Kilometraža

prethodna tema - sledeća tema

LeNgenda

Da ti budu pri ruci za ne daj Boze, ako sam dobro razumeo?
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Zoran

Upravo tako jer namjeravam Sandera zadržati desetak godina.

                                                                         Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

silent

Ta sajla moze da se zameni, onako pored puta? Jel' nije komplikovan zahvat?

Keka

Taksista,
Da li si imao problema sa step motorom i na kojoj kilometrazi si ga cistio?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


krle

Citat: silent poslato 25.09.2010. - 16:54
Ta sajla moze da se zameni, onako pored puta? Jel' nije komplikovan zahvat?
Može,uz malo akrobacija kod papučice kvačila. Od alata je potreban V-O ključ 10, a poželjna su dva.

Zoran

Na R5 sam je mijenjao na parkingu od trgovačkog centra za desetak minuta bez ikakvog alata jer je kvačilo bilo samopodesivo. Kod Dacije izgleda da je stvar slična.
  Kamion sam vozio bez kvačila pod teretom oko 60 km i to se može. Svakako je ljepše kada kvar blagovremeno i lako otkloniš.

                                                                                                                                                                  Zoran
Sam svoj gazda - vazda.

krle

  Može i bez alata, ali za "prvu pomoć".

taxista1974

Sajlu kvacila nije komplikovano zameniti, moj prijatelj mehanicar i ja za oko pola sata. Mada i nismo bili bas raspolozeni za rad. Potreban je odgovarajuci alat, a ako ga nema onda moraju dvojica. Step motor sam cistio prvi put nesto posle 300000, cisto preventivno, dok sam bio na jednom od servisa za plin. I tako nastavljam dalje, kilometraza je vec presla 469000 km  :to:

krle

#38
Citat: krle
Od alata je potrebno: dva viljuškasto okasta ključa 10; špicasta savijena klešta; ravna odvrtka;baterijska lampa.
Prvo uklonite tapacirung ispod instrument table (ko ima), vodeći računa da ne polomite plastišne kopče. Najbolje je da zavučete levu ruku u unutrašnjost i pritiskate kopču, a desnom rukom pomoću odvrtke istovremeno da istu izvlačite dok ne krene.Posle vam odvrtka nije potrebna možete kopču izvlačiti rukom. Uklonite i malu izolaciju na fajervolu koja je pričvšćena pomoću dve metalne opružne kopče.Tada ćete uočiti plastični završetak obloge sajle koji  na sebi ima dve žabice. Špicastim kleštima pritisnite žabice i oblogu sajle istisnite napolje. Sada je potrebno malo akrobacije  kako biste odspojili sajlu od papučice. Sedište vozača gurnite do kraja nazad legnite na pod kabine osvetlite unutrašnost i uočite pri vrhu papučice komande kvačila deo u vidu kružnog isečka. Odspojite sajlu. Posao olakšava činjenica da je papučica sve vreme pritisnuta na pod, pod dejstvom sile opruge. Sledeći korak je da odspojite oblogu sajle od nosača (plastična kopča) koji se nalazi negde ispod akumulatora. Napipajte rukom na nosaču deo koji viri i povucite ga 3-4mm ka sebi, nosač će se otvoriti sam.  Montiranje je lako i logično. Podešavanje uradite tako da vam je papučica kvačila u nivou  ili malo iznad nivoa sa papučicom kočnice.Pritegnite kontra navrtku i sve vratite na svoje mesto.

silent

Odlicno objasnjeno, korisno je znati ovo  :to:

Zoran

#40
Ljepota je imati ovakve informacije iz prve ruke, hvala.
Sam svoj gazda - vazda.

Jelenko

Taksista prijatelju do koliko si dogurao?Jel logisa jos u zivotu?
Ja sam tek na 90720 bez kvarova  :lux:

vujanovgoran

Taxista1974 je zadnji put bio prijavljen 23.04.2013., bilo bi dobro kada bi ga neko zamolio da nam kaze iskustva koja ima, kako je logisa i sl.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!