AK Kompresor, Beograd - kartica za popuste

prethodna tema - sledeća tema

sphex

Pazario sam sandera u AK Kompresoru pre jedno 8/9 meseci i evo skoro mi stiglo pismo i kartica od njih sa kojom imam pravo prečeg pregleda i popuste na usluge, servis i sl (5 i 10%). Pogledaću još kući pa javljam tačne detalje.
Lep marketing  :cul:
we brake for nobody!

david

#1
U Hitu su davali 10% na kupovinu delova i opreme u njihovoj prodavnici prvih godinu dana..

MajorSoul

Vise ne daju nista..  :c0:
Lep gest od Kompresora  :to:
:wind:
..need more buttons..

sphex

Evo konačno da pogledam šta sam dobio ;)
znači kartica (lojalnosti) omogućava:
- popust od 5% na rezervne delove;
- popust od 10% na usluge;
- prioritet prilikom zakazivanja servisnih usluga.
Prilikom zakazivanja servisa i plaćanja istih napominje se prijemnom savetniku posedovanje kartice i saopštava se broj sa nje.

Eto, pa još malo do prvog servisa......
we brake for nobody!

Svarog

Moja iskustva s Kmpresorom su takođe pozitivna, premda do sada nisam imao potrebu za ozbiljnim susretima sa serviserima.

air7

Evo moje iskustvo sa kompresorom:
Pri kupovini vozilo je kasnilo par dana. Kada sam startovao auto zatim ugasio,na instrument tabli kazaljka za br. obrtaja se svaki put blokira i zaglavi. Prodavac me je uveravao da je to "mozda" normalno kod "jeftinijih base modela". Pitao sam ga lepo "Jel vi mislite da sam ja majmun?", malo iznerviran prodavac je pozvao servisera koji je odmah zamenio osigurac, i na neki nacin resetovao tablu. Posle par meseci krece pakao, pri kocenju se cuje krckanje. Vodio sam auto 4-5 puta i svaki put bi "popravili", to bi radilo nedelju dana pa opet. Na kraju je sef servisa video da je ploca koja cuva motor odozdo, ulubljena (znaci uvalili su mi felericno vozilo).
Takodjer sam jednom vozio u kod Markovica gde su mi napravili frku sa kvacilom (nekako skratili....).

Aleks

Mozda da odes u neki treci servis? Mozda van Beograda?  :ne:

cika mili

Ovlašćeni servisi? Može im se fušerisati, baš ih briga. Kupiš novo auto, dobiješ 2,3 ili 5 godina garancije i moraš im doći na "vratanca". Opravdano nisi zadovoljan s jednim, i naljućen kažeš "idem kod drugog", dok nezadovoljne mušterije tog "drugog" idu kod ovog  "prvog", a oni zadovoljno trljaju ruke. U Kompresoru su mi na prvom redovnom servisu u motor 1.6/16v ulili 5.1 litara ELF EVOLUTION SXR 5W40 ulja, a na drugom 4.8 litara CASTROL MAGNATEC  5W40. Pričam to komšiji mehaničaru. Kaže "čini mi se da ide manje od 5 litara ulja u taj motor". Je li moguće da je dozvoljena tolika tolerancija?

zac

Zbog takvih majstora u kompresoru, meni je procureo semering... od viska ulja.  :ljut:

saša61beograd

Mnogo si strog,nije samo od toga procureo.Procureo je zbog majstora na liniji sklapanja motora koji su stavili neodgovarajući deo (ti to dobro znaš,često odgledam tvoj tutorijal).
Meni su upravo u Kompresoru iz dva pokušaja rešili curenje,da ne ureknem,suvo je već dve godine.Šta su i kako radili,ne znam,ja sam im rekao da je problem u lančaniku uljne pumpe a oni su to ionako znali.Zbog tog zahvata odložio sam veliki servis za dve godine jer su mi zamenili i zupčasti i linijski kaiš (za linijski sam siguran,za zupčasti se nadam).
Višak ulja nastaje zato što sipaju maksimum koji propisuje fabrika,a verovatno zbog žurbe ne sačekaju da staro ulje potpuno iscuri (posebno ako ispuštaju ulje koje nije dovoljno zagrejano).
Niti ih nešto posebno mrzim (ipak su mi nešto u garanciji uradili) niti sam ikad više otišao kod njih.Mislim da su ipak manje zlo od Hit-a.

cika mili

Prošle godine na parkingu mi priđe čiča, vlasnika Generationa. Reče da su mu u Kompresoru ulili više ulja, da to namjerno rade, pa izbija na semeringu, te da je on sam vadio višak. Je li namjerno ili je stvar nemara, ne bih mogao reći.

Loganovac

Ja bih mogao reći - u pitanju su neargumentovana nagađanja (možda s pravom) frustriranih mušterija. Nemam želju nikoga da branim, tim pre što nikada nisam ni bio u bilo kakvom kontaktu sa bilo kim iz Kompresora, ali nije korektno iznositi ovakve tvrdnje bez, u najmanju ruku, ličnog iskustva.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

hobbista

Citat: saša61beograd poslato 16.04.2013. - 09:43
Višak ulja nastaje zato što sipaju maksimum koji propisuje fabrika,a verovatno zbog žurbe ne sačekaju da staro ulje potpuno iscuri (posebno ako ispuštaju ulje koje nije dovoljno zagrejano).

Dodao bih na ovo da fabrika propisuje kolicinu ulja na kompletno prazan motor. Ne treba zaboraviti da i u magistralama, kao i u glavi, uvek ostaje neka kolicina ulja.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zac

Citat: saša61beograd poslato 16.04.2013. - 09:43
Mnogo si strog,nije samo od toga procureo.Procureo je zbog majstora na liniji sklapanja motora koji su stavili neodgovarajući deo (ti to dobro znaš,često odgledam tvoj tutorijal).

Tacno je da je lancanik uljne pumpe glavni krivac, ali isto tako, mislim da je visak ulja u tom momentu ubrzao proces, nezaptivenost semeringa, posto mi se to desilo na oko 5000 km. na satu. Ja sam sa tim curenjem vozio jos 35 000 km.... curenje se pojavilo bas posle tog servisa.....
Da ste bili samnom, tada, i da ste videli klinca koji mi je radio servis ne bi tako pricali...... mali kao da je na praksi, sto kazu, ni gumu na biciklu da mu covek ne poveri na pumpanje.... od tada, cao servisi...