S&S sistem

prethodna tema - sledeća tema

saša61beograd

Ma ja to samo onako teoretišem.Logan mi je zaista (kao) nov i nemam nameru da ga uskoro menjam.

szs

Update xxy
Nakon http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=8889.msg187585#msg187585 i najzad lepog vremena, mogu da sumiram šta je OK a šta nije.
Nema pravila za dužinu vožnje kod mog auta. Nekada je samo 2x po 2km ili 2x25 a nekada i 800 u danu. Nema dana kada stoji. Od zamene akumulatora i porasta temperature preko nule auto se ponaša skoro pa idealno kako fabrika nalaže. Skoro...
Svaka vožnja duža od 1km aktivira S&S i auto se lepo gasi na svakom zaustavljanju. Čak i one kratke vožnje od radnje do radnje ili ženi do posla.  :lux:
E sad ono skoro  :gun:
Ni sada ne mogu da provalim zašto se dugme za gašenje S&S (pored ručne) ne aktivira uvek na prvi pritisak. To baš i ne nervira mene ali moju gospoJu jako. Ona ne voli S&S i kod nje je skoro uvek isključen.
To je verovatno ona priča oko software-a i čeka prvi servis kada ću reklamirati. Možda stigne dotle update.
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Goky

Kao što szs reče od kad je otoplilo Start&Stop se i posle kratkih vožnji aktivira. Jutros krećem na put, dolazim po kolegu stajem ispred kuće da ga sačekam S&S odradi svoje isključi auto i posle jedno pet minuta auto se upali sam od sebe, papuču kvačila tako nisam. Malo sam bio zbunjen tom njegovom akcijom.
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

slavko_bgd

To je normalno. S&S se aktivira na primer ako je napon akumulatora pao ispod zadatog napona. U jednoj rečenici: S&S ima svoje aktivatore i inhibitore, kojih ima mnogo, a vozač ne vidi ni jedan niti ima uticaja na bilo koji od njih.

Osim naravno pedale kvačila, ručice menjača i prekidača za uključenje/isključenje S&S-a.
To je u "nadležnosti" vozača, ostalo rade "digitroni".

Loganovac

Kako može da bude normalno da S&S pali motor sam od sebe?  :ces:
Razumem da gasi kad digitron to izračuna, ali valjda bi trebalo da sačeka pedalu kvačila da bi ponovo startovao?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

szs

Citat: Loganovac poslato 10.04.2017. - 07:30
Kako može da bude normalno da S&S pali motor sam od sebe?
Vrlo jednostavno. Malo sam izučavao sve što mi palo pod ruku o S&S. Ne samo Renoa nego i MB, BMW...
Negde nadjoh, mislim kod Rusa na nekom forumu, da kod novijih automobila preko 400 podataka ECU monitoriše i reguliše. Izmedju ostalog naravno i kondiciju akumulatora. Ne samo napon! Kondicija akumulatora je izmedju ostalog (kako ja skapirah) trend pada voltaže u nekom vremenskom intervalu a opet u nekoj formuli sa trenutnom potrošnjom koja se meri u tom trenutku.
Jbg iskomplikovali su ga baš baš

U Belgiji sam koristio taxi 35 dana i video da:
1) svi imaju S&S
2) svima radi BAR 150.000km bez problema (bio i jedan Logan)
3) povremeno se pali baš kao što reče koleza Goky iz "čistog mira" na semaforima
4) svi živi to shvataju kao normalno i belo me gledaju kad pitam da li ima problema sa tako čestim paljenima
5) čak sam video i na jednom SKUTERU koji je stajao u koloni pored. Bolesno al ajde. Ekologija :P
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Vihor

Tako je, probao, kad sa autom stojim i pričam sa komšikom, posle nekog vremena se auto pali, ali to nije sam od sebe, nešto skida sa akumulatora, napon ili šta god i na osnovu tih nekih podataka pali auto, naravno auto je van brzine i bez pritisnutog kvačila.
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Loganovac

J*bo ih S&S, ja najbolje obožavam da desnicom rukom okrenem ključ.  :c0:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Vihor

Novotarije, jbg, ali kad se navikne mozda je i dobro. Videcemo koliko ce akumulatori da traju.
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

silent

Mislim da je samo pitanje vremena kada će S&S sistem postati obavezan i kada više nećemo ni imati mogućnost da ga isključimo.

Veterinar

Jako brzo sam navikao na SS. Pokrene motor brže ako je uključeno sve živo (brisači, muzika, svetla...), što je i logično. Ne bi ja tu ništ' dir'o.

booky011

Dobra stvarčica za one koji imaju dubok džep i menjaju kola na tri godine.
Dokle se sve ide da običnom smrtniku izbije iz džepa i ono malo jada što ima. Samo ovog puta nisu u pitanju teroristi nego globalno zagrevanje.
Odavno je to vreme kad običan smrtnik mora samo da ćuti , klekne i p*ši . J*bo ih S&S !
Ako kaniš pobediti , nesmeš izgubiti !

eastcowboy

Citat: szs poslato 08.12.2016. - 17:58
Takvo premošćavanje prekidača MOŽDA može imati i neke loše strane?   :ne:
Pada mi na pamet da možda originalni alarm neće reagovati na otvaranje haube?
Ili pošto ECU to vidi kao "service mod" jer je otvorena hauba, možda neće odradjivati čišćenje FAP-a? Čisto nagadjanje ali MOŽDA?

Znam samo jedno sigurno. Kada smo ispitivali akumulator bez rada motora nije bila ista potrošnja sa otvorenom i zatvorenom bravom haube i to skoro za duplo. Pa smo zatvarali bravu šrafcigerom simulirajući haubu. Verovatno treba ECU za mnogo stvari. Pokušao sam da nadjem šemu sistema ali mrka kapa. Možda neko ima od forumaša?

then deactivate as here

Loganovac

Hmmm, ne izgleda mi da je to to. Da li si probao da ovime sprečiš aktiviranje S&S u svakoj narednoj vožnji?  :ces:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Goran25

Sada ga isključujem redovno zbog klime, inače nemam problem sa gašenjem auta prilikom stajanja.

Par puta mi se desilo jako kratko zaustavljanje gde nije registrovao pritisak kvačila pa sam morao da palim na ključ.