Parking senzori

prethodna tema - sledeća tema

Vihor

otkud znam, tako su mi rekli, mozda je malo bezveze, narocito kad polazim na semaforu npr
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

scepo

Kakva su vaša iskustva sa Witson parking senzorima ?? Koje preporučujete ?

staracstol

@scepo: imam te Witson na Yugasinu i mogu ti prijaviti da su bar 10x bolji od ovih oridjidji Dacijinih. Ne smetaju im ni kisa ni sneg, precizno mere i evo skoro 2 god bez problema sljakaju. Pre montaze dobro prouci uputstvo za montazu jer majstori imaju obicaj da buse gde im se svidja a u uputstvu je napomenuto koji su razmaci izmedju senzora, koja je minimalna visina itd

stalker

www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

scepo

#49
Mislio sam na ove - http://www.tehnomanija.rs/index.php?mod=catalog&op=product&product_id=15565 , pa rekoh da li njih da kupim ?
staracstol zahvaljujem na odgovoru  :to: , sandero je mnogo pregledniji od logana ali opet ne mogu da mu uhvatim skroz dimenzije kad idem u rikverc ....

staracstol

@scepo: Veruj mi da je Yugo jos pregledniji pa sam ukapirao da kad mislis da si udario u kontejner do njega zapravo ima 70cm. Ti senzori su jako prakticna i jeftina stvar i stvarno je sramota sto ih ne ugradjuju u sva kola jos u fabrici.

ppejic

Cim istekne garantni rok odradicu izmedju ostalog i parking senzore.


Peja

LeNgenda

Kod hatch-ova slabo ima vajde sa parking senzorima, jeste i njima guza visoko, ali moze se proceniti npr. kad vam gornja ivica maske hladnjaka vozila iza vas potone ispod vaseg zadnjeg brisaca i onda se pogledom "penjete" uz njegovu haubu jos minimum pola metra, pa tek onda postaje kriticno. Parking senzori, ako se ne varam, konstantno piste na pola metra od prepreke jer su "slepi" na manjim udaljenostima. To bas i nije od neke koristi za manevrisanje "u dlaku".

Ja sam se skoro vadio iz jednog tesnaca gde napred do drveta ima 30-ak cm, iza do genijalca koji me je blokirao nekih 60-70 cm, a do auta sa moje leve strane isto toliko. Srecom, desno od mene jedno i po parking mesto prazno. Lomio sam se napred-nazad dobrih 5 minuta, taman kad mislim da cu da ga zveknem zadnjicom, rucna, izadjem, pogledam, a ono jos pola metra. Onda sam se "penjao" pogledom uz haubu i iz jedno tri-cetiri pokusaja i sa motanjem u mestu, ja se izbavih, a i ovog genijalca iza mene postedeh neprijatnosti. Srecom, drvo bese tanko, pa sam proturio levi cosak pored njega nekako.

U ovakvoj situaciji od parking senzora nema vajde, ni prednjih, ni zadnjih jer bi pistali prakticno cim bih ubacio u rikverc. Za visoke i guzate, mozda, za npr. Sandera, jok.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

stalker

Ne bi tvrdio da je sve baš tako. Kad parking senzore imaš više skoro 5 godina naučiš ih koristiti za parkiranje "u dlaku". Kad mi na displayu prikaže 40 cm onda vrlo lako odredim koliko je tih 40 cm bez osvrtanja i gledanja kroz zadnju šoferšajbu. U mom pretrpanom naselju s kroničnim nedostatkom parking mjesta često parkiram rikvercom između dva auta kad je mjesto jedva metar duže od auta. Treba se malo promučiti i nekoliko puta naprijed-natrag ali se uđe bez da se nasloni na onog ispred ni onog iza.  :c0:
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

scepo

#54
Citat: LeNgenda poslato 16.03.2010. - 13:48
Kod hatch-ova slabo ima vajde sa parking senzorima, jeste i njima guza visoko, ali moze se proceniti npr. kad vam gornja ivica maske hladnjaka vozila iza vas potone ispod vaseg zadnjeg brisaca i onda se pogledom "penjete" uz njegovu haubu jos minimum pola metra, pa tek onda postaje kriticno. Parking senzori, ako se ne varam, konstantno piste na pola metra od prepreke jer su "slepi" na manjim udaljenostima. To bas i nije od neke koristi za manevrisanje "u dlaku".

Ja sam se skoro vadio iz jednog tesnaca gde napred do drveta ima 30-ak cm, iza do genijalca koji me je blokirao nekih 60-70 cm, a do auta sa moje leve strane isto toliko. Srecom, desno od mene jedno i po parking mesto prazno. Lomio sam se napred-nazad dobrih 5 minuta, taman kad mislim da cu da ga zveknem zadnjicom, rucna, izadjem, pogledam, a ono jos pola metra. Onda sam se "penjao" pogledom uz haubu i iz jedno tri-cetiri pokusaja i sa motanjem u mestu, ja se izbavih, a i ovog genijalca iza mene postedeh neprijatnosti. Srecom, drvo bese tanko, pa sam proturio levi cosak pored njega nekako.

