Razlike - 1.4 8v vs 1.6 8v ?

prethodna tema - sledeća tema

Zoran

Na netu mislim da ima naći bregastih kakve ti srce poželi. Sa raznoraznim uglovima otvorenosti.

                                                                                                                     Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix


krle

Najnovija verzija K7M motora za Euro5 standard je 800. Šta su sve promenili nije mi poznato, ali je činjenica da taj motor
u odnosu na verziju 710 ima 5KS manje.

kiconix

Ja bi pristao da mi ubace taj softver, ako bi auto isao bolje.

Loganovac

Iako smo otišli daleko od teme jer više ne diskutujemo o razlikama između 1.4 i 1.6 motora već o razlikama između istih motora u Renoima i Dačijama i o ulozi puste bregaste koja je toliko bitna da joj ni klipovi ni radilica oupšte ne trebaju, ipak bih doprineo tekućem oftopikovanju svojom sumnjom da je kanda jedina razlika u ponašanju istog motora na Renou i Dačiji (ako tako nešto uopšte postoji) izazvana funjarskim softverom, nema tu ničeg drugog. Kako može moj motor u Meganu II da ima 5 konja više, a potpuno je sve isto? Uštinuli na brendu... Inače, ništa bolje Megan II Sedan ne vuče od mog auta, samo je nešto brži jer ima manji Cx. Tačka.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dsit


Loganovac

S obzirom da je u smeru smanjenja performansi, onda je de-tuning  :Smiley:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Jeste malo  :offtopic: ali sam cackao po internetu i dosao do sledecih saznanja:

Na slici je spisak Renault menjaca sa prenosnim odnosima.


Na ovom sajtu sam ukucao velicinu guma i prenosne odnose iz gornje tabele
http://www.ford-probe-driver.de/set_technik/folder_transm/cont_getriebeberechung.html

i dobio neke vrednosti koje se nikako ne slazu sa podacima na sajtu dacia.rs

Medjutim, povecanjem finalnog odnosa na preko 4,35 podaci se slazu.

Da li je moguce da je razlog lenjih motora u (pre)velikom prenosu diferencijala?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


LeNgenda

Pa, ako mislis da ti 170 bude normalno sa ovako ustinutim motorom, jos na plin, dif mora da bude duzi. A i potrosnja je tako kao malo niza.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

DarioGTI

Tema jeste stara, ali nisam znao da li da otvaram novu ili da nastavim ovdje, pa sam odlučio ovdje nastaviti.

Naime, pratim jednu stranicu gdje se objavljuju slike iz Rumunjske odnosno prerade Logana, kako vanjštine, tako i unutrašnjosti, a i motora.

Naišao sam na ovu sliku:



Tu je promjenjena usisna grana, odnosno skinuta plastična, a montirana aluminijska sa Megane 1 1.6 8v 90ks.
Rumunji kažu da se dobije nešto na snazi, i bolji odziv na gas.
Koliko je u tome istine - neznam, naravno da je dobitak moguć.


No, moje pitanje na ovo glasi - recimo da montiram takvu aluminijsku granu umjesto svoje plastične (E7J), mogu li onda na tu granu ugraditi svoje plinske dizne (Lovato) ? Ili moram nešto mjenjati na plinskom sistemu?
Znam da je slavko_bgd u jednoj temi pričao kako su K7J/K7M motori kao stvoreni za LPG, pa ne bih da ovu blagodat dobrog rada plina pokvarim zbog "hira".

Evo još nekoliko slika iste takve prerade:



Dugo mi nikakvo kemijanje nije bilo na pameti, pa da opet malo krenem  :40: :dobro:

Inače, radi se o ovoj stranici:
https://www.facebook.com/pages/Dacia-Logan/500726273303655
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

kiconix

Cini mi se da je na donjoj slici ugradjen gas i da su ono crveno dizne.

DarioGTI

To sam i ja pomislio, i to sam i pitao na toj stranici, međutim kažu da to nisu gasne dizne... Iako bih i ja rekao da jesu.

Problem je što nemogu nigdje naći neku Garažu o tim autima da vidim točno kako je to sve napravljeno.
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

kiconix

 :offtopic: je u pitanju ali dok ne sredimo.
Koliko sam ja video ima mesta da se ubaci rail sa diznama i ne vidim ni jedan razlog za neki problem.

Keka

Sve moze da se ubaci i ono na slici jesu dizne za LPG.

Ono sto je lose uradjeno je dovod hladnog vazduha.

Veci problem ce biti da se usaglasi novi leptir gasa i step motor.

Ja tu nista ne bih dirao.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Andrix

smatram da otprilike moj 1.6 na lpg/u ide kao i 1.4 na benz, ali nisam imao prilike da vozim 1.4
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari