Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom

prethodna tema - sledeća tema

dekiv68

#180
Citat: Veterinar poslato 24.02.2017. - 07:18
:to:  Nisam ni sumnjao da je Slavko pronašao rešenje. Kamo sreće da čovek ima pristup i ovim našim motorima...  :friends:

Nisam primetio da kod mene (0.9 motor) pištanje ima veze za količinom plina u rezervoaru, već samo sa temperaturom motora. Kao što sam pisao, nemogućnost da prebaci na plin je kada auto odstoji (zavisno od temperature napolju) pola sata-sat (pa i više) nakon vožnje, pa se onda pokrene motor.  :ne:

I ja mislim da nije presudna količina plina u boci. Jutros je prebacio na plin bez problema. Oko 15h, kad sam se vraćao sa posla, prebacio je bez problema sa benzina na plin, ali večeras kad sam se vraćao od roditelja (oko 2 sata pauze rada) proba da prebaci i poče da pišti. Na prvom stajanju s&s isključuje motor, ja resetujem na ključu i ponovo pišti kao da nema gasa a sijaju 3 diode (pređeno oko 135 km od punjenja do plovka). Na drugom stajanju, kad se dobrano zagrejao restart na ključu i prebacuje na plin.

Nadao sam se da postoji faktor ispiranja, ali izgleda da je pojava taloga kumulativna (ako je, uopšte, bilo kakav talog u pitanju) :dance:

Citat: jasho poslato 24.02.2017. - 13:07
http://www.informer.rs/vesti/zastitnik-potrosaca/120657/RENO-NISAN-NAM-PRODAJE-NEISPRAVNU-DACIJU-Kupci-sandera-pogonom-gas-IZLAZE-SERVISA


Malo laički i Informerski senzacionalistički, ali mislim da je dobro apropo rešenja problema. jedino me buni kako na Puntu plinski uređaj (BRC iz 2009. godine) perfektno funkcioniše bez obzira gde sipam plin iako je poslednji servis rađen još u avgustu 2011. godine od kada je pređeno 67k km :conf:

dekiv68

Danas prebacuje na plin bez problema. Kao da mu je problem da prebaci ako se dovoljno ne ohladi motor, recimo nakon 2-3 sata  :conf: ... i da li postoji faktor ispiranja po sipanju ispravnog plina :conf: 

Raja

Nema tu "oće piški, neće piški, oće kaki, neće kaki" auto mora da prebaci na plin svaki put. U protivnom, nije ispravno. Pravac servis!

Veterinar

Citat: Veterinar poslato 24.02.2017. - 07:18
Nemogućnost da prebaci na plin je kada auto odstoji (zavisno od temperature napolju) pola sata-sat (pa i više) nakon vožnje, pa se onda pokrene motor.

Videćemo kakva će situacija biti kada budu više dnevne temperature. Čisto da znaju oni koji imaju problem - ukoliko se pokrene motor i čuje se pištanje kao da nema plina (a plina ima), ugasiti auto, sačekati koji sekund i pokrenuti motor ponovo.
   

Keka

Da ugrade na tablu jedno restart dugme  :bonk:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


hobbista

K'o da je Microsoft softver u plinskom ECU  :doh:


:laugh:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

zipsilon

Terenski komerijalisti u Knjaz Milošu i dalje imaju problem sa plinskim uređajem u 500L turboB. I oni misle da je problem u kvalitetu plina, tj. da ima dosta primesa. Kažu da im je auto (bezmalo) više u servisu nego na putu. Nadam se da će ovaj problem naterati nadležne da uvedu red i u distribuciju TNG. Valjda će i Reno i Fiat da poguraju malo.

Goky

Možda je isti proizvođač gasnog uređaja pa na isti način reaguje na nečistoće u plinu.
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

astmario

Renault i Fiat imaju najveci broj prodatih uredjaja sa fabrickim plinom, otud je i normalno da ce za njih cuti da imaju probleme.
Sto se tice uredjaja verovatno jesi u pravu, ali koliko sam razumeo Slavka problem je i dalje u plinu jer taj isti uredjaj u EU prelazi stotine hiljada KM bez problema sa diznama. A i logicno je, vrhunski uredjaji koji pruzaju performanse gotovo slicne voznji na benzin uz minimalno vecu potrosnju zahtevaju izeuzetno precizne i fine dizne, otud i logicno da ce takve dizne biti sklonije zapusavanju kada do njih dospe nesto na sta se u Evropi uopste i ne racuna, ogromna kolicina necistoca koje pri isparivanju/ulasku u dizne kondenzuju lepljivu smolu po diznama i prave problem.
Drzavu boli uvo jer vecina TNG korniska u Srbiji koristi jeftine poljske uredjaje i dizne koji su daleko otporniji na ovaj problem pa je procenat zalbi verovatno i daje dovoljno mali da se sve zalbe mogu cusnuti pravo u fioku ako ih ima.
Tu je i problem dokazivanja da je smola nastala kao posledica sipanja TNG-a bas na odredjenoj pumpi, pogotovo uzevsi u obzir da se uzorkovanje kvaliteta ne moze vrstiti iz boce automobila vec samo na pumpama, a par dana je dovoljno da cela kolicina ode i pumpadzije dovezu novu cistiju turu plina.
Vec sam pomenuo da je u SAT-u pri radjenju analiza svo uzorkovanje vrseno na pumpama iz Novog Sada, a ako ne gresim to je pretezno uvozni plin dok probleme sa diznama i smolom uglavnom imamo mi u Beogradu i juznije.
Nesavrsenost sistema ili motora je po meni ziva glupost, za 7.godina Landi plin na 1.4 motoru u mom Sanderu je presao 81.000km bez ikakvih problema, a sada u 6 meseci 2 puta zavrsavam u servisu zbog zapusenih dizni.

mdbokic

Samo me zanima šta se desilo sa analizom smole koju je Alvirović tražio... već dve nedelje i ništa!!
Pitao sam ih na fejsu, nema odgovora.....

Dragan Logan

Baš čitam dačijin sajt. Nema više prodaje sa ugrađenim lpg. A ga naručio a treba da stigne do 1 maja . I šta sad?

Veterinar


Keka

Stici ce. Ako bude problema, trazis razliku u lovi nazad.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

@Dragan Logan
Ostajem pri preporuci - OMV pumpa. Nisam pokušavao da eksperimentišem sa drugim pumpama od poslednjih problema koje sam imao, sada sam na blizu 13000km i problema trenutno nema.  :ne:

mdbokic

Evo ja "već" mesec dana nemam problema, sipam isključivo na Mol pumpi (po preporuci lokalnih majstora)!!
Sipao ranije na Omv i bilo problema!!