava posla, na snazi se ne dobija NISTA mereno na dynojetu
razlika bila na automobilu od 180 KS 0,8 sto je pre greska merenja nego dobitak

bolje da na vreme radite servis, menjate svecice, kablove, filtere, sipate kvalitetno
ulje, nego da bacate pare na K&N, sprint i slicno.

"e sad uopste ne znam sto sam ovo ispricao, ali vazno da ne steti a cim ne steti onda
koristi, i ako sam nekoga mozda ovim uvredio, a ne bi trebalo unapred se izvinjavam"

(lane gutovic)
nemoj na silu uzmi veci cekic

staracstol

@ Dr Jekyll: Upravo tako tebra, nek stavlja ko šta oće. Ja sam imao taj filter na Focusu i jako mi se svideo zvuk i odziv na pedali. Da li je auto imao više snage?, neznam niti me interesuje. Ko veruje da on donosi neku veliku snagu, verovatno veruje i u deda mraza, al to je već njegov problem. Jedino su mi rekli majstori čiji su se automobili trkali na šampionatima da se "ne snalazi" sa vlažnim vazduhom, šta god to značilo. Što se tiče felni, lupetaš al ću to da pripišem afektu. Meni lično je to hobi, ne skupljam salvete, sličice i sl a ni nevolim baš sve što vole mladi, ja budžim auto. Filter ću staviti, onaj što ide u kućište namesto standardnog pa kud puklo. Znam ja da bez ostalih promena on neznači mnogo ali to nije poenta, pa kupujete i Adidas patike pa ne idete na olimpijadu zar ne? Bitno je da se tebi sviđa, da tebe ispunjava a šta drugi misle o tome, boli te. I ja slušam dušebrižnike akonto čipovanog motora i velikih točkova pa se samo nasmejem. Proricali su mi razletanje motora na 20k km i dezintegraciju trapa na 30k, evo opako se približilo 100k i ništa, nit dimi, nit je pojo karike, nit je eksplodiro turbo i zabio mi lopaticu u čelo, ništa, a i sve da jeste to je moj auto i ako budem hteo da na haubu zašrafim kravlji bubreg, to je moja stvar.
PS: Jel zna neko koja je original tečnost za pranje stakala  :njanja:

bmiillan

ponovo proctajte treci deo poruke, zaista mi nije bila namera da nikoga
vredjam ili omalovazavam. naravno da je svaciji izbor da radi sa svojim automobilom
sta on misli da treba. poenta price je da K&N filter ne donosi poboljsanje u snazi i
odzivu na gas. to je cinjenica i u tom smislu je i napisano. ne pricamo o ukusima u
izgledu automobila pa da svako ima svoje misljenje o lepoti, pricamo o cinjenicama
i dobijanju snage. a ako neko veruje da ce dobiti snagu tako sto ce staviti kataklinger
i zvojznicu (ali onu plavu ne sivu) naravno da ce to uraditi bez obzira na misljenje i
iskustva ostalih clanova.

P.S. remapiranjem racunara se moze dobiti snaga i bez K&N pogotovu na automobilima
koji imaju turbinu

da ne citiram opet laneta

pozdrav svim clanovima foruma
nemoj na silu uzmi veci cekic

DrJekyll

#23
@bmiillan
procitao sam treci deo posta, ali ipak mislim da si mozda malo preterao za zakljuckom da se manemo corava posla i da ne trosimo pare... ja bar to nisam shvatio kao salu u odnosu na prvi deo poruke i saam sam se i nasmejao jer je super fora. Samo mislim da ne treba iznositi takve stavove ko sta treba da kupi ili ne kupi.


Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

krle

#24
Stvar je jednostavna, omogućiti motoru da lakše "udahne"  i on će biti "živahniji". Još kada bi mu se omogućilo da još lakše "izdahne" efekat se mora osetiti.

Po mom mišljenju nebitan je procenat dobijene snage i diskusija oko toga,   bitan je subjektivan osećaj "startnijeg motora" .   


Osvrnuo bih se i na prilog iz emisije  "Trgovci automobilima" (pod ovim imenom se kod nas emituje Wheeler Dealers). Normalno je da se ECU morao mapirati. Merač protoka (ili pritiska) vazduha je registrovao drugačije parametre (  van deklarisanih) pa ECU nije mogao da adekvatno "odgovori" .




Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

staracstol

Postoje i oni što menjaju oriđiđi filter, tj KN pravi i filtere za standardni box, ja se nesto oblizujem na taj.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


DrJekyll

Zvao danas Miloša u Zemunu (Užička 6) čiji sam telefon našao na sajtu gen.uvoznika Delta D iz NS-a.
Cene za Sandera 2010.god:

K&N Kit za pečurku sa pečurkom
šifra: 57-0356
cena: 238 evra (prava sitnica)
(čak mi je i on rekao preko telefona da je to dranje i da je bolje sam da napravim sve)



K&N običan okrugli:
šifra: E-1150
cena: 69 evra
(rečeno mi je da taj filter paše i za neka američka kola i džipove)



K&N pečurke:
ø75 75e
ø65 65e
ø60 60e
(za ø nisam siguran, ali su cene te...znači možda je ø70 75 evra...itd)


E sad, moj kum radi auspuhe i mislio sam samo da uzmem pečurku i sam da napravim cevku za dovod. Samo još treba da izmerim ø na usisu ispod plastičnog poklopca filtera vazduha. Ako neko već zna koji je to ø bio bih mu vrlo zahvalan da to podeli samnom.
Znači za sve nedoumice oko zvuka koje svi imaju, ja ću da napravim nekoliko snimaka pre, za vreme i posle stavljanja pečurke...kako ne bi posle bilo zabune :whistling:


Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Keka

Jos kad bi uradio i Dyno test pre i posle....
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!