U ovakvoj situaciji od parking senzora nema vajde, ni prednjih, ni zadnjih jer bi pistali prakticno cim bih ubacio u rikverc. Za visoke i guzate, mozda, za npr. Sandera, jok.

Ista situacija zbog koje ću ubaciti senzore , prošlo auto koje sam vozio godinama opel astra sam bio tako svikao da sam ga mogao u santimetar parkirat , dok je situacija sa stepway-om koji je malo uzdignut po meni drugačija.
staracstol potpuno se slažem , treba ih imat puno ti olakšaju  :to: . Ti si ugradio ove - Witson parking senzor W2 P209 (http://www.tehnomanija.rs/index.php?mod=catalog&op=product&product_id=15565) , jel ?

staracstol

#55
@scepo: Da, to su ti, cak sam ih na istom mestu kupio. Imam jos jedne iste takve koje cu da bacim na Dacu a ove oridjidji cu velikodusno pokloniti neprijatelju...

scepo

Citat: staracstol poslato 16.03.2010. - 21:59
@scepo: Da, to su ti, cak sam ih na istom mestu kupio. Imam jos jedne iste takve koje cu da bacim na Dacu a ove oridjidji cu velikodusno pokloniti neprijatelju...
:to: , za mjesec dana idem za BG , onda ću pravac Tehnomanija da ih uzmem  :cul:

petar313

#57
Nešto više od dva meseca su praking senzori džedžali u mom gepeku.

a sad su ugrađeni.  :woo-hoo:

Glavno uputstvo mi je bilo http://www.daciaclub.ro/Montare-senzori-de-parcare-t52952.html

ali mi se nije baš svidelo gde su provučene žice i nije u pitanju isti model senzora, pa sam morao da napravim i neke inovacije.

Za posao mi je trebalo nešto više od 2 (dva) sata.  Prvi sat je bilo zagledanje svake rupe u autu da bih video kuda da idu žice i da odlučim da li da skidam zadnji branik. (Ruke su mi bile masne od zaštitnog voska koji je kod mog auta previše primenjen.   :c: )

Čitava operacija je bila: "Triput meri jednom seci".

Glavni problem je bilo kontradiktorno uputstvo dobijeno uz senzore. Mislim da su Kinezi koji su prevodili na engleski napravili jedan copy-paste više . http://www.witson.com/db_picture/pro2/200509281648008120.pdf



za merenje sam uradio po slici a ignorisao sam "60-80cm" koje stoji ispod slike za postavljanja 4 senzora


na slici stoji da krajnji levi i krajnji desni senzor treba da budu 9-15 cm od kraja. Uzeo sam metar i video da mi odgovara da koristim L=130 cm. Znači 0,3L=39cm i 0,4L=52cm
Našao sam sredinu i 65cm od sredine levo i desno...


Bušenje nije problem.

Drugi problem je bio kako i kuda uvući žice.

Rešio sam da ne skidam branik, nego da provlačim žice kao što je uradio lik sa rumunskog foruma.

Na pola provlačenja sam primetio da mi je sve lako dotupno ako skinem zadnja svetla i svetlo registarske tablice.

Tad sam primetio i kuda je provučena žica za svetlo reg tablice i na trenutak pomislio da to koristim, ali sam odustao, jer je na levoj strani. (A, inače je lako dostupno kad se skine levo svetlo.)

Glavna razlka između mene i Rumuna je to što sam odlučio da ne koristim one velike otvore sa strane koji služe za odvod vazduha. Nego sam rešio da probušim plastični čep dole. Provučem žice i zalijem silikonom.





Zadovoljan sam urađenim. Senzor radi dobro i tačno pokazuje.
Jedino što sam primetio je da detektuje zidove garaže. Znači, oseća i na stranu. Verovatno zbog zakrivljenosti zadnjeg branika.
U kutiji su bile i četri silikonske gumice koje služe da se postave na senzor da bi ga ispravile, ali sam odučio da ne koristim to iz estetskih razloga.
Suštinski je važno da senzor nije nagnut ni dole ni gore.   

stalker

Ja sam do sada ugradio više senzora i iz iskustva sam vidio da nije mudro staviti ih preblizu vanjskom rubu auta. Upravo zbog toga ti prerano detektiraju prepreke pored auta (zid garaže, susjedno auto ...)
Idealan raspored za 4 senzora je širinu auta podijeliti na 4 jednaka dijela. Četvrtina širine čini razmak između senzora krajnji senzori da budu odmaknuti od rubova za osminu širine auta.

Inače petre svaka čast na trudu.  :hall: Vjerujem da će te dobro služiti.  :lux:
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

DarioGTI

Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)