Skorašnje poruke

#21
DACIA / Odg: Pomoc na putu
Poslednja poruka Raja - 23.03.2024. - 11:05
Pisalo je u tzv. sredstvima javnog informisanja pre desetak dana.
#22
DACIA / Odg: Pomoc na putu
Poslednja poruka Andrix - 23.03.2024. - 10:57
Ja imam Vozzi godinama, nisam znao da je pukao.Nisam ga nikad iskorio.  Uzet proslog juna, pa bih obnavljao na leto isto za put u GR. Sad jovo nanovo za trazenje drugog. A otkud info za to ??
#23
DACIA / Odg: Pomoc na putu
Poslednja poruka saša61beograd - 22.03.2024. - 18:18
Ja ovih dana uzimam AMSS,onaj srednji paket od 2800. (ove godine je cena i popust isti kao prošle,koliko vidim).Razlog je sličan kao i kod prethodnika,neka mala podrška za mog Logana koji uskoro puni 17 godina.
O drugima ne znam ništa,AMSS mi je nekako sigurna varijanta.
#24
DACIA / Odg: Pomoc na putu
Poslednja poruka dekiv68 - 22.03.2024. - 17:56
Uskoro se spremam na put u Grčku. Kako je sanderu 8. godina mislim da se ne sme više na duži put bez uplaćenog osiguranja za pomoć na putu i to Srbija + Evropa. Takođe, punto ulazi u 15. godinu pa bih za njega uzeo pomoć na putu samo za Srbiju. Voleo bih da čujem vaše preporuke i iskustva.
Čujem da je Vozzi propao, tako da su konkurenti za napred navedeno AMSS, Atlas, Tesla i AMClub :conf:
Koji izabrati?
#25
DACIA / Odg: Utisci nakon 100.000 (150...
Poslednja poruka Veterinar - 21.03.2024. - 16:31
Speedo, hvala na recenziji.  :aplause:
#26
DACIA / Odg: Utisci nakon 100.000 (150...
Poslednja poruka Zoran - 21.03.2024. - 15:16
Jako dobra recenzija i ja sam sličnog mišljenja. Sumnjam da ću ikad kupiti Sandera 3, kada pomislim da je far 1000 Eura. Zar to Sanderu treba?
 Bar da postoji mogućnost kupovine sa halogenim farovima, pa ko voli nek izvoli.
 Znači moraju led. A ja najviše mrzim, kada nešto mora...
#27
DACIA / Odg: Utisci nakon 100.000 (150...
Poslednja poruka MitarMrgulic - 21.03.2024. - 13:31
Drugar, 

Ekstra je to sve, teško je naći auto i iz premium klase bilo kojeg proizvođača, koje unutar jedne decenije korištenja ili 100 000 km, nije vlasniku izbilo višestruko više od tih nekih 100-150 eura, koje si potrošio na sitne opravke.

Sama činjenica da originalna lamela ide preko 100 hiljada km, govori dovoljno o kvaliteti Dacia vozila. 

Sa ovom pameću, sada mi je žao što sam neke 2011. godine, dao tadašnjih oko 13 000 KM, za Seat Toledo 1,9 tdi iz 2004. godine sa cca 150 000 km na satu, kojem je brzo počela zviždati turbina. 

Za približno te novce, mogao se uzeti nov Logan ili Sandero, doduše benzinac, ali novo auto je novo.

Toledo je prodat nakon pola godine, uz "kolateral" od oko 1500 KM, pa je kupljen Megane, kao prvo moje novo auto i prvo auto iz Renault -Dacia porodice :)

#28
DACIA / Odg: Utisci nakon 100.000 (150...
Poslednja poruka speedo - 21.03.2024. - 10:20
Evo i mojih utisaka nakon 100.000 km sa Sanderom 1.4.

Počinjem sa pozitivnim dojmovima:
 - auto je bio jeftin prilikom nabavke, za današnje uslove nezamislivih 7200€
 - auto je bio i ostao jeftin za održavanje
 - izuzetno udoban za svoju veličinu i cijenu
 - prostran auto sa velikim gepekom
 - u suštini pouzdan, osim nekih sitnica koje kvare sreću
 - nije zanimljiv lopovima
 - limarijom dosta zadovoljan u smislu korozije
 - sjajom boje zadovoljan, ali auto je garažiran
 - potrošnja može biti i niska, ali se baš mora pripaziti

