Dacia Duster

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Upravo sam spustio novine na sto, nisam ih iscitao (SAT plus). Predstavljen je Duster i navedeni su tehnicki podaci i performanse.  Po tome 2WD 1.6 16v ubrzava do 100 km/h za 11,5 s, a maksimalna brzina iznosi 165 km/h. DCI 13,9 s, maksimalna 135 km/h (???????????), dci 110 ks 11,8 s, 139 km/h. Nemoguce. Moram bolje procitati ovo.

bmiillan

e ako je alvirovic rekao da je tako onda je tako   :Smiley: :Smiley: :Smiley: :Smiley: :Smiley:

ne znam samo dal ga je okretao pod rucnom ili ga je mozda vozio pod rucnom pa nije
mogao da ide brze
nemoj na silu uzmi veci cekic

LeNgenda

#17
Citat: veterinar poslato 14.05.2010. - 12:32Moram bolje procitati ovo.

...a kad malo bolje procitas, uvidis da su cifre maksimalne brzine i emisije CO2 u tabelici ispod identicne, sto direktno ukazuje na stamparsku gresku.

Tehnicki podaci o Dacia Duster
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Loganovac

A kad još malo bolje pročitaš, shvatiš da Dusteru treba mnogo jači motor da bi bio džip ko što su džipovi...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

LeNgenda

Ko ce znati, mozda kontaju da ako je Nivi bilo dosta 81 KS, onda je Dusteru dosta 105 KS, a razlika u ceni je 1500 evra na nasem trzistu, doduse, Niva ima 4x4 pogon.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

krle

Masa Dustera je između 1200kg  i 1300kg  pa smatram da mu jači motori, od ponuđenih, nisu ni potrebni.

leotar

Sta znam... Ako je za puko pokretanje i voznju po terenu 1-om i 2-gom, onda bi i stari 1.2 8V mogao u Dustera. Ni ovi sada nisu za bacanje i mislim da mogu raditi posao, ali... Pitanje je sta kad se tih 1200-1300 kg optereti sa jos 400-500, pa se upali klima, pa se krene kroz planine do mora ili na auto put. Mislim da bi onda jedan 1.9 dci bio bas prava mjera. Ako desnom nogom upravlja hladna glava, onda ista nema glavobolju od viska snage  :to:

Loganovac

#22
@Krle: masa u redu, ali zaboravio si veliki Cx i još veću površinu, dokaz za to su veoma smanjene maksimalne brzine u odnosu na Logana sa istim motorom. 'De to da kupim pa da me Keka pretekne na auto putu...  :suicide:
Slažem se da bi 1.9dCi (ili 2.0 benzinac) bili prava mera.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

krle

Cx ozbiljno razmatram kada je u pitanju potrošnja goriva. Gubitak na brzini od nekoliko procenata je u ovom slučaju zanemarljiv. Pitanje je da li renault više proizvodi motore 1.9dci. Dizelaš 2.0 bi bio dobar izbor ( http://www.planeterenault.com/car-4850-Nouveau+2.0+dCi+150++175+ch.html  ) ali to košta.

leotar

Proizvode jos 1.9 (ima ga i u novom Megane, od 130 KS), mada ga polako zamjenjuje 2.0. Bas zbog troskova bi ga onda i trebalo u Dustera, kao "staru tehnologiju"  :to:

Silent Bob

Realno... Duster je bas ruzan... Stepway je bombonica za njega...  :woo-hoo:  jos samo da ga kupim... nadam se do jeseni...

i dobro je da nisu ostavili onaj radni naziv Kanjara.... nekako mi uvek krene da citam Kenj...   :ces:
Darvinove nagrade se tradicionalno dodeljuju ljudima koji najviše doprinesu genetskom basenu tako što same sebe uklone iz njega!

krle

Citat: leotar poslato 17.05.2010. - 09:19
Proizvode jos 1.9 (ima ga i u novom Megane, od 130 KS), mada ga polako zamjenjuje 2.0. Bas zbog troskova bi ga onda i trebalo u Dustera, kao "staru tehnologiju"  :to:


Dizel motor 1.9 (1870 kubnih centimetara) se ugrađivao u Megan do 2006.g. Od tada se ugrađuje isključivo motor 2.0 od 1995 kubika.


http://www.carfolio.com/specifications/models/?man=5406

Munze


leotar

#28
Da, imaju ga jos i novi Scenic/GrandScenic i nova Laguna, a zanimljivo da su u Fluence (bar zasad) samo 1.5 dci. Sorry, sorry, ode ovo malo u  :offtopic:

krle

 :aplause:

Priznajem, pogrešio sam.