Ugradnja maglenki

prethodna tema - sledeća tema

Dansiland

Instalacija postoji isto kao i kod tebe na slikama sto si okacio, tako da najverovatnije je i dioda tamo. Narucio sam maglenke i ozicenje i ovih dana resavam to! Beskrajno hvala na pomoci Nik!  :ziveli:

Veterinar

#46
Kako sam uplatio auto sa maglenkama, a dobio auto bez njih, iste su mi naknadno ugrađene. Nažalost, njihovi plasticni okviri nikad nisu obezbeđeni od strane uvoznicko-servisne kuće. Pre mesec dana kupio sam plasticne okvire https://images.app.goo.gl/YcHbesyHqoag4iiN6 (slika je ilustracija, nisu takvi). Okviri imaju četiri "pipka" kako bi se proslicovao branik i kako bi okviri seli u lezista "na klik". Problem je što sam obišao tri limara i svaki od njih ima problem sa uvidjanjem treće dimenzije. Svaki je rekao da to nije za taj branik, da ja vec imam taj profil oko maglenke i da se on boji u crno. Jedan je rekao da mora da isece sve oko maglenke, drugi da mora da skida branik, a treći je skinuo te nastavke jer nije bio siguran gde bi busio branik ( pravljenjem sablona od kartona, recimo), pa kad je naslonio osakaceni deo na svoje ležište - gle čuda, pasovalo je. E sad, ako bi se poklopac stisnuo sa jedne strane, sa druge strane bi bio udaljen od branika 5mm. Lepljenje zbog toga nije došlo u obzir, pre ili kasnije bi se odlepilo. Nisam hteo da ih savijam grejanjem, posto je to ipak farbani deo, a profilisanje stezanjem je pomoglo delimicno. Onda sam odlucio da i drugi poklopac osakatim (zbog simetrije sa prvim) i da ih usrafim crnim malim srafovima. Kasnije cu da slikam i prilozim kako izgleda taj moj nesrećni rad (mislim da nije lose, kad nije moglo bolje) ali sve ovo pišem da svako ko naknadno ugradi maglenke zna da moze da se namontira plasticni okvir, što je od samog početka jasno.

Edit : U prilogu je fotografija. Mislim da ne izgleda ruzno. Plastika je obradjena da se glave srafova (tri po delu) sto manje vide, a reljef na glavicama sam premazao kobitom. Naravno, kada bi neko ciljano zagledao sa metar razdaljine sve bi bilo jasno, ali mislim da nije loše rešenje.

Cmok

Meni ovo izgleda odlicno.

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

speedo

Ne znam sa metar udaljenosti, ali na ovoj slici izgleda odlično!

Veterinar


Zoran

Kupio sam maglenke ali još nisam kupio nosače maglenki.
Ako neko zna kataloške brojeve nosača maglenki bio bi zahvalan. Sandero 2009.
Sam svoj gazda - vazda.

nik

Levi 8200597649
Desni 8200597650
Žabice 7703076118 (ako nadješ, mada može i bez njih)

Zoran

Hvala Nik. Puno si mi pomogao.
Sam svoj gazda - vazda.

Zoran

Ugrađene maglenke.
Ne sjećam se tačno cijena ali okvirno oko 100 Eura je materijal. Ostavio sam mogućnost redne veze (pola snage) pa sam mislio koristiti ih preko dana kao dnevna svjetla :ces: . Ovom prilikom sam stavio mrežicu protiv komaraca, ispred hladnjaka, jer je jako izudaran od kamenčića.
Odoh na jedan viski, da se počastim.
Sam svoj gazda - vazda.

slavko_bgd

Šteta što više ne možemo da nabavimo onu Pejinu elektroniku za dnevna svetla. Ja sam je "selio" sa auta na auto, i evo posle 10 godina to radi kao zmaj. Ali nije ti ni ovo loša ideja sa relejima na red pa da maglenke koristiš kao dnevna svetla.  :to:

ivan-bgd

Колико је коришћење магленки као дневно светло по закону то је питање...

Zoran

To ću da vidim šta će policija reći.
Koliko se ja razumijem Volkswagen već više godina koristi kao fabričku opciju serijsku vezu dugih svjetala kao dnevna.
Sam svoj gazda - vazda.

ivan-bgd

Дневна светла су код свих новијих аутомобила лед.

slavko_bgd

#59
Da, tačno je to. Ali Zoranov Sandero nije novije vozilo i dnevna svetla mogu biti i "filament" odnosno sa žarnom niti. 
To propisuje R87 UN ECE regulativa.

Citat: Zoran poslato 17.04.2022. - 15:40
To ću da vidim šta će policija reći.
Koliko se ja razumijem Volkswagen već više godina koristi kao fabričku opciju serijsku vezu dugih svjetala kao dnevna.

Možeš da se raspitaš i na tehničkom pregledu, ista stvar.
Da, tačno je da VW na nekim vozilima koristi sijalice dugog svetla u DRL režimu sa umanjenim intenzitetom, ali ne znam da li je reč o serijskoj vezi sijalica ili PWM napajanju. To je nebitno.

Ono što je bitno iz gore pomenute regulative i što važi za sva vozila je:

6.4. Daytime running lamps, which are reciprocally incorporated with another function, using a common light source, and designed to operate permanently with an electronic light source control gear to regulate the intensity of the light emitted, are permitted.

U prevodu, isti izvor svetlosti koji je namenjen za neku drugu funkciju ( dugo, oboreno, maglenka) može se koristiti kao DRL ali sa elektronskom kontrolom intenziteta svetla. "Electronic light source control gear" je bilo koji sistem koji reguliše intenzitet svetla, bilo da je reč o relejima i serijskoj vezi ili da je reč o pwm-u (električno pulsno upravljanje napajanjem).

Dve sijalice u maglenkama snage 55W svaka, kada se prespoje na red emitovaće 27.5W snage svaka. To je malo jače od tipično za DRL korišćenih sijalica 21W i garantujem da ti niko neće meriti kandele, lukse ili lumene. Važno je
- da napred svetli i da vozilo bude uočljivije nego bez ikakvih svetala;
- da se prelaskom na režim "pozicija" DRL automatski isključuje.

Izvinjavam se što sam odvukao u "offtopic". U svakom slučaju te maglenke će ti zlata vredeti u uslovima u kojima i treba da se koriste.