Letnje gume

prethodna tema - sledeća tema

roolet

ima npr. nekih koje ne bih ni pomislio da uzmem - nankang, sunny, ali recimo u sloveniji prodavnice kod kojih srbi rado kupuju gume jer im izadje jeftinije su pune kineskih guma, dvadeset proizvodjaca. od svih, meni gt radial deluje ok, pored toga - vidjao sam ih dosta na terencima, prave one krampon gume, mada verujem da kod te vrste guma nije bitno kakva su svojstva, vec koliki su kramponi.
ove kostaju 20 nize od najjeftinijih barum, guma

saša61beograd

U čemu je razlika između Nankang i GT radial guma?
Ako treba da verujem,verovaću gumama na kojima se oduvek vozim (i moj otac i moji dedovi).
Danlop je napravio prvu auto gumu krajem 19.veka.Zašto im je trebalo 100 godina da smisle ovo što sad prave kad Kinezi to mogu za 5 godina.Valjda su Kinezi mnogo pametni,a Danlop i ostali nemaju pojma.
Ko nekritički navija za Kineze,ja mu želim da mu sve u životu bude "made in China".

roolet

vidis, ja sa dunlop imam vrlo lose iskustvo, klizao sam se na kisi kao na ledu, doduse bile su neke entry level dunlop gume
nisam nekritican, mislim da je 90% robe koja dolazi iz kine najlosijeg kvaliteta, ali upravo mi je namera da prepoznam ono sto spada u ovih 10%.

stav jednak tvom sam dozivljavao kada sam medju prvima hteo da probijem led i kupim daciju :)

Andrix

To sto su neki izmislili gumu, danas ne znaci da su vodeci u tome, mada sto se kineza tice tu je sve poznato, oni kopiraju sve, ali kvalitet u pneumaticima mislim da im je los
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

kiconix

Ja koristim ove već dve sezone a uskoro krećem i u treću.
http://www.rotex-tires.com/?q=content/rotex-r-716
Mane im do sada nisam našao, naravno pričamo o sasvim normalnoj vožnji, bez trkanja.
Odlične su i po suvom i po mokrom (bez obzira na količinu vode).
Inače, gume su kupljene polovne i na njima piše -made in china-.

roolet

koliko su te kostale, ako mozed da kazes?

kiconix

140e, 4 kom.
Naravno pre 2 god.

zac

Na novim sluzbenim kolima, koje sam zaduzivao dok sam vozio, uglavnom su fabricki stavljali Dunlop....skidao sam ih posle 10-15 000 km i bacao, zmaenjivale su ih Miselinke...  :whistling:

Andrix

Po meni Miselin su meke za nase uslove. drugu su jedva priznali pojavu klobuka posle 2000 km zbog rupa, a nije ni ostetio felnu niti se seca da je potrefio neku postenu rupu...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Loganovac

Ja to vidim drugačije. Ako govorimo o lošem kvalitetu puteva,  jedino što može donekle da smanji šokove koje vozilo i vozač doživljavaju je meka i elastična guma relativno visokog profila. Njena je primarna uloga (pored obezbeđenja dobre trakcije u svim situacijama) da upije većinu neravnina na putu. Dakle, meka guma je pravi izbor za naše puteve, jer bi u suprotnom slučaju ogibljenje posle relativno kratkog vremena bilo u čistilištu, na putu prema večnim lovištima. Pitanje je koliko meka guma može da podnese udarne rupe - sigurno manje od poludrvene. S druge strane, na vama je da se opredelite šta manje košta - guma ili spone, ramena, amortizeri i vaša kičma.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

roolet

moze meka, moze tvrda, samo da je ima :)

saša61beograd

U vezi ovoga što je napisao Loganovac.Moje felne su "14" i postoji zanimljiva opcija:175/80 14.Prečnik joj je oko 2% veći od fabričkih.I ima ih ponudi za relativno nisku cenu (Sava i sličo).
Niskoprofilna guma neosporno poboljšava preciznost upravljanja,ali na dobrim putevima!U Srbistanu je od toga važnije preživeti sve rupe,šahtove i ostalo.A koliko god pazio,znam da me negde čeka neko sra...

Zoran

Te gume se stavljaju na Golfa 4 i na Oktaviju. Da imam felge 14 ke to bi za mene bilo idealno riješenje.
Sam svoj gazda - vazda.

roolet

Vidim ja Zorane ti si odavno odustao od mode  :crazy:

kiconix

Vidim i da si ti malo pogrešio.
Na Oktaviu idu 195/65/15.
Uostalom kupiš 14 i turiš ove gume, rešen problem i imaš idealne dimenzije na kolima.