Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

Turbo

Te kopce bi trebalo da je set PK kaisa.
Zamena filtera klime 0,2 sata a goriva 0,3.
Filter klime zamenis za 5min. a filter goriva rodis mecku dok ga zamenis.
Bas im je cudna ova satnica.Jos pride i proba od 0,3 sata.

Rimad

#931
Mijenjali ti kočioni disk na 60000km  :hm: ?
Kočione pločice - 1kom? Zar ne bi trebala biti dva komada?
Koliko vidim i filter kabine je mijenjan. Zar se i to mora u ovlaštenom servisu?

Kažu, obavezno dopuniti tekućinu za brisače, da ti ne bi u ovlaštenom sipali  :Smiley: .

hobbista

- Mala je to cena za set PK sa španerom  :ces:
- 4,8lit Castrol edge - u koji motor staje 4.8? Castrol+ovlašćeni servis Renault?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

speedo

Ne kapiram ovu prvu stavku 1.3 sata za servisni pregled!? Kakav pregled i čega? Ispod je uredno naveden (i naplaćen) tajming za sve stavke sa računa. Ne kapiram šta je potrebno mimo toga, kakav pregled.

Dadokg

Na svakom servisu potrebno je obaviti i pregled vozila. To je to. Ona ček lista sa stavkama tipa pritisak u rezervnom točku,stanje limarije, itd, itd. Mislim da ta lista postoji i u servisnoj knjižici.

speedo

Da, u pravu si. Premda meni na četiri dosadašnja servisa niti je ko šta posebno zagledao, a još manje naplatio... Ovi su baš neki revnosni.

Dadokg





Evo kako to izgleda u mojoj knjizici. Jedino je sigurno da oni pregled naplate, čisto sumnjam da ga i obave.

hobbista

Malo sam prostudirao račun  :whistling:
Zamena zupčastog (bez pumpe vode) izađe oko 50€.
Kopča (koje dete li prevede ovako) jeste PK + španer. Sa porezom izađe 10.000 din što je otprilike cena.
Pregled je papren, dok nema stavke zamena ulja i filtera  :ne:

Ukoliko vlasnik nije izričito tražio da se pumpa vode ne zameni, ovo je njihov propust.
Sa druge strane, ne mogu da poverujem da su propustili da zamene pumpu vode, a iskoristili priliku da ošašave za diskove i pločice.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

ivanfic

Prilikom zakazivanja servisa naglasili su mi da se samo radi pregled vodene pumpe i ako se ustanovi da je u redu ne menja se do sledećeg servisa.
Pregled od 1950din je nešto što postoji i u prethodnim računima što znači da nije vezano za veliki servis nego za servis uopšte.
Stavka zamene ulja i filtera ne postoji na prethodnim računima (možda su ruke uključene u cenu materijala!?).

Pozvali su me da pitaju da li da zamene diskove i pločice (kao da sam mogao da kažem Neću) i uredno su mi ih spakovali za poneti.
(Otvoriću posebnu temu o diskovima, zato što mislim da nije mesto da pričamo ovde, a interesuje me na koliko ste ih menjali)

Poslednji mali servis koji sam radio na 45000km je iznosio 17000din, čisto da znate, a ovaj bi bez diskova i pločica koštao oko 57000din.

Ljota

Moj Logan je 2005 god. sa predjenih 72000 km. i vodenom pumpom-prva ugradnja! Svi servisi odradjeni u ovlascenom servisu! Pri svakom odlasku, podsetim ih da posebnu paznju obrate na vodenu pumpu i ako treba zamene je novom! Posle obavljenog pregleda odgovor je: "Vodena pumpa je u redu i nema potrebe za zamenom!"  :write: I tako........idemo dalje..............

Zoran

Baš me interesuje kako oni pogledaju vodenu pumpu u kakvom je stanju?
Jedino endoskop da imaju (mislim da sam potrefio naziv). Mislio sam na mini kameru koja se ugura kroz neku rupu.
Sam svoj gazda - vazda.

hobbista

Ako postoji problem na pumpi vode ona počne da curi.
Pogledaju da li ima tragova vode (antifriza) oko poklopca zupčastog i - to je to.

Ja volim da "ogolim" sve, odnosno da skinem poklopac zupčastog i pogledam da li ima tragova na semeringu.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

speedo

Pošto mi se bliži pet godina druženja sa Sanderom malo sam se raspitao oko cijena tzv. velikog servisa. Naginjao sam ka ovlaštenim servisima, međutim, razlika je ipak prevelika.

Ovnak Vitez kaže 850,00 KM (cca. 430 eur) u šta ulaze set zupčastog (278KM), set mikro remena (203KM), vodena pumpa (187KM), antifriz (30KM) i ruke (150KM), sve original reno. Jedino sam zaboravio pitati da li su dijelovi od zlata ili od srebra...
Beganović Zenica - 630KM (cca 320 eur) - set zupčastog Motrio 200KM, v. pumpa 145KM, pk remen (samo remen) 32KM, antifriz 3l (valjda se razblaži sa vodom) 30KM, diht masa 9,5 KM, ruke 120KM.
Guma M Sarajevo 600KM (malo preko 300 eur) sa original dijelovima ili 450KM sa zamjenskim (pretpostavljam Motrio), ali nisu mi precizirali pojedinačno sve.

Moj plan je zamijeniti garnituru zupčastog i pk remen. Španer i rolere pk remena ne, odnosno ako se utvrdi njihova neispravnost prilikom samog servisa. Razlog tome je prvenstveno mala kilometraža - 29 hiljada, a otprilike će ostati i isti tempo ubuduće.
Najveći problem mi je pronaći dovoljno stručnog i ozbiljnog majstora, a što se tiče dijelova najbliže sam odluci da kupim SKF set zupčastog (remen+španer+v.pumpa 130KM) i SKF pk remen oko 20-25KM. Antifriz bih uzeo ovaj originalni. Usto bih još odradio i podešavanje ventila i zamjenu kočione tečnosti, te pregled trapa i kočnica.

Takođe, na svim 1.4 motorima nisu isti svi dijelovi, pk remen je promijenjen sa 5PKxxx na 6PKxxx (kapiram da je proširen, ali ako griješim - ispravite me) i španer zupčastog je povećan (ranije prečnik oko 55mm, kasnije 70 i kusur mm). Kažu nekad tokom 2009. godine da je to urađeno, pa da se zna, cijene koje sam naveo su za moj auto - 2011. godište.

Kada i šta uradim javiću se sa rezultatima...

samsung

Ja bi to vozio jos god dve dana.....ti kaisevi su novi! Ja sam se se zeznuo i prpomenio kaiseve na nesto preko 20.000km i 8 godina i napravio gresku.....sve je bilo novo i nije pokazivalo znake posustajanja.
pozdrav iz St.Pazove

Zoran

Zupčasti, vodena pumpa i španer iz prve ugradnje su jako dobrog kvaliteta.
Ja sam ih zamijenio na 110 000 km , bili su u izvrsnom stanju. Ove zamjenske dijelove će na 60 000 km da mijenjam.
Sam svoj gazda - vazda.