Popravak pinjona brzinomjera na Loganu

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Ako ga opraviš, ugasiće se sama.
Samo da se razumemo, lampica će se ugasiti ali greška ostaje zapisana u ECU.
Iz ECU je možeš obrisati samo dijagnostikom.

koznazna

Ok. Hvala.

Još jedno pitanje. Kazaljka brzinometra je prestala da mi radi. Prvo naredno gašenje motora i ponovnog startovanje, nakon pretanka rada kazaljke brzinometra, upalila se lampica check engine. Posle 100 km kazaljka ponovo radi, a check engine lampica i dalje svetli. Da li to postoji mogućnost da pinjon možda ipak nije u potpunosti ispravan?

VaskezNS

#32
Greška ti je najverovatnije "otišla" u Permanent Diagnostic Trouble Codes (DTC) (Mode 07) i zato ne gasi MIL, čak iako sada pinjon/kazaljka rade ispravno.

Kod tebe bi se greška na dijagnostici videla u poslednjem redu ovakvog ekrana:



Kladio bih se da greška ima oznaku P0500 do P0507 :)

Dijagnostikom se može obrisati greška i ugasiti MIL, ali ako se "zvrčka" sa nestabilnim radom kazaljke ponovi - eto opet paljenja lampice.

Ovo je mesto za sLogan ;-)

koznazna

Hvala VaskezNS,

Pozvao sam servis jutros. Traže 2000 din za brisanje greške  :fiju: !

hobbista

 :Smiley: :banghead:
Ne znam da li da se smejem ili da plačem za cifru  :ranting:

Da li si rešio problem sa pinjonom?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

koznazna

Proradio je sam.

Kazaljka je prestala da radi na sred autoputa, a proradio je čim sam ušao u Beograd, malo truckanja i izgleda da je sve leglo na svoje mesto :)
Pretpostavljam da su konektori ili hladan lem kao kod Stalkera. Čekam malo lepše vreme (koliko je moguće) pa da proverim kontakte, a možda i radi testera  :cool:

Inače cene dijagnostike se se kreću 1000 din (Živa), 1500 din (AK kompresor), 1500 din (neki servis na bezaniji) ,2000 din(DD Mijatovic) - ovaj poslednji mi je i najblizi.

hobbista

Ako ti je Mijatović najbliži, poslaću te ja gde da odeš da ti obrišu grešku.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

koznazna


koznazna

Da li može neko uplodavati ponovo slike popravke pinjona koje je stalker objavio ?

Evo slike pinjona (nije original)

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

koznazna

Ok, čekamo Stalkera :)

Da li može neko da mi objasni kako se skida pinjon?

Po postovima koji sam čitao na tu temu ispada da se prosto izvuče na gore, ali izgleda da nije tako prosto. Skinuo sam konektor bez problema, ali kada povlačim sam pinjon na gore on se ne pomera - pomerao sam celog Logana, jer sam vukao kao magarac. Jedino što sam uspeo da ga pomerim u krug levo-desno po par stepeni i to bez većeg napora. Prilično je nepristupačna pozicija pinjona, ali sam primetio da sa desne strane njegovog ležišta, (gledano s prednje strane automobila) pri dnu ležišta postoji otvor oko 8 mm po slobodnoj proceni. Pozicija tog otvora je otprilike u visini žabica koje postoje na pinjonu. Zavukao sam mali šrafciger u tu rupu, izgledalo mi je da dodirujem pinjon, ali i dalje nisam uspevao da ga skinem. A možda ta rupa nema veze sa njegovim sidanjem  :conf:

zac

Nisam skidao pinjon, ali pretpostavljam da se zakrene za 90o na levo i onda cupa napolje.  :ces:

Boka

Pinjon se najlakse skine ako se u taj otvor sa strane gurne neki mali srafciger i na cim povuce. Ja sam vadio na cim kad sam svoj pinjon rastavljao po Stalkerovim slikama bez srafcigera, odradio sve kao i on jer je i kod mene bio hladan lem. Posle lemljenja i odmascivanja zalepio sam ga super lepkom i evo sljaka drugu godinu. Tada sam isao logikom da pinjon vec zeza i da mora novi,  pa ajd da pokusam da ga sredim.

koznazna

OK. Hvala na savetima. Probaću ponovo sa šrafcigerom.

boban66

Iz nekog razloga nema više slika popravke pinjona brzine koje je Stalker postavio. Molio bih da ako je moguće ponovo budu postavljene.Bilo je to odlično foto uputsvo za problem s pinjonom. :to:
Ko sebe osudi, služi doživotnu robiju.