Negativne stvari:
 - zvučna izolacija (ali kako kritikovati ono čega nema?!)
 - performanse motora su neadekvatne za današnji tempo saobraćaja, posebno u brdovitim krajevima kakvih u Bosni ima
 - zamjenski dijelovi nisu naročito kvalitetni (ovdje mislim na pumpu vode valeo, diskove comline, pločice delphi, zamjensku manžetnu na poluosovini)
 - kad smo već kod poluosovine...curenje i curkanje ulja. Pedantan sam i smatram da je jedino ispravno da nikad ništa ne curi, ali očito da ne može kod ovog sistema tako...
 - kad smo već kod pedantnosti notorni problem sa pokazivačem temeprature motora i tzv. "crticama". Loš sistem naprosto
 - ergonomija vozača je loša (odnos sjedište/volan/pedale)
 - škripalo mi je moje sjedište, ali to sam riješio tako što sam smršao sa 135 na 90 kila
 - škripucka pedala kvačila još iz vremena garancije
 - čuje se taj ležaj spojničke, ali to je još jedna normalna stvar
 - plastika u unutrašnjosti se lako izgrebe, ali još ne škripi i lako se čisti
 - auto ima samo ABS i jedan airbag
 - lokacija rezervne gume je kriminalno loša, tj. komplikovana
 - fabrički kočioni diskovi premekani, a pločice pretvrde pa su se diskovi prerano potrošili
 - prošle godine počeli da škripe podizači stakla (prednji, elektronski), pa sam skidao suvozački tapacirung i polomio par onih žabica pa sada zvučnik na tim vratima vibrira kod basova...
 - zezaju me dizne za pranje šoferšajbe...nekad rade kako treba, nekada i ne baš
 - lak je izuzetno tanak i osjetljiv na dodire

Od kvarova bilježim nekoliko; senzor pritiska sistema servo volana (curilo i mastilo sve oko sebe i ispod do filtera ulja) i manžetna na poluosovini do vozača. Trošak ispod 100€. Tu ubrajam i jedan termostat koji je definitivno bio riknuo.

Na trapu zamijenio samo one stabilizatore na balans štangi, da kažemo da je to i potrošna roba. OStalo još uvijek fabrički. Jednom podešavao geometriju trapa (oko 55-60 hiljada pređenih), jednom kontrolisao (oko 85 hiljada km) i bila uredu.

Redovan servis, naravno. Tu sam platio ceh nekim neadekvatnim dijelovima, prije svega mislim na pumpu vode valeo (pitanje da li je bila uopšte original valeo), kočionim diskovima (comline - iskrivili se), pločicama (delphi - škripe), manžetna na poluosovini koju sam stavio zamjensku pa je ubrzo riknula, zaboravio sam marku, a i originalna voli da ne radi svoj posao....

Ulje mijenjao godišnje, filtere vazduha i klime po kilometraži, svjećice takođe po kilometrima, dva velika servisa po godinama, vozim trenutno na drugom setu guma (i jednim i drugim). Fabrički akumulator herojskih 10 godina i 11 mjeseci izdržao.

Jedan blaži kontakt u saobraćaju u Sarajevu...zadnji branik je platio ceh sa ogrebotnima i ofarban je. Ostalo standardni tragovi ljubaznih i uviđavnih komšija po parkinzima.

Odustao u jednom momentu od motornog ulja elf jer mi se učinilo sumnjivim. Imao problem sa balansiranjem guma u više navrata, ali to je do neozbiljnih vulkanizera.

To je ono čega mogu da se sjetim trenutno.

Da li sam, iz ove perspektive, zadovoljan? Da, bez dileme. Da li je, iz ove perspektive, bilo bolje kupiti tada nekog Golfa peticu polovnog za slične pare? Ne, i danas to isto mislim. Da li bih danas kupio novu Daciju? Čisto sumnjam...za pare koje danas traže to mora biti bolje, ali to je samo moje mišljenje.

Komentari drugih ljudi su uglavnom pozitivni na udobnost i prostranost auta, cijenu pa i potrošnju...nema daciju neku reputaciju, ali nije baš ni da je najlošija. Znaju pametni, tj. iskusni.









#29
DACIA / Odg: Koliko ste presli svojom ...
Poslednja poruka Keka - 21.03.2024. - 06:41
 :lux:
#30
DACIA / Odg: Koliko ste presli svojom ...
Poslednja poruka speedo - 20.03.2024. - 22:09
Danas prešao u šestocifrene kilometre...godište maj 2011.

https://ibb.co/7QRjMnJ