Kvalitet i cene gasa

prethodna tema - sledeća tema

Raja

Weekend popust, Knez na Pančevačkom putu, smer ka Beogradu 72,90.

Raja

Opet ja. Pre par dana vršena mi je redovna zamena filtera za TNG. Za divno čudo, nema prljavštine. Sipam gas na Sponitu, Zrenjaninski put ne znam broj, preko puta
Knez petrola. Makar devedeset odsto gasa sam tu sipao, ostatak koje kuda po malo dok ne stignem do Sponita. Ne mislim da ih reklamiram, niti mislim da imaju neki izuzetno
dobar gas, već eto, kao informacija "ne može da škodi a kad ne škodi...."

kapsid

Drugari,
vidim da sjevaju kritike prema NIS pumpama u Srbiji glede kvaliteta odnosno onečišćenosti  TNG-a,međutim ja vozim kad dobijem službeno auto koje ide na plin po godinu dana i sipam po preporuci i ljudi koji imaju auta na plin,i po preporuci majstora na NIS pumpi u Laktašima ili na Krajinapetrolovoj pumpi u Banjaluci(domaći distributer) jer svi upućuju da je u Banjaluci na tim dvima pumpama plin najkvalitetniji.Dosta puta su mi to i drugi ljudi potvrdili(neki slučajni koje sam sreo a ne iz mog okruženja).E sad se postavlja pitanje da li NIS u BiH distribuira plin iz drugog "izvora" u odnosu na onaj u Srbiji? :conf: :cekicem:
Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!

Raja

Nasuh juče TNG u Zemunu, na kraj Ulice cara Dušana xy, bivša MBG a sada Knez petrol pumpa. Toče isključivo gas i ima neki plinadžijski servis u okviru pumpe, cena 71,90.
Prilično povoljno, s' obzirom da se svugde po gradu cena vrti oko 76,oo dinara.

E da, još i to da dodam, desna strana, smer ka Bataji.

jasho

Ja u subotu prošlu Gile gas Vlaško polje 68,90 din, pri tom imaju na tu cenu popust četvrtkom od tri dinara, pa vi vidite! :wave:

dekiv68


nik

Knez petrol
Kumodraška Beograd
danas sipao 68,90

slavko_bgd

Citat: kapsid poslato 18.06.2017. - 18:59
Drugari,
vidim da sjevaju kritike prema NIS pumpama u Srbiji glede kvaliteta odnosno onečišćenosti  TNG-a,međutim ja vozim kad dobijem službeno auto koje ide na plin po godinu dana i sipam po preporuci i ljudi koji imaju auta na plin,i po preporuci majstora na NIS pumpi u Laktašima ili na Krajinapetrolovoj pumpi u Banjaluci(domaći distributer) jer svi upućuju da je u Banjaluci na tim dvima pumpama plin najkvalitetniji.Dosta puta su mi to i drugi ljudi potvrdili(neki slučajni koje sam sreo a ne iz mog okruženja). E sad se postavlja pitanje da li NIS u BiH distribuira plin iz drugog "izvora" u odnosu na onaj u Srbiji? :conf: :cekicem:


Srbija ima najveću akcizu na tng u okruženju (cca 330e/t po nekim podacima koje sam našao na netu u 02/2017) i u strukturi cene je i trošak markiranja goriva koji gas u okruženju nema. Hrvatska zaračunava po istom izvoru (http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/od-danas-vece-akcize-na-gorivo/mb0mhtx) podataka 26e/toni TNG-a , BiH ne naplaćuje akcizu. Znači, kad se iz maloprodajne cene gasa odbiju svi troškovi i dođe do cene FCO rafinerija (prosečno 39,49RSD/L... ili kg ?) - lako je zaključiti u kojoj državi ima prostora da se proizvede/uveze pa proda dobro rafinisan i kvalitetan autogas a ko je prinuđen da prodaje đubre od gasa. I to je možda objašnjenje zašto identična vozila Dacia sa fabričkim pogonom na gas u okruženju (na primer Hrvatska i BiH, prateći neke forume i vesti tokom prethodne zime) praktično nemaju nikakvih problema sa korišćenjem autogasa, dok se u Srbiji problemi javljaju na ultra - malim kilometražama i ponavljaju nakon intervencija. A svuda je zvanično važeći standard za EN589 .

saša61beograd

#1148
Svaki odgovor i komentar na ovaj post svodi se na politiku.Dakle,poštovani kolega Slavko,ostaćeš bez odgovora.Svi sve znamo i vidimo,pitanje je vremena kada ćemo nešto preduzeti.Možda TNG nije neki jak povod,ima i mnogo gorih stvari.Te stvari rešavaju se,narodnim žargonom rečeno,"kukom i motikom","govn*ivim motkama" i sličnim sofisticiranim metodama.

Keka

#1149
Ne bih se slozio da su prinudjeni da prodaju los gas, nego im je zinulo dupe za sto vecom zaradom bez obzira na nacin.

Cenovnom i prodajnom politikom (na stranu monopol) su sami krivi za pad prodaje, posledicno pad zarade, pa to nadomestaju na vrlo pogresan nacin.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


slavko_bgd

"DAKI-Petrol", potvrđena informacija da imaju relativno dobar gas. Drugar sipa najviše na njihovim pumpama. Neki dan smo zamenili filtere i otvorili njegov filter gasne faze nakon nekih 14kkm od zamene. Bio je crn i pun karbona ali bez ulja i smola unutra. To već dugo nisam video. To "crnilo" je iz isparivača i to je po meni normalno da se pojavi u filteru. Uređaj je "Landi", osim isparivača  (motor je turbo) ima identične komponente kao kod Jaše na Sanderu. Uređaj je prešao oko 145000km ugrađen je početkom 2011 i za sada nema naznaka da nešto nije u redu. Injekori su mu nepristupačni a i nismo imali nešto puno vremena da ih skidamo, da vidimo ima li ili nema smole na diznama.  Imam negde sliku tog filtera nakon otvaranja, kad je nađem postaviću je ovde.
Nemam nigde u blizini Daki-Petrol da bih kod njih sipao , tako da mi i dalje ostaje opcija  OMV , Europetrol i Knez-Petrol.
Pa, videćemo...

bmiillan

evo malog doprinosa temi, gasni uredjaj lovato, "smole na tone"  :ranting:

kakve su bile dizne neću ni da pričam, sve ulepljeno, dok se auto dobro ne ugreje i "smola" ne popusti ne može da predje na gas.
nisam imao vremena da sve slikam, ovo sam uslikao na kraju

gumica deformisana od "smole", postala je tri broja veća

kvalitet na prvom mestu
nemoj na silu uzmi veci cekic

slavko_bgd

Uređaj Landi, filter FL781 bulpren, prešao cca 15000km...

jasho

Gile gas Vlasko polje, Mladenovac

Raja

Pa jasho, nemoj to da mi radiš, ja ga plaćam 73,90 na Zrenjanincu.  :doh: Gde ti je taj Gile gas by Vlaško Polje , Mladenovac?






Nemoj samo da mi kažeš: "Pa u Vlaškom Polju kod Mladenovca."   :Smiley: