Propusti i neprofesionalnost ovlašćenih DACIA servisa - slučajno ili ne?

prethodna tema - sledeća tema

ppejic

Elem, pre nekih mesec dana ugradio sam sistem za pogon na TNG, istovremeno odradio i prvi redovan servis (na 1god, 7kkm)

Preuzeo ja kola, i prvo sto sam primetio je ustipana diht guma poklipca kucista filtera vazduha na mestu na kom ulazi crevo. Pomislim, ajde, kada bude 1000km i redovan pregled ugradjenog TNGa, prijavicu ovu glupost. Meedjutim, u voznji posle nekog vremena, poceli su se cuti neki "rezonirajuci" zvuci. Podignem haubu...imam sta videti:
1. ispalo crevo za usis vazduha na poziciji iza fara,
2. ne postoji jedna od dve matice koje drze "kazance" rashladne tecnosti.

Odmah odjurim u servis, debelo ih nagrdim, oni manji od makovog zrna (vec su jednom intervenisali iz Renault Nissana). Izvine se i pogledaju sve ostalo, kazu sve je ostalo u redu.

Danas (posle 300km) otvorim ja haubu primetim manjak rashladne tecnosti. Pocnem prepipavati "T" tazvodnike koje su ubacivali zbog ugradnje TNG, i nadjem da jedan curi. To, nije kraj. Dok sam trazio gde curi, primetim ja jedno slepo "crevo" koje sam i ranije vidjao (ima beli zavrsetak, a pocinje iz menjaca) kako slobodno visi i oslanja se na ostala creva. Setim se da je ono bilo pricvrsceno na neko od "vodenih" creva za kabinu. Ladno ga ostavili da visi. Kako ono ima svoju zakacaljku, vratio sam ga na mesto.

Mislim, sta reci?

Nisljije, pogodite o kom servisu je rec. Iamte 50% sansi.

Peja

Keka

Sve dok ima samo 2 ovlascena servisa, moci ce tako da rade.
kad ih bude bilo 22, onda ce se klati za musterije.

Cuo sam da iz renault Nissana povremeno zovu da provere kako su musterije zadovoljne, mene nikad nisu zvali da im kazem par reci.... :palica:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

Obzirom da sam zbog problema curenja ulja, dva puta zvao Renault Nissan Srbija, pa na kraju kontaktirao i Hrvate, resili su konacno taj problem, a u sredu me zvali iz Beograda da me pitaju da li sam sada zadovoljan!?!?!?

Jbt! Ko da ja isterujem ćef, pa da li sam sada zadovoljan!

Peja

krle

Pa zovu povremeno, naročito ako se prvi put pojavite u nekom servisu. Obično ih interesuje da li ste zadovoljni uslugom.

E da su me zvali na početku, imali bi šta da čuju.

DarioGTI

Evo sto se mom ocu desilo na redovnom servisu na nekih 20 000km, nesjecam se vise tocno kad je to bilo, ali uglavnom...
radi se o MCV 1.6 16v LPG Laureate

tamo u servisu imaju ko jedan papir - radni nalog - i na njemu tocke koje treba pregledat - stanje ulja motora, kocnica, tekucine za stakla, visina farova, tlak guma(svaka pojedinacno, i rezervna! )....

sve je to "pregledano" i krene stari to platit i vidi na tom dokumentu pise: provjeren i podesen tlak u svih 5 pneumatika(svaki pneumatik/guma ima zasebno mjesto za kvacicu - ko fol pregledano)
kaze moj stari: jako ljepo od vas sto se mi napumpali svih 5 guma - ali ja nemam rezervnu, vec imam rezervar od plina umjesto rezervne gume...

oni su se zacrvenili ko paradajz, i nisu znali sta bi rekli....


napominjem da se radi o ovlastenom servisu!
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Keka

Eto, taman sam rekao da ne zovu, kad ono zovu....interesuju se da li sam zadovoljan itd itd....Ja taman poceo da pljujem kad ribica kaze da ih ne zanimaju drugi servisi nego onaj gde sam bio poslednji put  :doh: no rekao sam im da su skupi, ali su OK u Vidakovicu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Drinski67

Logan 1.5DCI, Laureat pack New Edition od 2006
Opel Kadet 1.6D 86' godiste do 2006

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Daniel

Da i ja doprinesem ovoj temi.
KAo sto vec znate, uoci sam neke procese nalik rdji ili cemu vec na desnom zadnjem krilu.
Obratio sam se Zivi u PA, kod koga servisiram kola. Dobio sam info da se obratim u Kompresor ili HIT, posto je u procesu sertifikacija servisa odnosno lakirernica u kome KOsanic iz PA nece navodno  biti. Lakirernice koliko sam shvatio moraju da budu u okviru servisa.

Elem, posto HIT zaobilazim u sirokom krugu pozvao sam Kompresor.
Ljubazno su mi uzeli broj sasije i pogledali u bazi podataka biografiju mog logana. Na zalost, i oni su jos uvek u "procesu" sertifikacije pa ne mogu sanirati nista.

Ali dolazimo do JAKO interesantnih podataka.

U bazi stoji da je za moj logan na OTS-u kod KOsanica 28.07.2008 godine preporuceno postavljanje zastitinih lajsni, i IZVRSENO postavljanje istih.
Takodje, skrenutna mi je paznja za naredni OTS koji sam vec odavno trebao da izvrsim, a tice se dodatne zastite vrata. To svaki ovlasceni servis treba da obavesti vlasnike logana iz serije koja spada u ovaj OTS, i to bi trebalo da se njima pojavi po prvi put kad unesu broj sasije, sto mislim da rade kod redovnih servisa.

Naknadno, utvrdjujem ne postojanje voska na mestima koja su navedena u zvanicnoj tehnickoj noti, sto sam i dokumentovao slikama.
Nakon saznanja svih ovih detalja, obracam se na broj sluzbe za brigu o korisnicima, onaj novi br 0800.
Nakon sto sam izneo sve ove podatke, i sotavio broj telefona, prijatan zenski glas me je obavestio da sto pre posetim HIT i obratim se nekom gospodinu KOvacevicu. Takodje me je taj prijatan glas uveravao da ce nakon provere sve biti sanirano, greske ispravljane i vraceno u prvobitno stanje uz pomoc strucnog kadra i nove renault opreme.

Moja malenkost dolazi do zakljucka da je ucinjeno neekoliko propusta koja su direktno mogla doprineti ovom procesu na desnom krilu. Ti propusti, neprofesionalnost i nepridrzavanje preporuka proizvodjaca mogu navesti u nekoliko redova.

1. Propust ovlascenog lakirera koji nije ugradio lajsne a naveo je u bazu da je iste postavio i da se nakon pregleda preporucuje postavljanje istih
2. NAkon pregleda koseva, nema voska na mestima za koje tehnicka nota navodi da treba da se ubrizga
3. Nisam upucen na dodatni OTS u kome bi se voskirala samo vrata-propust ovlascenog servisa gde odrzavam auto

Zakljucak koji mogu da izvedem je da taj OTS ili uopste nije uradjen, ili je uradjen ofrlje, za sta je neko uzeo novac od Dacie kao i novac za lajsne. Niosam upucen na drugi obavezni OTS.
Stoga opravdano mogu tvrditi da porcesi koji pocinju na mom desnom krilu su direktna posledica ovih propusta ili kako vec da ih nazovem, i da sam kao klijent direktno veoma ostecen.
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=1077.0


------------------------------------------------------------------E D I T -------------------------------------------------------------------
Danas sam zvao doticnog gospodina Kovacevica u HIT auto, kao sto mi je sluzba za brigu o korisnicima rekla. Preporucujem da ako ikad budete upuceni na ovog gospodina, istog zaobidjete!!
Sta da Vam kazem, besniji sam vise nego kad sam saznao da su me debelo zakinuli na OTS.
Pokusacu da budem kratak.
Gospodin KOvacevic se otvoreno za*ebava sa klijentom. Sto su pobogu oni dali Vama moj broj. Meni je direktor taj i taj i placame taj i , a njih placa reno-nisan Srbi. Katastrofa Idite u Jagodinu, Zajecar......itd i oni su ovlasceni servisi. :agr:   WTF?!?!?!?
Odgovorio sam mu da mogu da odem i do servisa u Budimpesti ako njega mrzi da radi!!

Na pomen Auto Zive pocinje da mi prica gluposti u vezi Zive. Predilazi iznosenju mog problema sa stvarima koje mene NE INTERESUJU. Kao Ziva 3 godine nije resio jedan problem, Ziva Vas je zas zeznuo pa zovete mene.Ziva uzima pare, pa kad nesto ne valja salje kod nas..... itd  Katastrofa!!!
Sve vreme namece to da ja ako nisam odrzavao auto u ovlascenom servisu nemam garancije, a ima broj sasije ispred sebe i pre toga sam mu rekao da je auto iskljucivo odrzavam u ovlascenom servisu u Ato Ziva.

Dalje mu nista nije sporno sto nema voska, jer eto, vosak se nanosi nakon procene stanja, isto kao i lajsne valjda koje je procenjeno da treba da se stave a NISU.  Jos postavlja pitanje moje garancije posto mi nije uradjen OTS na kome treba da se voskiraju vrata.  :mad6:
Na pitanje sta sada kada su ti procesi zapoceli i ako s posledica toga sto taj OTS nije uradjen kako treba, on se bukvalno smeje.
Dodjite, auto ostavite, sredicemo, postavicemo i lajsne ako hocete i to je to.

Ljudi, posle ovog sam u jos vecoj dilemi da li uopste da idem tamo!!!!!!!!!!!!!!!  :conf:



The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

ppejic

Lepo am ti dao meil gospodje Frkač u Hrvatskoj. Jadni smo i kada nam jedino iz susednih yemalja mogu resiti problrm.

Kao meni.

Peja

Daniel

The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

stalker

Citat: ppejic poslato 08.02.2010. - 12:07
Lepo am ti dao meil gospodje Frkač u Hrvatskoj. Jadni smo i kada nam jedino iz susednih yemalja mogu resiti problrm.

Kao meni.

Peja

Gospođa Biserka na ovim prostorima nije baš poznata po susretljivosti. Kad je meni nešto trebalo nije se je moglo dobit na telefon a na mailove nikad nije došao odgovor.  :agr:
A moj slučaj nije usamljen jer slična iskustva imaju i još neki članovi renault foruma.
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

ppejic

U stvari, nisam ja nju kontaktirao nego ona mene :) Ja sam kontaktirao Renault Nissan Hrvatska. Oni su iznad srpskog po staresinstvu.

Postupak je sledeci.

1.Popunite formular http://www.renault.hr/Kontakt/lead-gen/index.jsp Opisite Vas problem stikliranjem opcije "Želim detaljnije opisati moj upit "
2.Navedite VIN.... i opsite na sta se zalite.
3.Kako u ponudjenom obaveznim opcija za tip vozila nema Logan/Sandero stiklirajte bilo sta.

Posle toga mi se pomenuta gospodja, kojoj sam veoma zahvalan jer je ubrzala resavanje mog problema, javila mailom i trazila dodatne podatke.

Postoji i varijanta da su odreagovali na moju pisanu zalbu-prituzbu koju sam poslao mom ovlascenom servisu u gradu, Renault Nissanu Srbiji i Hrvatskoj

Najvazije je sledece: Ne odustajte od svojih prava, i to ste platili kupovinom vozila!

Peja

krle

Citat: Daniel poslato 08.02.2010. - 09:36
-U bazi stoji da je za moj logan na OTS-u kod KOsanica 28.07.2008 godine preporuceno postavljanje zastitinih lajsni, 
-Gospodin KOvacevic se otvoreno za*ebava sa klijentom ...Idite u Jagodinu, Zajecar......itd i oni su ovlasceni servisi.
-Ziva uzima pare, pa kad nesto ne valja salje kod nas.....

- Ovako nešto, verovatno, mogu i ja da očekujem. Kod mene je ubačen vosak u vrata. Za ovo sam siguran jer je vosak cureo iz njih. Nisam upozoren za drugi OTS i o ovome ću prvom prilikom  ozbiljno da popričam sa serviserom, odnosno Živom.

-Ovakav stav g.Kovačevića dovoljno govori o njihovoj poslovnosti. Ja ću da idem za moje pare u koji god hoću ovlašćeni servis, pa makar u Suboticu ili Vranje. Moj izbor.

-Ovako nešto sam već čuo od njih za drugog servisera kada sam preuzimao kola sa prvog servisa. Nabijali su "na nos" čoveku sa severa Vojvodine zašto ne održava kola kod njih. Igrom slučaja čovek je imao kvar dok je bio u Beogradu.   Po njima oni su najbolji i "već im je preko glave da rešavaju tuđe brljotne". 


Daniele mislim da u Hit-u jedino možeš ozbiljno da porazgovaraš sa Draganom (mislim da se preziva Jevtić) šefom limara.

Uostalom ,AC Marković ima svoju lakirnicu sa  komorom. Obrati se i njima. 

Uradi i ovo što je Peja predložio.

Daniel

Zvao sam dana ponovo Renault-NIsan-Dacia sluzbu za odnose sa kupcima nakon onog predivnog razgovora sa gospodinom Kovacevicem.
Doticna nije mogla da veruje sta govorim a ponovila mi je da joj je licno doticni rekao da se obratim njima za problem.
Zvala me je nakon 20-tak minuta i izvinjavala se, i rekla kako su sada svi u HIT-u upoznati sa ovim problemom, kako se i doticni gosodin izvinjava i da insistiraju da dodjem u njihvom servis da ce sve biti reseno profesionalno.
Zeni svaka cast, brz odgovor kao i u petak.
U HIT nejdem, a sada se vise uopste ne radi o tome da ko ce to meni da uradi i gde, radi se o principu i o tome da sam ja kao kupac zavrnut na servisu i da sada mogu slobodno da predpostavim da ovi problemi poticu od nebrige ovlascenog servisa i da je moguce da ja imam dalekoseznije posledice od ovoga.

A sto se tice Pejinog predloga, naravno da cu da uradim. Udaricu jos na par mesta pa neka vide.
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.