Amortizeri

prethodna tema - sledeća tema

zeljkor

Verovatno su oni bili u prvim modelima...
Imam i uljne Record France, ista je cena
Novi delovi za sve modele Dacia vozila - www.dacia-delovi.com ; 065/55-55-358

dsit

Moguce, auto je iz prve polovine 2005. Novi koji su stavljenji su gasni.

ppejic

#32
Citat: kiconix poslato 04.10.2009. - 22:28
Glavno pitanje je, da li ti lupa preko rupa?
Ako je tiho i bez lupkanja, samo teraj i ne brini.

Lupa! Recimo kada se spustam prednjim tockovima niz lezeceg plicajca, ili naidjem na spoj nizeg i visljeg asfalta. Ali sam ja mislio da je do trapa.

Bio sam do ovlascenog servisa, da reklamiram dok sam jos u garanciji. Pregledali sve, kazu kako su pritegli neke srafove na "sankama" i da je sve OK. Provozali smo auto, po sitnim neravninama i nista se nije culo. Pomislih da su resili problem, ali... i dalje lupa na vecim udubljenjima-izbocinama.

Onda sam usnimio danas ovo:


Tockovi su ispravljeni. Da li je ovaj luft mogao prouzrokovati lupanje?

U ruskom tutorijalu (slika pre skidanja amortizera) je bas bilo pritegnuto. Pogledajte koliko je guma, zbog nagiba amortizera, nagnjecena u prenjem delu



Daniel

146.000 propišao desni amortizer.
Logan je trenutno na velikom servisu, više o tome u temi Veliki servis.

Nego, koje amortizere uzeti? Tema sa amorizerime je bajata....
Nude mi renault koje sa popustom dobijam za 4200RSD/kom.
Fabrički beše monroe.....samo koji model
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Aleks


Branislav-NIŠ

Zdravo drugari,
Prošle nedelje sam po treći put od kupovine auta morao da menjam šolje amortizera(takozvane pogače).Propale su i trap je počeo da lupa.
Na satu je 104000 km.Do sada sam samo jednom zamenio jabučice na obe strane.Krajevi spona su i dalje fabrički i još uvek nema potrebe za zamenom.Težina vozila je povećana samo za plinsku bocu koja je na mestu rezervnog točka.
Redovno kontrolišem pritisak u gumama koji je uvek napred 2,2 a pozadi 2,4 bara (tako mi je udoban za vožnju) mada na tablici na vratima piše napred 2,4 a pozadi 2,6 bara)
Amortizeri su i dalje ispravni(nevidi se nigde trag oštećenja ili curenja).
Ne mogu da shvatim gde je greška pa mi šolje tako propadaju (spljeskane su).
Do sada sam po preporuci majstora kupovao Sasiks šolje amortizera.
Ima li neko od vas iskustva sa ovim problemom ?

Pozdrav iz Niša.

hobbista

Uzmi neke druge šolje. Na mom MCVu, nikada nisu menjane a prešao sam 110.000 pre prodaje vozila  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

dejanz

Zamenjeni prednji amortizeri na 100.000. Stavljeni Kayaba, cena 8.560 din sa ugradnjom.

jasho

#38
Evo i ja da se pohvalim :agr:

Zadnjih dana osećam u vožnji da je auto nekako vrdav, bez nekog lupanja, posebnog ali jednostavno na volanu čudan osećaj neutegnosti.

S obzirom da sam išao na posao kolima, a u blizini imam Euroauto, a najbolji majstor -Hobby nam je na odmoru, rekoh ajde da proverim trap da nije neka spona otišla.

Digli auto, procureo desni prednji amortizer, otišla desna spona, a ni leva nije baš najbolja, plus tamo kraj letve volana ako sam dobro razumeo.

Kaže majstor, moraš oba amortizera jer idu u paru, zatim ovaj kraj spone sigurno, a kad već menjaš zameni i drugu jer ni ona nije sjajna, a kad već menjaš amortizere moja preoruka s obzirom na kilometražu, je da zameniš i šolje.

Auto sad u obradi, predračun amortizeri Bilestajn 4350 din  x2 , kraj spone 1300 x 2, kraj letve oko 2000 din , šolje komad oko 2000, ruke 5000 i centriranje trapa 1500 din. Total 22.500 din mi najavili.

Kilometraža 198 850 km, prvi put menjam amortizere, 11 godian fabrički. :ne:

dekiv68

Dobro su izdržali skoro 200k km

jasho

Poslali im pogrešne amortizere  :fiju:

jasho

Evo računa, ako koga zanima

Ayrton

Pa dobro, skoro 200 evrića, ali sređen prednji trap. :ne:
Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

jasho

Nije da sam baš planirao ovakvo zadovoljstvo, ali šta je tu je, idemo dalje! :ne:

Boka

I , kakav je utisak kad je sve novo?