DPF (FAP) filter, lična iskustva?

prethodna tema - sledeća tema

Saputnik

Pretražio sam forum na ovu temu, ali nisam našao ništa, pa eto da pitam; ima li neko loša iskustva sa ovim famoznim filterom na Euro 5 dizel motorima? Je li neko skinuo taj filter, na svoju ruku ili u servisu?

Po internetu nalazim opise svakojakih problema koje uzrokuju, ali sam htio da čujem iz prve ruke. Evo i ovaj skorašnji tekst iz Hrvatske ukazuje na probleme, evo ga u attachmentu.

Filter je u suštini tu samo da bi se zadovoljili EU propisi o kvalitetu izduvnih gasova, a pošto se zna koliko nas na Balkanu brine ta tematika, kontam da je to samo smetnja, što neko reče, motor se s tim filterom ponaša kao da tebe neko tjera da trčiš a pritom ti stiska nos...

Andrix

Po drugim forumima itekako je ziva rasprava oko ovih filtera, jer prave problema ljudima, npr, na opelu, fijatu, lanciji, sto ja znam.Jos jedna problematika zbog naseg loseg goriva, mada koliko znam verzije Logana nemaju ovaj filter.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Saputnik

Citat: hibernacija poslato 23.09.2013. - 13:42mada koliko znam verzije Logana nemaju ovaj filter.

E, a meni čovjek u salonu Dacie reče da imaju, zato i pitam...  :conf:

ivan-bgd

Novi dizel motori koji se ubacuju u dacie tj oni od 90 ks imaju dpf filter ili filter čestica.Kada se ovaj filter odbaci-demontira mora da se reprogramira komp. na vozilu da bi to sve funkcionisalo kako treba.Ako se ubaci loš program e onda je teška zajebancija.Auto se guši,neće da ide,izbacuje plav dim itd.....ovo je priča o pežou 307 hdi koji je drugar kupio a dpf izbačen.Mada postoje servisi koji mogu da ga servisiraju-očiste.Međutim on je oko 150000 zreo za menjanje a to nije ni malo jeftin sport.....

vujanovgoran

DPF filter (filter krutih cestica) imaju i Novi Logan 55kw 75KS motor je 1,5dci K9K612, to mu je izgleda jedina losa tacka, sada sam na 11000km i ne razmisljam o njemu. Ako je tacno da na oko 150000km prave problem, onda cu svakih 10000km ostaviti sa strane 10-15€ i problem resen.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Andrix

Ima resenja i za to, na auto-put pa po gasu i trebalo bi sve da sagori i izbaci napolje, koliko sam video kod drugih kola.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

DarioGTI

Navodno da se ti FAP filteri mogu softwerski regenerirati, odnosno ima neka fora u programu da uključi regeneraciju tih čelija?  :ne: :ne:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

ivan-bgd

Ima,ali ni to ne može večito i više puta.Koliko sam čuo iz priče do tri puta se može raditi ,,servis,, na dpf-u.

stanci

Renaultov DPF filter krutih cestica je skoro vecan, dogorevaju samo creva i senzori temperature oko njega, zbog 600 stepeni celzijusa na kojoj se vrsi proces regeneracije. Proces je jedinstven kod Renaulta i vrsi se pomocu promene takta rada pete dizne koja ubacuje gorivo u DPF i przi cestice i nema nikakvih aditiva i slicno.